Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Trening / Luźne barki, siedzący tryb życia - jak zacząć ćwiczyć
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Darek94 dnia Dzisiaj o 02:16 pm »
Witam. Mam 23 lata, 170 wzrostu 62 kg wagi. Od technikum do teraz prowadzę bardzo siedzący tryb życia ze względu na zwolnienie z wf a teraz biurowej pracy łącznie z weekendami czasami nawet po 12 h. W czasie wolnym gram na PlayStation więc znów płaszcze tylek. Gdy tylko trochę pocwicze odrazu dostaje zastrzyku endorfin i mam ochotę na więcej jakby mój organizm cieszył się że wkoncu coś ze sobą robię. Do ćwiczeń motywuja mnie moje barki które okropnie strzelają i chrupią. Miałem mnóstwo badań krwi, rtg, usg i bog wie co jeszcze. Stwierdzono u mnie luźne barki i drobne stany zapalne spowodowane brakiem ruchu, a nie żadnym czynnikiem chorobowym. Ortopeda zalecil mi ruch najlepiej basen - z tym że nie umiem pływać więc chciałbym zacząć ćwiczyć na siłowni. Zauważyłem też że zrobiło mi się straszne plaskodupie od tego siedzenia. Moje pytanie brzmi jakie ćwiczenia zacząć wykonywać, jak powinny wyglądać pierwsze treningi dla takiej osoby jak ja?
2
Trening / specyficzne pytanie na temat wyciskania przez klatkę
« Ostatnia wiadomość wysłana przez szyper dnia Styczeń 13, 2018 »
Witam od jakiegoś czasu ćwiczę klatki i zastanawia mnie jedna rzecz...
Podczas opadania sztangi na klatkę pracują mięśnie klatki. To jest oczywiste. Ale podczas unoszenia/wybijania też pracują mieśnie klatki? Ponieważ unosząc do góry odczuwam inne wrażenie. Czy może przez to że za wysoko mam ustawiony stojak??? Chociaż w to wąpie, bo nawet już po lekkim unoszeniu mam wrażenie , że nie odczuwam klatki.
3
Trening / Plan trenigowy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez NWK66 dnia Styczeń 12, 2018 »
Witam jakis Plan treningowy jest mi potrzebny nie moge sobie go ulozyccc prosil bym o pomoc
4
Trening / Siłowy plan treningowy piłkarza.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez cristoferer dnia Styczeń 12, 2018 »
Witam, od niedawna zacząłem chodzić na siłownie, ponieważ chcę przybrać trochę w mięśniach, żeby nie być przysłowiowym "chucherkiem". Na co dzień gram w piłkę nożną, 4 treningi w tygodniu + mecz zawsze w sobotę. Na siłownie staram się chodzić co drugi dzień, wiec 4x w tygodniu.
Pisze tutaj ponieważ chciałbym się doradzić czy prowadzę dobry trening, preferuję trening fbw, tylko nie wiem czy nie robię za dużo ćwiczeń, powtórzeń, bądź serii, a może wręcz przeciwnie za mało, albo może sa jakieś lepsze ćwiczenia niż te co wypisze niżej. Wszędzie robię 3 serie zaczynająć od 10 powtórzeń. Pierwsza seria 10 powtórzeń, druga seria 8 powtórzeń z większym ciężarem, trzecia seria 6 powtórzeń z jeszcze większym ciężarem.

Przysiady ze sztangą na barkach

podciąganie - 3x5
przyciąganie drążka górnego do klatki, ciężar tak samo jak na przysiadach / przyciąganie drążka do siebie siedziąc, ciężar tak samo.

Wyciskanie sztangi na płaskiej ławce, ciężar tak samo.
wyciskanie hantel na skośnej ławce dodatnio.

Wyciskanie hantel w górę siedząc
Unoszenie hantel siedząc, tułów pochylony do przodu.

Triceps robie "dipy"(chyba tak to sie nazywa) na drążkach

Zginanie łokci w stawie łokciowym w supinacji.

Na koniec brzuch robie ABS 10 minut.
5
Suplementacja / GAINER I KREATYNA czy BIAŁKO?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez TureckiKebab dnia Styczeń 09, 2018 »
Ćwiczę dopiero 3 miesiące po 3 razy w tygodniu street workout. Jednak nie mam żadnej rozpisanej diety, ale jestem w trakcie jej planowania. Moja waga to 58 i chcę przytyć do 65kg przynajmniej. Na początek kupić sobie jakiś Gainer z kreatyną, żeby było widać jakieś efekty mojego treningu czy lepiej Gainer i Białko, żeby szybciej przytyć?

2: Jaki gainer na masa polecacie? Chcę, żeby wystarczał na długi czas a nie skończył sie po kilku dniach i myślę, że tak do ~80 zł.

Waga: 58
Wzrost: 177
Wiek: 15
Trening: 3 razy w tygodniu

Pozdrawiam.
6
Trening / Trening 2 razy dziennie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez koxxxik dnia Styczeń 09, 2018 »
Siema trenuje kickboxing i silownie, ale mialem taki pomysl jakby rano przed szkola isc na silownie a wieczorem 2x w tygodniu kickboxing. Myslicie ze to by wypalilo? Przez dzien bym sie nie przemeczal w ogole bo nie ma jak. Mialbym wtedy wolne dni w ogole bez treningow co moze by sie sprawdzilo w przypadku regeneracji organizmu. Z gory dzieki.
7
Hyde part / Historie z imprez, tripów.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Manickus dnia Styczeń 09, 2018 »
Zapraszam do czytania jak i pisania swoich historii.
[link widoczny po zalogowaniu]
Stronka podobna do Anonimowe tylko kategoria historyjek inna  8)
8
Trening / Odp: Witam. Potrzebuje pomocy w kwestii siłowni. Mam do zrzucennia jakieś 15 kg. Ale
« Ostatnia wiadomość wysłana przez AnnaBrokuł dnia Styczeń 09, 2018 »
Myślałaś o skorzystaniu z pomocy trenera personalnego? Jeżeli dotąd nie ćwiczyłaś dobrze byłoby żeby ktoś doradził ci co masz robić i jak... W wielu siłowniach są też zajęcia grupowe, często na wysokim poziomie, każdy może znaleźć coś dla siebie. Powodzenia życzę!
9
Trening / Witam. Potrzebuje pomocy w kwestii siłowni. Mam do zrzucennia jakieś 15 kg. Ale
« Ostatnia wiadomość wysłana przez poprostuOla dnia Styczeń 08, 2018 »
Witam. Potrzebuje pomocy w kwestii siłowni. Mam do zrzucennia jakieś 15 kg. Ale Kompletnie nie wiem od czego zacząć jeśli chodzi o siłownię. Tzn zaczęłam od kupienia karnetu i na tyle :)Czy na poczatek rowerki bieznie? Czy ciężarki? Kto pomoże?
10
Dla Kobiet / przygoda z siłownią od czego zacząć???
« Ostatnia wiadomość wysłana przez poprostuOla dnia Styczeń 08, 2018 »
 Mam do zrzucennia jakieś 15 kg. Ale Kompletnie nie wiem od czego zacząć jeśli chodzi o siłownię. Tzn zaczęłam od kupienia karnetu i na tyle :) Kto pomoże? :-\ :-\
Strony: [1] 2 3 ... 10