FabrykaSily.pl

Fabryka Siły => Zdjęcia Użytkowników => Wątek zaczęty przez: bono36 w Lipiec 22, 2018

Tytuł: Redukcja -dieta,czy poprawnie?Poczatkujacy.
Wiadomość wysłana przez: bono36 w Lipiec 22, 2018
Witam...I z góry przepraszam jak dział nie odpowiedni ale jestem tu po raz pierwszy.Rozpoczolem redukcję moje zapotrzebowanie dobowe według kalkulatora przy lekkiej aktywności fizycznej wynosi 2300 kcal aby redukować.Suma dobowa kcal to 2117 z moich wyliczeń gdzie Białko to 153,3 Węglowodany 252,8 Tłuszcze 54,8.
Co do posiłków wygląda to mniej więcej tak ;
Posiłek 1.Owsiane 60 g mleko 3.2 100 g
Posiłek 2.100 g pieczywo razowe ,100 wędlina z piersi kurczaka.
Posiłek 3.Ryż brązowy 70 g pierś z kurczaka 120 g oliwą 10g warzywa
Posiłek 4 jak posiłek trzy.
Posiłek 5. jaja całe 3 sztuki 180 g majonez 10 gr pieczywo razowe 100 g warzywa.
Posiłek ostatni 200 g serek wiejski .
I tak notorycznie że zmianą produktów na kaszę ryze ryby.Czy dieta jest w miarę dobrze rozpisana,odpowiednie makro itp.
Dodam wiek 36 waga 109 wzrost 193 trening fbw trzy razy w tyg plus areoby po 40 min siedem razy w tyg.Dziekuję za pomoc i wskazówki.

Tytuł: Odp: Redukcja -dieta,czy poprawnie?Poczatkujacy.
Wiadomość wysłana przez: Ekspert Fabryki Siły w Lipiec 24, 2018
Hej, z jakiego kalkulatora korzystałeś? Te wartości wydaja mi się być dość zaniżone.
Tytuł: Odp: Redukcja -dieta,czy poprawnie?Poczatkujacy.
Wiadomość wysłana przez: bono36 w Lipiec 24, 2018
Dziękuję za odp z kalkulatora po treningu.pl zanizone to znaczy za mało kalorii.
Tytuł: Odp: Redukcja -dieta,czy poprawnie?Poczatkujacy.
Wiadomość wysłana przez: Ekspert Fabryki Siły w Lipiec 26, 2018
Tak, przy Twojej masie ciała , wzroście i uwzględniając aktywność fizyczną, kaloryczność może wynosić nawet około 3000 kcal Oczywiście podaję tą wartość bardzo orientacyjnie i nie sugerują się nią. Pamiętaj, zbyt mała podaż kalorii może spowodować, spadek efektywności ćwiczeń, przemęczenie, zwolnienie metabolizmu, a w konsekwencji brak efektów. 

Sprawdź tutaj swoje zapotrzebowanie, przy aktualnych parametrach.

https://www.fabrykasily.pl/bmr
Tytuł: Odp: Redukcja -dieta,czy poprawnie?Poczatkujacy.
Wiadomość wysłana przez: bono36 w Lipiec 26, 2018
Dziękuję za odp proszę jeszcze o jedną poradę po odliczeniu zapotrzebowania wyszło mi 2282 kcal podstawowa przemiana materii i w tym przedziale się trzymam,natomiast aby schudnąć kalkulator podaje mi wartość 2894 kcal.Wiec czy mam obciąć kalorie z tych 2282 kcal podstawowej przemiany materii czy z tych 2894 kcal by redukować.Dodam że będąc na tych ok 2300 kcal trochę mam mniej siły czasami bóle głowy.Przy tej podaży kaloryczność trening trzy razy w tyg fbw oraz areoby siedem razy w tygodniu po 40 min tętno 65% co średnio spałam 350 kcal czy w tym przypadku mogę zwiększyć podaż kcal w diecie w stosunku dnia.
Tytuł: Odp: Redukcja -dieta,czy poprawnie?Poczatkujacy.
Wiadomość wysłana przez: Ekspert Fabryki Siły w Lipiec 26, 2018
Oczywiście powinieneś obcinać kalorie od wartości całkowitej, a nie od podstawowej przemiany. Dodatkowo jeżeli ćwiczysz tak dużo, ta kaloryczność na 100% u Ciebie wynosi ponad 3000kcal. obniż kaloryczność o 100-200 kcal i sprawdzaj jaka będzie reakcja organizmu.
Tytuł: Odp: Redukcja -dieta,czy poprawnie?Poczatkujacy.
Wiadomość wysłana przez: bono36 w Lipiec 26, 2018
Bardzo dziękuję bo już sam nie wiedziałem od której wartości obcinać i redukowalem z wartości podstawowej przemiany materii może stąd te osłabienie więc teraz obetnę  z zapotrzebowania całkowitego tj.z tych ok 3 tyś o zobaczymy wielki dzięki.
Tytuł: Odp: Redukcja -dieta,czy poprawnie?Poczatkujacy.
Wiadomość wysłana przez: Ekspert Fabryki Siły w Lipiec 27, 2018
Dokładnie, zacznij stopniowo, i na podstawie efektów, wprowadzaj stosowne modyfikacje. Dawaj znać jak Ci idzie.

Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Redukcja -dieta,czy poprawnie?Poczatkujacy.
Wiadomość wysłana przez: bono36 w Lipiec 27, 2018
Oczywiście że dam jak będą efekty a tak jeszcze wrócę do w/w diety czy coś zmodyfikować w niej?
Tytuł: Odp: Redukcja -dieta,czy poprawnie?Poczatkujacy.
Wiadomość wysłana przez: Ekspert Fabryki Siły w Lipiec 27, 2018
Z pewnością różnorodność! Zbyt monotonna dieta może nie dostarczać wszystkich wartości odżywczych oraz witamin i minerałów jakie potrzebujesz.
Tytuł: Odp: Redukcja -dieta,czy poprawnie?Poczatkujacy.
Wiadomość wysłana przez: bono36 w Lipiec 27, 2018
No tak ważne by dietę urozmaicać pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Redukcja -dieta,czy poprawnie?Poczatkujacy.
Wiadomość wysłana przez: bono36 w Lipiec 28, 2018
Redukcja idzie wolno 3.600 przez trzy tyg i pół tyg i tu mam pytanie skoro spałam przy areobach średnio 350 kcal to czy mogę zwiększyć zapotrzebowanie w skali dobowej  czy efekty będą mniej skuteczne .
Tytuł: Odp: Redukcja -dieta,czy poprawnie?Poczatkujacy.
Wiadomość wysłana przez: Ekspert Fabryki Siły w Lipiec 30, 2018
Potrzebuje wytłumaczenia, teraz będziesz jadł 3600 ? czy przez ostatni okres jadłeś 3600, chcesz doliczyć te 350 kcal do dziennego zapotrzebowania i dopiero zrobić deficyt ?
Tytuł: Odp: Redukcja -dieta,czy poprawnie?Poczatkujacy.
Wiadomość wysłana przez: bono36 w Lipiec 30, 2018
Przepraszam miało być waga o 3.600 mniej przez trzy i pół tyg.Co do tego 350 kcal to pytałem skoro średnio przy areobach spałam tyle to czy podaż kalorycznośći w diecie mogę zwiększyć o te 350 kcal czy utracę efekty?obecnie jestem na ok 2300 kcal dziennie gdzie gdzie moja podstawowa przemiana materii wynosi 2282 kcal a aby redukować muszę utrzymywać się w zapotrzebowaniu 2894 kcal z tym że obciołem podaż kcal o ok 500 kcal gdzie pozostaje na ok 2300 kcal. Obciołem ok te 500 by móc szybciej redukować aby zejść do 98 kg i wejść na masę czy to będzie odpowiednią waga by zacząć stopniowo zwiększać podaż kcal bo nie chciałbym odrazu się zalać.
Tytuł: Odp: Redukcja -dieta,czy poprawnie?Poczatkujacy.
Wiadomość wysłana przez: Ekspert Fabryki Siły w Lipiec 30, 2018
Utrata 3,6kg to całkiem dobry wynik. Zwiększ sobie minimalnie kaloryczność, ale obserwuj co się dzieje. Jeżeli masa ciała nadal będzie spadać , a będziesz czuł się znacznie lepiej to utrzymaj kaloryczność do póki będzie skuteczna. Moment w którym powinieneś przejść do budowania mas mięśniowej, nie będzie określać masa ciała lecz ilość tkanki tłuszczowej. Najlepiej, aby był on na tyle niski, abyś widział wyraźny zarys mięśni brzucha.
Tytuł: Odp: Redukcja -dieta,czy poprawnie?Poczatkujacy.
Wiadomość wysłana przez: bono36 w Lipiec 30, 2018
o to byłem w błędzie myślałem że sugerować się wagą przy robieniu masy. Więc tak postąpie jak wyżej dzięki za cenne dla mnie wskazówki zdam relacje za jakiś czas pozdrawiam.