Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Trening / Odp: Plan Treningowy początkujący.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kamilosx77 dnia Kwiecień 23, 2018 »
2
Trening / Plan Treningowy początkujący.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kamilosx77 dnia Kwiecień 23, 2018 »
Witam mam 16 lat w tym roku, 63 kg i 178 cm chciałbym zacząć trenować znalazłem na sklep play plan treningowy na 28 dni na całe ciało apka to ćwiczenia w domu a logo to osoba robiąca pompki na czerwonym tle. Chciałbym trenować tym planem jeść zdrowo i wspomagać się kreatyną. Czy to jest dobry pomysł? Chciałbym zrobić masę oraz mięśnie.
Ćwiczyć tym planem z sklep play czy znaleźć jakiś Plan Treningowy FBW ? 
3
Suplementacja / Co jeść bezpośrednio po treningu i ile? [redukcja]
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kamyk dnia Kwiecień 22, 2018 »
Hej.
16 lat 170cm wzrostu. Mam lipomastie po tym jak schudłem sporo kilogramów.
Ćwiczę regularnie na siłowni i zdecydowałem się na białko.
Doczytałem się, że białko najlepiej spożyć około 45 minut po treningu, a bezpośrednio po treningu węglowodany i bcaa. Jeżeli jest ktoś na redukcji to po treningu tylko bcaa a weglowodany po jakiejś 1.5h.

Moje pytanie brzmi, co mam spożyć po treningu, jakie suplementy i kiedy? Zależy mi na redukcji i wyrzezbienie miesni. Najbardziej na pozbycie się lipomastii czyli z tego co się dowiedziałem to redukcji. BCAA nie posiadam, posiadam tylko białko. Jak wyszło masło maślane to pytajcie a wytlumacze jeszcze xd
4
Suplementacja / Odp: Masowa + białko serwatkowe + kreatyna
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Abetalipoproteinemia dnia Kwiecień 15, 2018 »
Witam. Mam 188 cm wzrostu i 72 kg wagi. Ćwiczę od 2 lat po 4 razy w tygodniu. Jak sensownie połączyć aby to dobrze działało masowke białko serwatkowe i kreatyne

Białko stosujesz zgodnie z bilansem, nie ma co do tego wyznaczonej odgórnie ilości porcji. To dieta jest tak naprawdę kryterium doboru skutecznej dawki. W kwestii kreatyny - polecam sposób gdzie 1 g suplementu przypada na każde 10 kg masy ciała. Dzienną porcję możesz podzielić na 2 pomniejsze, które stosujesz przed i po treningu. Natomiast w dni wolne bierzesz całość rano na czczo lub do około 60 minut przed snem.
5
Suplementacja / Odp: Białko, a kreatyna
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Abetalipoproteinemia dnia Kwiecień 15, 2018 »
Z tym rokiem to może nad wyraz choć trzeba przyznać, że suplementację można spokojnie rozpocząć dopiero po 6 miesiącach systematycznej pracy na siłowni i przestrzegania diety. Odżywki nie są żadnym cudownym rozwiązaniem, a jedynie wsparciem dla wspomnianych aspektów :). Pracuj nad odżywianiem i ruchem, a przede wszystkim ciesz się tym że to dopiero początek. Jak wspomniał ekspert, organizm jest wówczas o wiele bardziej podatny na zmiany i lepiej reaguje na wyżej wspomniane bodźce. Brak dalszych rezultatów może być sygnałem, że czas wprowadzić suplementy.
6
Zdrowie / Odp: Boląca noga:(
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Abetalipoproteinemia dnia Kwiecień 15, 2018 »
Maść tutaj nic nie pomoże. Ona jedynie złagodzi objawy, ale nie wyleczy przyczyny problemu. Polecałbym wizytę u fizjoterapeuty w celu dokładnej diagnozy aktualnego stanu, być może wina leży po stronie krążenia lub wykazujesz tendencję do opuchlizn (co przy zwiększonym ciśnieniu i temperaturze miałoby rację bytu). Spróbuj wykorzystać metodę PRICE - co prawda wykorzystuje się ją w głównej mierze do świeżych urazów, ale być może przyniesie pożądane efekty :)

http://www.fabrykasily.pl/porady-trenerow/metoda-price-wspomaganie-leczenia-kontuzji
7
Zdrowie / Odp: Boląca noga:(
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bialykiel dnia Kwiecień 14, 2018 »
hejka
ból przy naciku ustapil
ale noga dalej puchnie w dzien
i czasem czuje bol jak noge trzymam pod soba
moze polecicie jakas masc przyspieszajaca regenerace?
8
Suplementacja / Odp: Białko, a kreatyna
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Kwiecień 13, 2018 »
W takim  razie Twoja dieta może nie być odpowiednia, a trening mało skuteczny. Systematyka w tym wszystkim jest najważniejsza. Możesz dietę oraz plan treningowy próbować układać samodzielnie jednak do tego potrzebne jest dość dużo wiedzy, możesz także spróbować podziałać z Fabryką, eksperci na pewno coś poradzą.

Pozdrawiam.
9
Suplementacja / Odp: Białko, a kreatyna
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Rykicz dnia Kwiecień 12, 2018 »
Mimo wszystko mało nie jem, ciężko jest mi przybrać na masie :/
Znasz może jakiś sposób, bo ja niestety nie
10
Suplementacja / Odp: Masowa + białko serwatkowe + kreatyna
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Kwiecień 12, 2018 »
Jeżeli chodzi o stosowanie białka, to jeżeli dostarczasz jego odpowiednią ilość z diety, suplement nie będzie konieczny, a jeżeli nie dostarczasz to możesz wypić bezpośrednio po treningu, dodając owoce. Jeżeli chodzi o kreatynę, jej działanie jest długotrwałe wiec zastosuj 2 porcje dziennie, około treningowo lub rano i wieczorem, dzienną ilość dostosuj do masy ciała korzystając z proporcji 1g kreatyny na 10 kg macy ciała.

Pozdrawiam.
Strony: [1] 2 3 ... 10