Autor Wątek: Dieta na masę mięśniową - 60 [kg]  (Przeczytany 19 razy)

Dave26

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 1
Dieta na masę mięśniową - 60 [kg]
« dnia: Sierpień 09, 2019 »
Witam

Rozpisałem sobie dietę na masę uwzględniając nadwyżkę kaloryczną na poziomie 500 [kcal]. Poprosiłbym o sprawdzenie i ewentualne korekty. Główna kwestia jest w tym, że wyszło mi za dużo białka i po prostu nie wiem z czego mam obcinać aby wyszło poprawnie. Uwzględniłem zarówno białko zwierzęce jak i roślinne. Podaż białka przyjąłem na 2,2 [g/kg], wydaje mi się, że tak będzie optymalnie.

Waga: 60 [kg]

Typ sylwetki : Ektomorfik (z typem sylwetki jest taki problem, że nie mam jej ściśle określonej, gdyż ciężko oszacować. Być może jest to ektomorfik-mezomorfik)

Zapotrzebowanie kaloryczne : 2660 [kcal] (wraz z nadwyżką)

Podział makroskładników: (przyjąłem taki podczas nabierania masy mięśniowej. Jeżeli jest nieodpowiedni prosiłbym o korektę)

Białko: 20 [%] - 532 [kcal]

Węglowodany : 55 [%] - 1463 [kcal]

Tłuszcze : 25 [%] - 665 [ kcal]
 

Podział makroskładników według poniższej diety:

Białko : 186,8 [g]. Powinno być : 133 [g].

Węglowodany: 354,2 [g]. Powinno być : 366 [g].

Tłuszcze: 87,1 [g]. Powinno być : 74 [g].
 
Posiłek 4 i 5 są posiłkami odpowiednio przedtreningowym oraz potreningowym.
 
Z jakich produktów mam "poobcinać" poszczególne wartości, a w szczególności białko, aby wyszły właśnie te wartości co wyżej. Prosiłbym Was o pomoc.

Dodałem zdjęcia z rozpisanymi posiłkami jako odnośniki, ponieważ nie mogę dodać załączników z niewyjaśnionej przyczyny.

[link widoczny po zalogowaniu]
[link widoczny po zalogowaniu]
[link widoczny po zalogowaniu]
[link widoczny po zalogowaniu]
[link widoczny po zalogowaniu]
[link widoczny po zalogowaniu]
[link widoczny po zalogowaniu]

Ekspert Fabryki Siły

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 337
Odp: Dieta na masę mięśniową - 60 [kg]
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 14, 2019 »
Obetnij z produktów, które są głównym źródłem białka. Jeżeli będzie brakowało kcal to dodaj węglowodanów. Zastanów się też czy nie lepiej zwiększyć kaloryczność stopniowo, zaczynając od nadwyżki 200 kcal i następnie zwiększać powiedzmy co 2 tyg sprawdzając postępy.