FabrykaSily.pl

Fabryka Siły => Odżywianie => Wątek zaczęty przez: KarczekPL w Maj 19, 2014

Tytuł: Coś na odchudzanie
Wiadomość wysłana przez: KarczekPL w Maj 19, 2014
Witam mam mały problem otóż od jakiegoś czasu zacząłem tyć nie wiem od czego staram się nie jeść słodyczy ani żadnych rzeczy które by się przyczyniały do odkładania tkanki tłuszczowej. Waże 80 kilo przy wzroście 173 cm jest to za duża waga i chce wziąść sprawy w swoje ręce. Generalnie rozmowa z ojcem uświadomiła mi że to genetycznie mam że mam więcej masy. Staram się ćwiczyć,jeździć na rowerze i uprawiać sporty ale z umiarem gdyż mam problem z kolanem. Proszę pomóżcie mi ułożyć dobrą dietę + jakieś ćwiczenia na spalanie tłuszczu. Z góry bardzo dziękuje za pomoc :D
Tytuł: Odp: Coś na odchudzanie
Wiadomość wysłana przez: Fantomik w Maj 20, 2014
Witaj KarczekPL!

Prosimy uzupełnij jeszcze informacje w koncie profilowym.

sportowe pozdrowienia
Tytuł: Odp: Coś na odchudzanie
Wiadomość wysłana przez: KarczekPL w Maj 20, 2014
Już uzupełniłem informację w swoim profilu
Tytuł: Odp: Coś na odchudzanie
Wiadomość wysłana przez: Fantomik w Maj 21, 2014
Przyjęliśmy wszystkie Twoje informacje.

Pracujemy nad odpowiedzią dla Ciebie.


sportowe pozdrowienia
Tytuł: Odp: Coś na odchudzanie
Wiadomość wysłana przez: Fantomik w Maj 25, 2014
Witaj Karczek!

Tutaj masz wszelkie podpowiedzi dietetyczne oraz dodatkowo zestaw na mięśnie brzucha : http://forum.fabrykasily.pl/index.php?topic=51.0

Fakt że genetyka może utrudniać utrzymanie bądź tworzenie sylwetki to jednak, do pewnego poziomu nie odgrywa ona jednak decydującej roli.

Jeżeli nic się nie zmieniło w Twoich treningach i odżywianiu  i nagle zacząłeś przybierać na wadze, powinieneś wykonać sobie badania w kierunku ustalenia ewentualnych przyczyn.

Dodatkowo poniżej przesyłamy wzór do odżywiania który możesz również zastosować w pewnym stopniu u siebie

http://forum.fabrykasily.pl/index.php?topic=65.0


Jeżeli chodzi o jazdę na rowerze to aby przynosiła ona zamierzone rezultaty powinna trwać między 30-60min na tętnie ok 140 Bpm.

Staraj się tak wymierzyć aby była oddalona od ostatniego posiłku przynajmniej 2 godziny.

Możesz trenować tak nawet 4-5 razy w tygodniu, dodatkowo stosując pływanie i ćwiczenia rozciągające oraz wzmacniające mięśnie brzucha.


sportowe pozdrowienia
Tytuł: Odp: Coś na odchudzanie
Wiadomość wysłana przez: KarczekPL w Maj 26, 2014
Dziękuje od dzisiaj wprowadzam zmiany w swoim życiu zobaczymy jakie będą tego efekty wielkie dzięki


Sportowe Pozdrowienia :D