Fabryka Siły > Suplementacja

Suplementy na redukcji

(1/2) > >>

seb00x:
Witam. Obecnie jestem na diecie redukcyjnej.  Ćwiczę 4 razy w tygodniu po ok. 40 minut. Zastanawiam się nad wprowadzeniem suplementacji. Do wyboru mam 2 zestawy:

Zestaw 1: odżywka białkowa, kwasy omega-3, l-karnityna, was, glutamina, multiwitamina.

Zestaw 2: kreatyna, tauryna, kwasy omega-3 D3+K2, multiwitamina, odżywka białkowa, zmb6.

Który zestaw będzie odpowiedni?

seb00x:
Przepraszam pomyliłem działy. Proszę o przeniesienie tematu.

Ekspert Fabryki Siły:
Hej, a skąd takie połączenia? Czym się kierujesz, że akurat takie suplementy są w poszczególnych zestawach?

1. Suplementujesz coś obecnie?
2. Czy ilość białka w diecie nie jest wystarczająca?
3. Długo już trenujesz? Jaki to jest etap redukcji? Jaka jest/była masa początkowa?
4. Jakiego charakteru jest Twój trening siłowy?

seb00x:
Obecnie multiwitamina, białko, l-karnityna, kwasy omega-3. Taki mam zestaw z fabryki siły i po zmianach, czyli zwiększeniu budżetu 1 zestaw też jest z FS. 2 zestaw ułożył mi znajomy.

Trenuję w domu 4 razy w tygodniu po 30-40 minut. 1 dzień - triceps/klata/brzuch, 2 dzień - biceps/plecy/brzuch, 3 dzień - odpoczynek/rozciąganie, 4 dzień - ramiona/brzuch, 5 dzień - nogi, 6 i 7 dzień - odpoczynek/rozciąganie. Taki trening zacząłem tydzień temu, wcześniej 3 miesiące p90x3.

Obecnie jestem na etapie wagowym 68kg, zaczynałem od 78kg. 

Obecnie w diecie mam ok 1,3-1,4g białka/kg masy ciała. Chciałbym zminimalizować utratę masy mięśniowej i wydaje mi się że to za mało białka.

Ekspert Fabryki Siły:
Normy określające dobową ilość białka jaka powinna być spożywana przez osoby wykonujące trening siłowy to od 1,2 do około 2,0 g białka na kilogram masy ciała. W związku z tym podane przez Ciebie dzienne spożycie białka mieści się we wspomnianym wcześniej zakresie. Dodatkowo przy założeniu, że przyjmujesz odżywkę białkową w dni treningowe po zakończeniu aktywności fizycznej naturalnie ilość spożywanych protein się zwiększy. Moim zdaniem jest to  wystarczające aby przeprowadzić skuteczną redukcję masy ciała. Jeśli chodzi natomiast o wybór zestawu suplementów to nic nie stoi na przeszkodzie aby stosować zarówno zestaw 1 oraz 2 jednak jeżeli Twój staż na siłowni nie przekroczył jeszcze co najmniej kilku miesięcy zalecamy aby wstrzymać się z przyjmowaniem kreatyny.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej