Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Trening / Otylosc i silownia, prosze o pomoc
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ratamahatta dnia Wrzesień 25, 2017 »
Witam Serdecznie:)
To moja pierwsza wizyta tutaj wiec pragne powitac wszystkich serdecznie. I chwilke po tym niesamowicie cieplym przywitaniu prosze Was o pomoc.
A wiec... Gruby jestem prosze panstwa:) Historia moja wyglada jak tysiace innych. Siadl facet za biurkiem i po jakims czasie pojawil sie maly kolezka ktory rosl i rosl i w sumie teraz jest juz duzy i prawie pelnoletni:)
Ale dostyc zartow. W tym roku stuknela mi 40. Mam 180 cm wzrostu i waze 120kg.  Wiem, masakra. Szczescie ze mnostwo lat cwiczylem judo i owo judo uksztalowalo u mnie figure barczystego kloca. Wic ta otylosc zanika na pierwszy rzut oka. Pracuje przy komputerze caly dzien ( od 9 do 18).
Diety nie posiadam. Poprostu odstawilem pyszne i niezdrowe rzeczy. Nie slodze, pieczywo tylko ciemne, zero ziemniakow, zero slonych przekasek itd.
Czesto nie daje rady jesc 5 czy 6 razy dziennie. Wiec konczy sie na 3 - 4 sredniej wielkosci posilkach.
 
Zeszlej zimy zaczalem trenowac i udalo mi sie w jej trakcie zgubic 25 kg. Jezu jaki bylem szczesliwy. I szczescie w nieszczesciu - zmienilem prace. Nowa praca pochlania mnie praktycznie w calosci i braklo czasu na treningi. Nie bede klamal, lakomczuch jestem i poplynalem znowu. Brak treningu u mnie dziala jak drogowskaz do lodowki. Idz i zryj jak nie tranujesz....
Ok, zale juz za mna. Jakis czas temu zaczalem biegac znowu. Zero agrasji, godzinka z hakiem kontrolowanego biegu i cwiczenia na placu zabaw dla dzieci. Lubie to. Niestety jakies wirusy byly  w powietrzu i lapalem choroby. Nie moge pozwolic sobie na absencje w pracy wiec zapisalem sie na silownie. I tu prosba do was. Nie mam pojecia co tam robic! Godzinke albo troche ponad robie kardio (bieznia, orbitrek itp.). Zaznacze ze ta godzinka ani mnie nie zabija anic nic. Upocony jak swinia jestem tylko. Ale tak czytam i czytam i okazuje sie ze nie samym kardio czlowiek chudnie. Co mam robic oprocz kardio? Nie mam pojecia. Pomozecie? To bardzo wazne dla mnie bo nie chce bez wymaganej wiedzy robic COKOLWIEK i marnowac czas i zdrowie. Bez fachowcow nie dam rady. Z gory slicznie dziekuje:)
2
Trening / Plan treningowy, pytania o dietę
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Slotwinsky dnia Wrzesień 24, 2017 »
Witam,
Po półrocznej przerwie postanowiłem wrócić na siłownię, bardziej na poważnie.
Wcześniej ćwiczyłem około pół roku, bez diety, planu treningowego itp.
Mój cel to redukcja z 81kg do około 75 (wzrost 183, 16lat)
Przeczytałem kilka tematów i wnioskuję że najlepszym rozwiązaniem będzie trening FBW + cardio po nim.
Dostęp do sprzętu dość ograniczony: ławka płaska + skosy, hantle, gryfy (w tym skośny), ławeczka do brzuszków, obciążenie 120kg, drążek, bieżnia manualna, skakanka, guma treningowa.
Ułożyłem sobie plan i tutaj moje pierwsze pytania: co zmienić(może wszystko?), jak dobrać ciężar i powtórzenia? Jak długie robić przerwy między seriami?
Trening 4 razy w tygodniu:
Wszystkiego po 4 serie :
Przysiady z obciążeniem.
Wznosy na łydkach
Wyciskanie na płaskiej
Wyciskanie na skosie dół/góra
Uginanie rąk z hantlami na modlitewniku (chodzi mi o to na bica)
Pompowanie bica na skośnym gryfie (nie mam pojęcia jak to się nazywa)
Wyciskanie sztangi za głową na siedzaco (barki)
Na tricka nie mam pomysłu...
Brzuszki na ławce
Po treningu 30 min bieżni/skakanki.

