FabrykaSily.pl

Fabryka Siły => Odżywianie => Wątek zaczęty przez: fuzzers w Listopad 02, 2014

Tytuł: 16 Lat Dieta
Wiadomość wysłana przez: fuzzers w Listopad 02, 2014
Wiek: 16
Wzrost: 172
waga: 72,5
waga planowana oraz termin uzyskania wagi planowanej: - Nie jestem pewien mam więcej tkanki tłuszczowej chcę ją zamienić na tkankę mięśniową a ona jest cięższa to waga raczej mi się podwyższy. Termin - chcę osiągnąć dobrą rzeźbę na następne wakacje ;]
grupa krwi:
Staż treningowy: miesiąc
ile jest treningów w ciągu tygodnia: 3-4 Pn-Śr-Pt i jak znajdę czas to na weekend idę na siłkę, a także staram się wykonywać pompki ( czasem zdarza mi się, że nie mam czasu na siłownie więc odrabiam następnego dnia )
rodzaj treningów: Pn - Biceps, Klata i ew przedramię, Śr- Plecy, Triceps i ew Kaptury, Pt- Barki, Nogi na Weekend zazwyczaj robię "łapy" Triceps lub Biceps i Kaptury
intensywność treningu: Staram się zawsze ciężko ćwiczyć ;]
czy zazwyczaj szybko chudniesz czy masz tendencję do tycia: tendencje niestety ;/
co uważasz za najtrudniejsze w stosowaniu dobrego odżywiania: "Wielki" apetyt, brak kasy na odpowiednie produkty, staram się czasem kupić jakieś jogurty naturalne czy twarogi żeby białko uzupełnić.
czy stosujesz suplementy i jeśli tak to jakie oraz od jak dawna(czy systematycznie?): Nie.
czy masz alergie żywieniowe: Nie.
kontuzje/urazy: Brak.

Dorzucam jeszcze zdjęcia mojej  "budowy"

od Boku : http://i.imgur.com/erLMnVx.png

Prawa łapa : http://i.imgur.com/vg61Hqs.jpg

Lewa Łapa : http://i.imgur.com/zQ7t0Ea.jpg

Brzuch ; Klata : http://i.imgur.com/9BJrzfC.jpg

Plecy : http://i.imgur.com/iRK1bgY.jpg , http://i.imgur.com/khEmDmE.jpg

wszystkie zdj : http://imgur.com/erLMnVx,vg61Hqs,zQ7t0Ea,9BJrzfC,iRK1bgY,khEmDmE#0

edytowałem tylko tło nie powiększałem i nie pomniejszałem niczego.
Tytuł: Odp: 16 Lat Dieta
Wiadomość wysłana przez: Kuba96 w Listopad 02, 2014
Nie istnieje taka magia jak zamiana tłuszczu w mięśnie. Wyobraź sobie oliwe z oliwek, która zmienia się w wołowine - realne? Nie bardzo.  Co do treningu:
- w poniedziałek trening zaczynaj od klatki, nie od bicepsu - trening zaczynamy od większych partii,
- kaptury to nieodłączna część  pleców, także przy każdym wiosłowaniu, ściąganiu, podciaganiu one pracują,
- w weekend odpuść trening łap - mięśnie rosną, kiedy odpoczywają, nie podczas treningu.

Ja na Twoim miejscu zredukowałbym troszkę tłuszczu, bo jednak sporo go masz. Potrzebna Ci będzie dieta z ujemnym bilansem kalorycznym. Mówisz, że nie masz pieniędzy, żeby trzymać diete. Też tak kiedyś myślałem, zanim zacząłem odpuszczać sobie jakieś słodkości, fast foody itp. Układając sobie diete sugeruj się produktami wartościowymi i jak najmniej przetworzonymi.
Tytuł: Odp: 16 Lat Dieta
Wiadomość wysłana przez: fuzzers w Listopad 03, 2014
Dzięki za rady ; ]

Tytuł: Odp: 16 Lat Dieta
Wiadomość wysłana przez: fuzzers w Listopad 06, 2014
@refresh

Ułożył by mi ktoś jakąś diete żeby zamieniał tkane tłuszczową w mięśnie ?

i co jeśc przed treningiem po treningu na siłce ?

Tytuł: Odp: 16 Lat Dieta
Wiadomość wysłana przez: Kuba96 w Listopad 07, 2014
Nie da się zamieniać tłuszczu w mięśnie, takie coś nie istnieje.

Co jeść po treningu? Głupie pytanie. Masz diete i sie jej trzymasz, a nie co jesz po treningu.