Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Suplementacja / Odp: Suplement na "strzelające" stawy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Whitelionn dnia Czerwiec 19, 2018 »
Można spróbować żelatyny rozrobionej w wodzie i jeść jako kisiel, do tego słodzik i jest dobry posiłek. Co do supli msm, glukozamina, kolagen i nem forte. Jak nie pomoże to zostaje wizyta u specjalisty. Nadmiar estrogenu też może wysuszać stawy
2
Trening / Odp: Ćwiczenia na wakacje
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Czerwiec 19, 2018 »
Zobacz ten artykuł :

http://www.fabrykasily.pl/nastolatek/trening-domatora-trening-w-domu-obwodowy

Jest w nim zawarty przykładowy trening jaki możesz wykonać bez sprzętu.

Pozdrawiam i życzę udanych wakacji.
3
Trening / Odp: Plan treningowy dla początkującego - do sprawdzenia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Czerwiec 19, 2018 »
Plan nie wygląda źle, nic w nim nie brakuje, może trochę za duża ilość ćwiczeń jest, ale jeśli będziesz w stanie utrzymać odpowiednią intensywność to może zostać. Jeżeli będzie przynosił efekty to nie ma co kombinować.
Pozdrawiam, dawaj znać jak Ci idzie.
4
Suplementacja / Kreatyna na redukcji
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Bajer dnia Czerwiec 18, 2018 »
Witam, proszę o poradę dotyczącą stosowania Kreatyny na redukcji. Czy tak jak na opakowaniu 5 gm dziennie ? I czy na czczo,przed treningiem czy bezpośrednio po? . Z góry dzięki za odpowiedzi !! Siema !!
5
Trening / Ćwiczenia na wakacje
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DawidN dnia Czerwiec 17, 2018 »
Dawid ,16 lat ,56kg ,169cm.

Witam. Z racji że zbliżają się wakacje mam pytanie odnośnie treningu :)
Nawet 1.5tygodniowa przerwa od siłowni ,potem skutkuje tym że mam nieco większy problem z podniesieniem niektórych ciężarów i wyrobieniem serii.

Ale do rzeczy. Jakie polecacie ćwiczenia by podczas wakacji (tj. jak wyjadę do innej miejscowości wypoczywać) aby zachować formę? Niestety nie będę miał dostępu do żadnego sprzętu :/ Pozostaje chyba jedynie własna masa.
6
Trening / Plan treningowy dla początkującego - do sprawdzenia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mate113 dnia Czerwiec 17, 2018 »
Cześć,
Chciałbym zmienić swój trening po trzech miesiącach. Zdecydowałem się napisać tutaj na forum, aby ktoś pomocny mógł wyrazić swoje zdanie i coś poprawić jeśli będzie taka potrzeba.
Chciałbym zacząć budować masę mięśniową. Mam ułożoną dietę: 4posiłki, 2900kcal, 190B 100T 310W. Będę to jeszcze sprawdzał jak bedzię się wygląd i waga zmieniała.
Coś o mnie: 21lat, 188cm wzrostu, 86kg, początkujący. Aktualnie ćwiczę 4 razy na siłowni.
Mój plan który chciałem robić:

Poniedziałek:
Przysiad ze sztangą 5x5
Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 5x5
Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia 5x5
Unoszenie hantli bokiem, siedząc 3x8
Uginanie przedramion ze sztangą, stojąc 3x8
Wyciskanie francuskie sztangi, leżąc 3x8
Allahy 3x10
Wspięcia na palce na maszynie/suwnicy 3x10

Środa:
Martwy ciąg klasyczny 5x5
Unoszenie sztangi przodem, nachwytem 5x5
Podciąganie 5x5
Wyciskanie sztangi wąsko na ławce poziomej 3x8
Uginanie przedramion z hantlami z supinacją nadgarstka 3x8
Uginanie nóg na maszynie 3x8
Unoszenie nóg do klatki 3x10
Plank 3x

Czwartek:
Wykroki z hantlami w miejscu 3x8
Wyciskanie hantli na ławce poziomej 3x8
Wyciskanie hantli na ławce ze skosem dodatnim 3x8
Przyciąganie drążka wyciągu dolnego, chwyt neutralny 3x8
Wyciskanie hantli siedząc 3x8
Uginanie przedramion ze sztangą na modlitewniku 3x8
Prostowanie przedramion na wyciągu górnym, nachwytem 3x8
Wspięcia na palce na maszynie/suwnicy 3x10

Sobota:
Unoszenie hantli przodem 3x8
Ściąganie drążka wyciagu górnego do karku 3x8
Rozpiętki na maszynie 3x8
Wypychanie ciężaru na maszynie 3x8
Uginanie przedramion na ławce ze skosem dodatnim 3x8
Prostowanie przedramion na wyciągu górnym 3x8
Mięśnie skośne brzucha 3x10

Z góry dzięki za wszystkie sugestie.  ;)
7
Suplementacja / Kreatyna HCL
« Ostatnia wiadomość wysłana przez AG87 dnia Czerwiec 15, 2018 »
Witam zamowilem kreatyne activlab hcl.. czy takie stosowanie to dobry pomysl? Mam 120tabl cwicze 3x w tygodniu... 3g (3kapsulki) zawsze po treningu
DNT - nie biore
8
Trening / Odp: Zmiana planu treningowego na góra dół
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Czerwiec 06, 2018 »
Sprawdź, i daj znać jak idzie. Jeżeli pojawia się stagnacja, trzeba też rozważyć zmianę metody treningowej, lub wprowadzenie deload - czyli krótkiego roztrenowania, tak abyś pozwolić swojemu ciału się w pełni zregenerować.
9
Trening / Odp: Zmiana planu treningowego na góra dół
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Adamus5891 dnia Czerwiec 06, 2018 »
Ciekawa opcja... postaram się wypróbować, jak nie będzie mi odpowiadać to zostanę przy odwrotnej piramidzie.
Wielkie dzięki za pomoc. Pozdrawiam
 :)
10
Trening / Odp: Zmiana planu treningowego na góra dół
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Czerwiec 06, 2018 »
Zastanów się czy zamiast odwróconej piramidy nie wprowadzić Rampy, to bardzo dobra metoda progresji obciążenia. Przeczytaj ten artykuł: http://www.fabrykasily.pl/treningi/rampa-zbuduj-potezna-mase-i-sile
Myślę, że to będzie idealna metoda dla Ciebie.
Pozdrawiam.
Strony: [1] 2 3 ... 10