Autor Wątek: Trening dół Góra  (Przeczytany 107 razy)

Godło7

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 2
Trening dół Góra
« dnia: Czerwiec 19, 2019 »
Dół siła
Siady 2x5, 2x3,2x1-2
Martwy 2x5, 2x3, 2x1-2
Hip trust 3x8-10
Łydy 3x20-25
Allahy 4x20
Góra siła
Płaska 3x5, 3x3, 2x1
Wiosła 3x5
Ohp 3x5
Wyciag 3x6-8
Bic sztanga 3x8-10
Tric wyciąg 3x8-10
Dół hiper
Siady highbar 4x8-10
Marwty na prostych 4x8-10
Dwójki maszyna 4x12-15
Łydy 5x20
Góra hiper
Wiosła 4x10-12
Płaska 4x10-12
Wyciag 4x10-12
Wznosy 3x12-15
Bic wyciąg 3x12-15
Tric Francuzy 3x12-15
Co sądzicie? Może jakieś rady co zmienić lub coś dodać do planu?

Ekspert Fabryki Siły

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 337
Odp: Trening dół Góra
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 26, 2019 »
Czym się kierowałeś ustalając taki plan i takie zakresy powtórzeń? Warto też dokładnie pisać o jakiego rodzaju ćwiczenia chodzi. Jaki masz ogólny staż treningowy, obecne parametry. Jaki jest Twój cel? Zawsze łatwiej będzie się do czegoś odnosić. Ogólnie wygląda okej.

Godło7

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 2
Odp: Trening dół Góra
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 04, 2019 »
Ogólny staż 2,5 roku z przerwami. Plan rozpisany pod budowanie siły i poprawienie max-ów w bojach bo ostatnio bardzo opornie idą w górę

Ekspert Fabryki Siły

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 337
Odp: Trening dół Góra
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 07, 2019 »
Zweryfikuj czy dbasz o prawidłową regenerację, jeżeli jesteś przemęczony ciężko będzie progresować. Pamiętaj też, że odpowiednie odżywianie będzie kluczowe dla dalszego rozwoju. Co 5-6 tyg lub nawet co 4 tyg jeżeli zaczynasz zderzać się ze ścianą , zrób lekkie roztrenowanie powiedzmy 1-2 tyg. Jeżeli jedna metoda treningowa nie działa możesz spróbować innej. Jak wiadomo każdy jest trochę inny i potrzebuje innego sposobu stymulacji mięśni. Jeżeli tego nie robisz to pamiętaj, aby prowadzić dziennik treningowy dzięki czemu będziesz mógł kontrolować postępy z treningu na trening.