Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Trening / Początkujący na siłowni
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zorex dnia Listopad 18, 2017 »
Cześć, jestem swiezakiem w sprawach kulturystyki jak i układaniu planów treningowych dla początkujących.Mam zamiar od poniedziałku chodzić na siłownię. Planuję narazie zrzucić tkankę tłuszczową i po przeczytaniu kilkudziesięciu artykułów na Waszym jak i na innych forach ułożyłem coś w rodzaju planu dla początkującego.wygląda to mniej więcej tak
Przysiad ze sztanga 5s 12 10 8 6p
Wyciskanie leżąc 4s 10 8 6 4p
Martwy ciąg 4s 10 10 8 6p
Wioslowanie nachwytem 4s 10 8 8 6p
Wykroki z hantlami 3s 12 10 8p
Czy da to jakiś efekt? Siła od tego wzrośnie? Jeśli tak to czy po 1.5 miesiąca przerzucić się na głębsza wodę i dodać kilka ćwiczeń? Dietę redukcyjna będę trzymał do momentu az "mięśnie" staną się widoczne a później przejdę do innej diety
I jeszcze pytanie jaki jest normalny poziom tkanki tłuszczowej w organizmie?
2
Trening / Pomoc w skonstruowaniu splitu. //kontuzja//
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kub1nho dnia Listopad 18, 2017 »
Czesc, jestem Kuba. Mam 18 lat, 186cm, 80kg wagi. Chcę w koncu poprawic swoje obwody, dlatego zależy mi na dobrym treningu na masę mięśniową. Chciałbym trenowac 4 razy w tygodniu z tym ze klatkę chciałbym trenować 2x w tygodniu. Mam kontuzje otóż mam wytartą chrząstkę w prawej nodze przez co nie jestem w stanie wykonac pelnego przysiadu nawet bez obciazenia. Przyjmuje tabketki structum ktore maja pomagac w odbudowaniu chrzastki ale na razie mam zakazany trening nog.

Jak wstępnie wygląda mój plan:

1. Poniedziałek
Klatka piersiowa + brzuch
2. Sroda
Plecy, barki
3. Piatek
biceps + triceps
4. Sobota
klatka piersiowa + super serie biceps / triceps

Prosze o pomoc. Pozdrawiam

3
Trening / Jaki Plan Na Masę ??
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Adrian Gonet dnia Listopad 18, 2017 »
Cześć

Mam prośbę do osób, które dłużej siedzą w temacie treningu na masę.

Jakie są najważniejsze rzeczy na których po prostu muszę się skupić, żeby budować masę? Trochę mi się pokomplikowało.

Nie jestem całkowicie początkujący, ale też nawet średnio zaawansowany też nie jestem.

Na pewno jest sporo informacji na ten temat, więc mam trochę z tym problem. Od jakich rzeczy najważniejszych zacząć ? Ile powturzeń, bo dowiedziałem się, że nie zawsze robi się 12-10-8-6 no i
tym podobne.

Mam 31 lat
Ważę 72 kilo
Trening praktycznie dopiero zaczynam od nowa w klubie fitness

Pozdrawiam
Adrian :)
4
Trening / Plan Treningowy Do Oceny.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez d4nn dnia Listopad 16, 2017 »
Witam, mam na imię Daniel, 60kg, 183 cm wzrostu, jestem początkującym i mam do dyspozycji tylko: 2 Hantel kii, Gryf Lekko Łamany, Sztangę, Ławeczkę Poziomą, Drążek, i 100 kg obciążenia. Moim celem jest zrobienie masy, ponieważ chcę urosnąć bo mam niedowagę.  Przed chwilą zrobiłem sobie plan treningowy korzystając z Atlasu Ćwiczeń, proszę o ocenę oraz poprawę jeżeli ma ktoś chwilę. Z góry bardzo Dziękuję :)

Poniedziałek – klatka + triceps + brzuch;

Klatka:
1.Wyciskanie Sztangi Na Ławce Poziomej – Ilość Powtórzeń/ Serii?
2.Wyciskanie Sztangielek W Leżeniu Na Ławce Poziomej - Ilość Powtórzeń/ Serii?
3.Wyciskanie Sztangi Na Ławce Poziomej Wąskim chwytem - Ilość Powtórzeń/ Serii?

Triceps:
1.Wyciskanie Francuskie Sztangi Nachwytem Leżąc Na Ławce Poziomej - Ilość Powtórzeń/ Serii?
2.Pompki Odwrotne Na Krześle - Ilość Powtórzeń/ Serii?
3.Pompki Diamentowe - Ilość Powtórzeń/ Serii?

Brzuch:
1.Unoszenie Ugiętych Kolan Do Klatki Piersiowej Na Drążku - Ilość Powtórzeń/ Serii?
2.Deska/Plank - Ilość Powtórzeń/ Serii?



Środa – plecy + barki + brzuch;

Plecy:
1.Podciąganie Sztangi W Opadzie (Wiosłowanie) - Ilość Powtórzeń/ Serii?
2.Podciąganie Sztangielki W Opadzie (Wiosłowanie) - Ilość Powtórzeń/ Serii?
3.Martwy Ciąg - Ilość Powtórzeń/ Serii?
4.Wznosy Barków Ze Sztangą 'Szrugsy'- Ilość Powtórzeń/ Serii?

Barki:
1.Wyciskanie Sztangi Sprzed Głowy Stojąc - Ilość Powtórzeń/ Serii?
2.Wyciskanie Sztangielek Siedząc - Ilość Powtórzeń/ Serii?