Kolejne pytania dotyczą diety. Nie mam możliwości liczyć dokładnie makro, ale planuje mniej więcej liczyć kalorie.
A więc czego nie jeść? Czytałem trochę na ten temat i wszędzie piszą coś innego.
Planuje wyrzucić z diety cukier, białe pieczywo i makarony. Warto coś jeszcze? Czym mogę to zastąpić?

Aha i mam prawie całe opakowanie kreatyny (mono od treca) warto ją teraz brać?

Z góry dziękuję za pomoc :)

3
Trening / Odp: Plan Klatki piersiowej oraz bicepsu i tricepsu !!! POMOCY
« Ostatnia wiadomość wysłana przez sebastian990306 dnia Wrzesień 24, 2017 »
Maksym a co z dietą czego więcej potrzeba bo waga moja to 67 a chciał bym tak chociaż z 75 ;)
4
Suplementacja / łączenie suplementów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KuOświeceniu dnia Wrzesień 24, 2017 »
Mam takie pytanko czy przed treningówkę mogę mieszać jednocześnie z kreatyną i bcaa na przykład ?
Czy to za dużo dla organizmu.
5
Trening / Odp: Zdrowe odchudzanie.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Axonosus dnia Wrzesień 22, 2017 »
Chciałem sie dowiedzieć czy po osiągnieciu celu jakim jest wymarzona sylwetka i masa. Jest możliwa stagnacja ćwicząc dalej. Typu że nie będe miał dużym spadków w masie lun jej wzrostu. Poprostu żeby moja "sylwetka stała "w miejscu.  Typu uda mi sie osiągnąć widoczne mięsnie brzucha oraz rozmiar bicepsa itd. zy będe mógł to zachować kontynując przygode w zdrowym stylu życia.
6
Trening / Odp: Plan Klatki piersiowej oraz bicepsu i tricepsu !!! POMOCY
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Maksym Riznyk dnia Wrzesień 22, 2017 »
Odniosłem się do planu jako całokształt.
No Panie budowanie mięśnia = masa ;)
7
Trening / Odp: Zdrowe odchudzanie.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Maksym Riznyk dnia Wrzesień 22, 2017 »
Nie do końca zrozumiałem o co chodzi z stagnacją ? ...
Myślę, że na tym etapie nie są potrzebne ewentualnie przy
redukcji kiedy trzeba będzie jak to się mówi docisnąć. Np berrator lub trizer.
8
Trening / Odp: Plan Klatki piersiowej oraz bicepsu i tricepsu !!! POMOCY
« Ostatnia wiadomość wysłana przez sebastian990306 dnia Wrzesień 21, 2017 »
Dzięki za pomoc ale mnie tutaj najbardziej interesuje klatka i biceps bo stanęły i nie chcą ruszyć 😢 a co z dieta polecacie cos ?
9
Trening / Odp: Zdrowe odchudzanie.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Axonosus dnia Wrzesień 21, 2017 »
Wielkie dzięki. A co myślicie o stosowaniu spalaczy ? i kiedy można je zastosować? Czy spalacz wtedy stosować jak już będzie zabawa z robieniem masy a pozmniejsza redukcja? ( spalacz) . Czy po prostu odpada. Chciałem sie zorientować jako że znowu zamierzam skorzystać z usług specjalistów tylko chciałbym znać szersza opinie. Następny aspekt jest możliwe zachować stagnację formy? Co do spalaczy jest podział wiec chce sobie wykształcić własna opinie.
10
Trening / Odp: Zdrowe odchudzanie.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Maksym Riznyk dnia Wrzesień 21, 2017 »
To przy okazji wrzucam przykładowy FBW
Trening FBW:
 [link widoczny po zalogowaniu]
Nogi: Przysiady x 3 serii
Plecy: Podciągania x 3 serii
Klatka: Płaska ławka wyciskanie hantlami x 3 serii
Barki: żołnierskie x 3 serii
Triceps: francuzy x 2 serii
Biceps: uginanie ramion 2 serii.
Spięcia na łydki x 3 serii nie mniej niż 30 powtórzeń na serię.
Ilość powtórzeń 12/10/8 i 12/10 odpowiednio.
 
Brzuch:
[link widoczny po zalogowaniu]
Strony: [1] 2 3 ... 10