FabrykaSily.pl

Fabryka Siły => Odżywianie => Wątek zaczęty przez: Patorikku w Listopad 26, 2017

Tytuł: Posiłek po wieczornym treningu
Wiadomość wysłana przez: Patorikku w Listopad 26, 2017
Cześć,
trzy tygodnie temu rozpocząłem treningi, 2 dni w tygodniu (poniedziałek, czwartek). Mam pytanie dotyczące posiłku po treningowego i suplementów. Ze względu na prace moje treningi kończą się w pobliżu godziny 21, następnie spać chodzę o godzinie 23. Chciałbym przedstawić dwie propozycje:
Pierwsza:
1.Od razu po treningu banan lub SANTE Go On Protein
2.po powrocie do domu (około 15-20 minut później)  WPC80
3.30 minut później (około 21:45 Twaróg półtłusty 100g, 2 kromki żytniego pieczywa 

Dodatkowo: w dzień treningowy w trakcie dnia koktajl białkowy(WPC80); w dzień po treningowy koktajl białkowy(WPC80) po śniadaniu. Reszta dni bez suplementów. 

Druga:
1.Przed treningiem 5g BCAA
2.Od razu po treningu  5g BCAA
3.po powrocie do domu (około 15-20 minut później) WPC80
4.30 minut później (około 21:45) Twaróg półtłusty 100g, 2 kromki żytniego pieczywa 

Dodatkowo: w dzień treningowy w trakcie dnia koktajl białkowy(WPC80); w dzień po treningowy koktajl białkowy(WPC80) po śniadaniu. Każdego dni rano po śniadaniu 5g BCAA.

Prosiłbym o pomoc, ocene tych pomysłów i ewentualne wskazówki co mogło by być inaczej.
Z góry dziękuje za pomoc  :D
Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Posiłek po wieczornym treningu
Wiadomość wysłana przez: Abetalipoproteinemia w Listopad 27, 2017
Cześć!

O wiele lepszym sposobem będzie przedstawienie całego menu, a wówczas postaramy się jakoś skomponować odpowiedni posiłek po treningowy. Czekam więc na nieco więcej informacji o kompletnym planie żywieniowym.
Tytuł: Odp: Posiłek po wieczornym treningu
Wiadomość wysłana przez: Patorikku w Listopad 27, 2017
1. Śniadanie 6 rano
    a.   z 2-3 jajek jajecznica, 1-2 kanapki
    b.   3-4 kanapki
    c.   Owsianka
2. II posiłek o 9
    250-500ml maślanki naturalnej + owoc
3. Obiad o 12-13
    Tu są różne potrawy: najczęściej kurczak/kotlet schabowy, surówka, ryż/ziemniaki gotowane; ale również: spaghetti, chińszczyzna, zapiekanki  domowe(makaron, kurczak, warzywa). Do przygotowania posiłków używam makaronu pełnoziarnistego i ryżu brązowego.
4. IV posiłek o 16-17
    2-3 kanapki: ser i szynka, ryba, pasztet
5. V posiłek o 19-20 lub po treningu
    a. 50-100g twarogu półtłustego
    b.   Serek wiejski, 1 kanapka
    c.   Wafle ryzowe

Wiem, że to nie jest pełno wartościowa dieta ale chcę wyrobić sobie nawyk regularnego jedzenia. Takie proporcje również sprawiają, że nie czuje się przejedzony oraz nie muszę podjadać.
Tytuł: Odp: Posiłek po wieczornym treningu
Wiadomość wysłana przez: Abetalipoproteinemia w Listopad 28, 2017
Na ten ostatni posiłek, który de facto będzie Twoim po treningowym, proponowałbym serek wiejski/twaróg z dodatkiem orzechów (lub ziaren/gorzkiej czekolady) oraz jakieś owoce (suszone lub zwykłe).
Tytuł: Odp: Posiłek po wieczornym treningu
Wiadomość wysłana przez: Patorikku w Listopad 29, 2017
Dzięki za szybką odpowiedź i pomoc.