Brzuch:
1.Unoszenie Ugiętych Kolan Do Klatki Piersiowej Na Drążku - Ilość Powtórzeń/ Serii?
2.Deska/Plank - Ilość Powtórzeń/ Serii?



Piątek - nogi + biceps + brzuch;

Nogi:
1.Przysiady Ze Sztangą Na Barkach – Ilość Powtórzeń/ Serii?
2.Wspięcia Na Palce Z Hantelkami - Ilość Powtórzeń/ Serii?

Biceps:
1.Uginanie Ramion Ze Sztangą Stojąc Podchwytem – Ilość Powtórzeń/ Serii?
2.Uginanie Ramion Ze Sztangielkami Stojąc Podchwytem - Ilość Powtórzeń/ Serii?
3.Uginanie Ramion Ze Sztangielkami Stojąc (Uchwyt Młotkowy) - Ilość Powtórzeń/ Serii?
4.Uginanie Ramion Z Gryfem Lekko Łamanym Stojąc Wąskim Chwytem - Ilość Powtórzeń/ Serii?

Brzuch:
1.Unoszenie Ugiętych Kolan Do Klatki Piersiowej Na Drążku - Ilość Powtórzeń/ Serii?
2.Deska/Plank - Ilość Powtórzeń/ Serii?
5
Trening / Ćwiczenia.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez d4nn dnia Listopad 16, 2017 »
Witam, mam na imię Daniel mam 18 lat, ważę 59-60 kg i mam 183 cm wzrostu, mam niedowagę i planuję robić masę. Obecny staż treningowy to około 4-5 miesięcy, robienia na odwal..
Założyłem ten wątek, ponieważ chcę dowiedzieć się jakie ćwiczenia mogę wykonywać na sprzęcie który zakupiłem w ostatnim czasie mianowicie :
-2 Hantel-ki
-Gryf lekko łamany
-Sztangę
-Ławkę
-100 kg obciążenia
-Drążek
[link widoczny po zalogowaniu]
[link widoczny po zalogowaniu]
[link widoczny po zalogowaniu]
Oraz proszę o pomoc w rozplanowaniu dni treningowych na różne partie mięśniowe.
6
Suplementacja / gainer
« Ostatnia wiadomość wysłana przez seba1995 dnia Listopad 14, 2017 »
bez owijania w bawełne, szukam jak najlepszego gainera :D ( jesli chodzi o ilosc, to moze na poczatek zeby starczył na jakis miesiąc) cena nie gra roli  :D :D
7
Trening / Plan do korekty
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Marcin9709 dnia Listopad 14, 2017 »
Prosiłbym was o ocenę i korektę planu, a także propozycje ćwiczeń na brakujące pozycje. Treningi planuję robić 3 razy w tygodniu naprzemiennie. Jedna seria to ćwiczenia wyłącznie w domu bez sprzętu, a drugie na siłowni "samoróbce" (ławeczka prosta, drążek, jakieś tam hantle). Nie wiem czy dokonałem właściwego podziału na partie mięśniowe (może którąś pominąłem) więc proszę o korektę. Nie chcę też robić tego samego ćwiczenia (np. przysiadów) w obu wersjach planu.W drugiej wersji ćwiczenia nie muszą być z przyrządami.

WERSJA DOM:
nogi: przysiady - 5 serii
brzuch: brzuszki - 5 serii
klata: pompki - 4 serie
biceps: ???
triceps: pompki w podporze tyłem - 3/4 serie?
plecy: unoszenie tułowia - 3 serie
barki: ???

WERSJA SIŁOWNIA:
nogi: ???
brzuch: ???
klata: wyciskanie sztangi leżąc - 3/4 serie
biceps: podciąganie podchwytem - 3/4 serie
triceps: ???
plecy: podciąganie nachwytem (na razie opuszczanie :D) - 3/4 serie
barki: ???

A może warto kupić ekspander z gumami? Nawet taki za 25 zł?
8
Zdrowie / Odp: Picie PEPSI
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Abetalipoproteinemia dnia Listopad 10, 2017 »
Cześć!

Z pewnością odstawienie słodkich i kolorowych napojów pomoże w zregenerowaniu metabolizmu, a także łatwiejszemu kształtowaniu sylwetki. Generalnie już samo odstawienie wywoła niebywały szok dla organizmu, oczywiście na plus dla nas ;)
9
Suplementacja / Odp: Brak miarki
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Abetalipoproteinemia dnia Listopad 10, 2017 »
Wczoraj zakupiłem suplement l-citrulline malate od Raw Series i niestety nie ma miarki. Musze wymierzyć 5g i nie mam pojęcia jak to zrobić z racji braku wagi. Zastanawiam się nad wypadem do apteki ale może tutaj ktoś podpowie ile nasypać do łyżeczki... Nie mogę się już doczekać by to wypróbować. Proszę o pomoc. Pozdróweczki...

Cóż, łyżeczka łyżeczce nierówna - sama faktura proszku może powodować, że pełna łyżeczka może ważyć 3 g. Z kolei dla innego proszku może wynosić 5 g. Proponuje wybrać się do jakiegoś dużego marketu gdzie na akcesoriach kuchennych z pewnością znajdziesz miarki ;).
10
Odżywianie / Odp: Posiłki itp.?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Abetalipoproteinemia dnia Listopad 10, 2017 »
Dziękuję bardzo mi Pan pomógł.

Drobiazg ;) w razie kolejnych pytań pisz śmiało!
Strony: [1] 2 3 ... 10