Autor Wątek: cwiczeniaa na rzezbe brzucha i klatki piersiowej  (Przeczytany 794 razy)

egovsky

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 2
witam


Potrzebuje jak najlepszych cwiczen które wyrzezbia mi brzuch oraz klatke piersiową i zwieksza mase klatki . Równiez zalezy mi na spaleniu troche tłuszczu z brzucha bo troszeczke go jest . Jakbyscie mi mi pomogli ułozyc dobry plan treningowy <jestem zmotywowany> wiec zaden bol mi nie straszny .


Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Maj 04, 2014 wysłana przez egovsky »

Fantomik

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 268
Odp: cwiczeniaa na rzezbe brzucha i klatki piersiowej
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 04, 2014 »
Witaj Egovsky!


Tutaj http://forum.fabrykasily.pl/index.php?topic=54.0 napisałeś o diecie na masę mięśniową.
A w tym temacie piszesz o rzeźbie brzuch i spalaniu tkanki tłuszczowej z brzucha.

Oczywiście takie rzeczy są możliwe i praktykuje się je ale u bardziej zaawansowanych zawodników.

Jeżeli chodzi na siłownię od 4 dni to powinieneś zapomnieć o formowaniu poszczególnych mięśni, ćwiczeniach na masę, rzeźbę, siłę itp.

Tutaj masz temat który powinieneś koniecznie przeczytać : http://forum.fabrykasily.pl/index.php?topic=7.0

Jeżeli chodzi o Twój trening to pierwsze kilka miesięcy powinieneś mieć na zapoznanie z ciałem, z ćwiczeniami , z techniką.

Tutaj podsyłamy dla Ciebie plan który możesz wprowadzić na pierwszy miesiąc.

Trening na 3 razy w tygodniu, a dodatkowo możesz biegać 30-40 min na spokojnym tempie, chodzić na basen lub rower.

Rozgrzewka- rowerek lub crosstrainer- 10min
                     - rozgrzewka obwodowa 5Min

PLECY
1.   Wyciąg pionowy szeroko do karku- 2x15
2.   Wzniosy tułowia leżąc na macie- 3x10


KLATKA
3.Wyciskanie na maszynie- 3x12
4.Rozpiętki na ławce prostej z hantlami 2 x 12

BARKI
5.Wyciskanie na maszynie w górę lub wyciskanie hantelek - 2x12
6. Unoszenie hantli bokiem stojąc 2 x 10

NOGI
6..Wypychanie nogami na suwnicy- 2x15
7.Uginanie nóg siedząc na maszynie 2 x 12


BRZUCH
3 ćwiczenia na brzuch po 15 powtórzeń w 3 seriach / 30 sec przerwy

„AEROBY” :  crosstrainer lub bieżnia- 15-30 min


*Przerwy między seriami 60sec-90sec, przerwy w ćwiczeniach na mięśnie brzucha 30 sec
**Po treningu 10 min podstawowego stretchingu

Co do żywienia to zajrzyj tutaj : http://forum.fabrykasily.pl/index.php?topic=28.0


Działaj!

Sportowe pozdrowienia!