Ostatnie wiadomości

Strony: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Odżywianie / Dieta redukcyjna
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Doris dnia Marzec 07, 2020 »
Cześć ☺️
Chciałabym zacząć dietę redukcyjną. Mam za sobą kilka prób, skoro zaczynam jeszcze raz to nie muszę mówić że się nie udało.. szukam kogoś kto pomoże mi stworzyć plan żywieniowy, zależy mi na tym żeby posiłki można było wymieniać (tzn. np. obiad z wtorku z obiadem z czwartku) liczę na waszą pomoc ☺️
12
Trening / Rowerek stacjonarny - spalanie tkanki tłuszczowej oraz pomiar opaski a komputera
« Ostatnia wiadomość wysłana przez JasiekSDZ dnia Marzec 06, 2020 »
Cześć szukałem w internecie ale nie mogłem za bardzo znaleźć odpowiedzi na moje pytania. Zacząłem jeździć na rowerku stacjonarnym a wcześniej jeździłem na zwykłym rowerze. Dodam, iż chciałbym schudnąć. Nie chce robić żadnej reklamy ale mój rowerek to Rower magnetyczny XB1000 Gymtek oraz opaskę Huawei Band 4.

Wczoraj zrobiłem sobie takie trening przez 30 minut jechałem na 6 biegu z prędkością około 30 km/h a potem przez kolejne 10 minut na 6 biegu z prędkością około 25 km/h. Dodam że z każdym dniem chciałbym zwiększać swój trening o 10 minut. Czy taki trening to dobry trening na redukcje tkanki tłuszczowej? Czy lepiej coś zmienić?

I kolejne pytanie moja opaska pokazuje że spaliłem 523 kalorie i moje tętno wynosiło 155 ud/minutę gdzie maksymalne to 178 ud/min, natomiast na rowerku pokazuje mi maksymalne tętno w granicach 105 ud/min i 200 kalorii. Komu wierzyć? Natomiast na endomondo pokazało mi ze na dystanie 28,5 km ze średnio prędkością 20 km/h i spalone 589 kalorii.

Oraz kolejne pytanie na aplikacji tej opaski, aplikacja pokazuje mi że wczoraj podczas ćwiczeń :
rozgrzewka 1 min
spalanie tłuszczu 1 min
areobowe 3 min
anaerobowe 1 min
intensywne 33 min
To że nie musiałem czekać 30 minut jak piszą żeby zacząć spalać tkankę tłuszczową tylko krócej ? Oraz czy na intensywnym też dochodzi od razu do spalanie tkanki tłuszczowej i szybciej jak na spalanie tłuszczu? Czy nie ma sensu na tak wysokim tętnie ćwiczyć.

13
Uwagi / Odp: Aplikacja Fabryka Sily na - Apple watch
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Luty 26, 2020 »
Z pewnością jest to dobry pomysł i warty do rozważenia na przyszłość, dziękujemy.
Pozdrawiam!
14
Uwagi / Aplikacja Fabryka Sily na - Apple watch
« Ostatnia wiadomość wysłana przez benek1881 dnia Luty 24, 2020 »
Witam korzystam z aplikacji fabryka sily podczas treningow ktora mi ulatwia monitorowanie moich postepow - niestety musze caly czas chodzic z telefonem a posiadam apple watch na ktorym moglbym zainstalowac aplikacje i korzystac tylko z niego podczas treningu - niestety jak narazie aplikacja nie dziala na moim zegarku - wiec mam pytanie czy istnieje mozliwos modernizacji aplikacji tak aby dzialala na apple watch? i na reszczcie smart watchy? mysle ze to ulatwi sprawe nie tylko mi ale i wielu innym - smart watche staja sie coraz bardziej popularne i coras wiecej ludzi z nich korzysta wiec bedzie to dobra okazja zeby byc pred konkurencjia ktora proponuje podobny servis... z gory dziekuje za odpowiecdz. pozdrawiam
15
Odżywianie / Odp: Rozkład makro, spowolniony metabolizm
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Luty 21, 2020 »
Hej, w związku z tym że masz zdiagnozowane choroby jak Hashimoto oraz podejrzenie insulinooporności to Twoja dieta powinna być ściśle skonsultowana z lekarzem prowadzącym. U specjalisty dokładnie dowiesz się ile i czego możesz jeść a czego nie, jakie zasady odżywiania wprowadzić i jakich zachowań unikać.
Pozdrawiam!
16
Odżywianie / Rozkład makro, spowolniony metabolizm
« Ostatnia wiadomość wysłana przez biszopik dnia Luty 19, 2020 »
Cześć,

Mam problem z rozkładem makro w diecie. Korzystałam z apki Fitatu aczkolwiek tam zapotrzebowanie na białko wynosiło dla mnie 12-15 % i ok. 1700 kcal. Jak chce ustawić swoje cele to wychodzą jakieś dziwne rzeczy.
Przy pomocy internetu obliczyłam, że białko wg aktywności fizycznej i masy ciała to ok 132g ;)
Mam Hasimoto i wstępne IO dlatego też wydaje mi się, że białko jest bardzo istotne w mojej diecie, waga xiaomi wskazuje niedobory (13% zamiast 16% ale no.. to tylko waga) i zaniżoną podstawową przemianę materii co oznacza wolny metabolizm.

Podsumowując, jaki powinien być rozkład i stosunek białka, tłuszczy i węglowodanów dla mnie oraz ile kcal powinnam jeść? Wiem, że nie mogę rezygnować z węgli przy chorobie tarczycy.

Czy 1750 kcal z rozkładem B25% T 25% W 45% to ok?  :)

Waga 66 kg
Wzrost 158
Aktywność fizyczna: 2x w tyg trening cardio, 1x siłowy obwodowy. Czasami wrzucę stepper skrętny pomiędzy tym.
Praca siedząca ale staram się dużo chodzić w międzyczasie

W przyszłości zamierzam wykonywać siłowy 3x i raz cardio no ale jeszcze nie daję rady.
17
Suplementacja / Odp: Witaminy na siłowni
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Luty 18, 2020 »
Ciężko powiedzieć, wrócę tutaj do poprzedniej wiadomości, najlepiej byłoby po prostu jeść warzywa i owoce jako dodatek do każdego posiłku i na 90% uzupełnisz wszystkie witaminy. Jeżeli odczuwasz, że których z witamin może brakować, warto zrobić badania krwi i skonsultować je z lekarzem. Możliwe, że wcale nie masz niedoboru witamin w diecie i dodatkowa suplementacja nie jest konieczna.

Pozdrawiam.
18
Suplementacja / Odp: Witaminy na siłowni
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zbuntowany9978 dnia Luty 17, 2020 »
Dzięki za odpowiedź. A dobea Multiwitamine jakiej firmy są najlepsze? Nie chce lykac na darmo dziadostwa
19
Suplementacja / Odp: Witaminy na siłowni
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Luty 17, 2020 »
Możesz rozpocząć od podstawowego kompleksu witam (multiwitamina), aczkolwiek jeżeli w diecie będziesz spożywać odpowiednią ilość warzyw i owoców, a dieta będzie zróżnicowana to myślę, że spokojnie będziesz zapewniać odpowiednią ilość witamin. Jedną z witamin którą ciężko jest dostarczyć to witamina D, którą czerpiemy ze słońca.
20
Trening / Odp: Plan treningowy, dieta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Luty 17, 2020 »
Jeżeli chodzi o metodę treningową to zdecydowanie wybierz FBW. Wykonuj takie treningi aby na każdym wykonywać ćwiczenia całego ciała. Co do samego doboru ćwiczeń skorzystaj z atlasu Fabryki siły, znajdziesz tam ćwiczenia które możesz ze spokojem wykonywać przy użyciu dostępnego Ci sprzętu. Jeżeli chodzi o dietę to jest to zbyt obszerny temat, najważniejsze jest abyś jadł regularnie, nie podjadał pomiędzy posiłkami i korzystał ze zdrowych produktów. Jeżeli chcesz dokładnie się dowiedzieć co możesz jeść i ile polecam dietę z fabryki, wtedy po dokładnej ankiecie dostaniesz gotowy jadłospis na każdy dzień, wraz z listą zakupową. Dodatkowo rozszerzając pakiet o trening, trener ustali dla Ciebie odpowiedni plan z uwzględnieniem umiejętności, doświadczenia i dostępnego dla Ciebie sprzętu.
Pozdrawiam!
Strony: 1 [2] 3 4 ... 10