Autor Wątek: Brzuch  (Przeczytany 694 razy)

pchor

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 2
Brzuch
« dnia: Kwiecień 26, 2014 »
Proste pytanko, jak można stracić tłuszczyk w pasie są jakieś ćwiczenia, na ogólne spalenie tluszczu co jest dobre? Może jakiś spalacz?

Fantomik

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 268
Odp: Brzuch
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 27, 2014 »
Witaj Pchor!

Jest wiele świetnych sposobów a także wiele świetnych suplementów które mógłbyś zastosować.

Wypełnij najpierw informacje w swoim koncie profilowym , a wtedy będziemy mogli dokładnie zająć się Twoimi zaleceniami i treningiem.

sportowe pozdrowienia

FS

pchor

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 2
Odp: Brzuch
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 27, 2014 »
dodane :)

łukasz

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 9
Odp: Brzuch
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 28, 2014 »
Zeby zrobic brzuch zadne cwiczenia i zaden spalacz nie zadziala bez idealnej diety mysle ze w tym tkwi najwiekszy problem wiec zacznij od tego

Fantomik

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 268
Odp: Brzuch
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 30, 2014 »
Witaj Pchor!


Tak jak napisał Łukasz, w przypadku uciążliwej tkanki tłuszczowej w okolicach brzucha same ćwiczenia nic nie dadzą.

Oprócz odżywiania, należy dołączyć trening aerobowy lub interwałowy.

W Twoim przypadku na początek polecamy aeroby 30-45 min przy tętnie 140 Bpm.

Co do spalacza to owszem są propozycje dla Ciebie, niemniej jednak zacznij na ten moment bez niego.

Tutaj przedstawiamy kilka złotych zasad żywieniowych które mogą Ci pomóc:

Żywienie:

- ostatni posiłek minimum na 3godziny przed snem

- pic co najmniej 2 litry wody dziennie

- należy uzupełnić dietę o witaminy, minerały(przed treningiem dobrze jest spożyć magnez, witaminy A, C ,E i selen)


- wieczorem spożywamy produkty bogate w białko plus warzywa do każdego posiłku

- węglowodany czerpiemy ze źródeł złożonych:np. ciemny ryż,basmati, paraboliczny, kasze(jęczmienne, gryczane), płatki owsiane, orkiszowe

- białko: ryby, chudy nabiał, półtłusty twaróg, jajka, soja, chude szynki, drób, owoce morza,

- owoce jemy w niewielkich ilościach, polecam :grapefruit, jabłka, truskawki, pomarańcze, jagody

- warzywa jemy w dużych ilościach, szczególnie zielone i czerwone – świetnym rozwiązaniem byłoby włączać je do każdego posiłku.


Oleje i tłuszcze
Wskazane: olej z oliwek, olej z siemienia lnianego

Eliminujemy:
 -majonez
- produkty przetworzone - konserwy
- chipsy, chrupki
-oleje rafinowane
-smażone potrawy
-margaryny, masła
- sery topione, żółte,
- słodzone napoje, napoje gazowane
- tłuste mięsa i wędliny
- słodycze!!!
-sól, „polepszacze smaku”
- pieczywo, drożdżówki, pączki
-podjadanie pomiędzy wyznaczonymi posiłkami!

Ryż itp spożywamy wyłącznie al dente.
Staramy się spożywać posiłki jak najmniej przetworzone: lepiej surowe(gotowe do spożycia) niż gotowane, lepiej gotowane niż smażone.

Nawiązując do Twojego pytania o ćwiczenia polecamy abyś zapoznał się z tym tematem na naszym forum :

http://forum.fabrykasily.pl/index.php?topic=44.0

Masz tam zestawy do wykorzystania podzielone pod kątem zaawansowania treningowego.


sportowe pozdrowienia