FabrykaSily.pl

Fabryka Siły => Odżywianie => Wątek zaczęty przez: Rumcajs;P w Luty 24, 2015

Tytuł: Dieta dla endomorfika i moze cos z supli:P
Wiadomość wysłana przez: Rumcajs;P w Luty 24, 2015
Siemka. Przez ostatnie pól roku redukowałem swoja wagę ze 115 kg na dzien dzisiejszy 93. Teraz przydało by sie nabrać trochę suchej masy mięśniowej. Jestem endomorfikiem i są u m nie problemy z odkladaniem tkanki tłuszczowej. Jakieś sugestie na temat dietki, i suplementacji?
Tytuł: Odp: Dieta dla endomorfika i moze cos z supli:P
Wiadomość wysłana przez: Grammatikk w Luty 24, 2015
Witaj. Postaram się pomóc. Pamiętasz ile kalorii aktualnie spożywasz? Jak wygląda Twoja obecna dieta? teraz waga stoi w miejscu?
Tytuł: Odp: Dieta dla endomorfika i moze cos z supli:P
Wiadomość wysłana przez: Rumcajs;P w Luty 24, 2015
Ogólnie to nie posiadam takiej dokładnej diety. Staram sie jesć te 5-7 posiłków,nie najadając sie nimi. Na pewno jem zdrowiej i czytam skład produktów. waga aktualna to 93,4 kg, a kalorii nie liczyłem:(
Tytuł: Odp: Dieta dla endomorfika i moze cos z supli:P
Wiadomość wysłana przez: Kuba96 w Luty 24, 2015
No to będzie trzeba ułożyć dobrze zbilanowaną diete, ale zanim do tego przejdziemy, mam do Ciebie dwa pytania. Czy jesteś pewny, że chcesz masować, zamiast zbić jeszcze wage? 93kg to jeszcze w miare duża waga, ale wszystko zależy od tego jaki jest Twój poziom tłuszczu. Jeśli wynosi więcej niż 14% to zaleciłbym Ci jeszcze redukować. Czy stosowany jest trening siłowy?
Tytuł: Odp: Dieta dla endomorfika i moze cos z supli:P
Wiadomość wysłana przez: Rumcajs;P w Luty 25, 2015
Trening siłowy jest stosowany. Staram sie cwiczyc na siłowni  3-4 razy w tygodniu.Ale z przyczyny takiej ze uprawiam taki sport a nie inny chcialbym troszke "zbyczyć" bo  przy innych wyglądam teraz jak wysoki chuderlak
Tytuł: Odp: Dieta dla endomorfika i moze cos z supli:P
Wiadomość wysłana przez: Kuba96 w Luty 25, 2015
W takim razie potrzebna będzie dieta z dodatnim bilansem kalorycznym. Zacznij od obliczenia swojego zapotrzebowania kalorycznego - pamiętaj, żeby uwzględnić każdą aktywność fizyczną. Do otrzymanego wyniku dodaj 200-300 kcal, makroskładniki ustal sobie: białko - 2g na 1kg masy ciała, tłuszcze - 1g na 1kg masy ciała, węglowodany - reszta zapotrzebowania. Według tego ułóż sobie diete, rozkładając wszystko na 5-6 pełnowartościowych posiłków. Bazuj na produktach pełnowartościowych i jak najmniej przetworzonych.