Autor Wątek: Dieta redukcyjna, pomocy!  (Przeczytany 1782 razy)

Wik8ol

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 2
Dieta redukcyjna, pomocy!
« dnia: Styczeń 27, 2015 »
Witam, temat często spotykany, ale nie potrafię sobie z nim poradzić pomimo wielu podobnych postów. Chodzi mi o pomoc w ułożeniu diety na redukcję. Przez ostatni rok siedziałem na tyłku nic nie robiąc i pojawił się problem.
Doświadczenie na siłowni jakieś tam posiadam. Pojęcia nie mam o ułożeniu diety.
Widziałem przykładowe diety, ale wiadomo żadna nie jest uniwersalna. Dużo czytałem o dietach ale gdy przychodzi mi ją ułożyć potrafię zrobić jedynie wyliczenia. Z góry dziękuję za pomoc.
Waga 80kg  wzrost 173 wiek 21.
BMR 1920. aktywność aktualnie uznaję za zerową.
WĘGLOWODANY 960kcal  BIAŁKA 567kcal TŁUSZCZE 464kcal     policzyłem to przy pomocy pewnej strony, czy wykonałem to prawidłowo? Proszę również o ocenę

« Ostatnia zmiana: Styczeń 27, 2015 wysłana przez Wik8ol »

Kuba96

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 133
Odp: Dieta redukcyjna, pomocy!
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 27, 2015 »
Cześć. Na sam początek musisz obliczyć swoje zapotrzebowanie na energie. Od otrzymanego wyniku odejmij 200-300 kcal i pod to ułóż sobie diete (Makroskładniki: Węglowodany 50%, białko 30%, tłuszcze 20%). Następnie weź się za układanie diety. Bazuj na produktach pełnowartościowych i jak najmniej przetworzonych.

Wik8ol

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 2
Odp: Dieta redukcyjna, pomocy!
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 28, 2015 »
Wskaźnik BMR:1920 kcal
Aby utrzymać wagę:2268 kcal
resztę policzyłem w pierwszym poście. Potrzebuję konkretniejszych odpowiedzi. Nie wiem jak się zabrać za tą dietę patrząc nawet na przykładowe dlatego zwróciłem się do forumowiczów.

Kuba96

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 133
Odp: Dieta redukcyjna, pomocy!
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 28, 2015 »
Takie zapotrzebowanie to masz jakbyś cały dzien pierdział w stołek :) Przy trenowaniu 4 razy w tyg Twoje zapotrzebowanie wynosi około 3200 kcal. Czyli na początek redukcji musisz zejść na 2900. Ustal sobie makroskładniki - 30% z tej puli kalorii (2900) to musi być białko, 50% to węglowodany, 20% tłuszcze. Potem weź się za układanie diety. Rozłóż sobie wszystko na 5-6 posiłków, pamiętaj aby każdy był pełnowartościowych - zawierał białko oraz węglowodany i tłuszcze (poza posiłkiem po treningowym - on ma składać się tylko z węglowodanów i z białka).

martam

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 1
Odp: Dieta redukcyjna, pomocy!
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 19, 2015 »
Czy 3 razy siłownia w tyg(rożne partie) codziennie 8 abs, + codziennie 10 min ćwiczenia na pośladki + dieta bez tłuszczu (jogurty, mięsko i warzywa + brak soli) Pomogą zredukować tłuszcz? Oczekuję takiego efektu:[link widoczny po zalogowaniu] - chce zobaczyć mieśnie, które juz są ale też jest tluszcz...co mogę zrobić zeby szybko się go pozbyć:)

Grammatikk

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 66
Odp: Dieta redukcyjna, pomocy!
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 19, 2015 »
Najprościej zastosować się do rad Kuby.

chwileulotne

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 1
Odp: Dieta redukcyjna, pomocy!
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 26, 2017 »
witam wszystkich,

mam zapytanie do kogoś kumatego w tych sprawach, a więc sprawa wygląda w ten sposób, że od dnia 10.08 postanowiłem przejść na redukcję ważąc 82,5kg i mając spory brzuch w celu właśnie płaskiego brzucha a nie takiego odstającego spod koszulki jak u 60letniego chopa, byłem u dietetyczki, rozpisała mi dietę i stosuje ją do dziś, wczoraj będąc na wizycie kontrolnej waga wskazywała 73,8kg, poziom tłuszczu spada itd. wszystko fajnie, tylko ciągle widzę, że brzuch dalej otoczony tłuszczem, możliwe, że już mniejszy ale ciągle jest. Ze strony fabrykasiły.pl zamówiłem trening na redukcję i też od tamtego dnia systematycznie trenują co drugi dzień, wszystko tak jak mam rozpisane. I teraz sedno, dalej ciągnąć tak jak jest, aż do upragnionego celu, czyli płaskiego brzucha? Bo zastanawiałem się czy nie dokupić jakiegoś spalacza tłuszczu? Dietetyczka mi powiedziała, że ona zaleca tylko naturalne sposoby i nie pomoże mi w tej kwestii i powiedziała, abym skonsultował to już z jakimś trenerem personalnym. Tak więc jeśli ktoś mógłby napisać co o tym myśli będę bardzo wdzięczny.

Abetalipoproteinemia

  • Global Moderator
  • Full Member
  • *****
  • Wiadomości: 117
Odp: Dieta redukcyjna, pomocy!
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 02, 2017 »
witam wszystkich,

mam zapytanie do kogoś kumatego w tych sprawach, a więc sprawa wygląda w ten sposób, że od dnia 10.08 postanowiłem przejść na redukcję ważąc 82,5kg i mając spory brzuch w celu właśnie płaskiego brzucha a nie takiego odstającego spod koszulki jak u 60letniego chopa, byłem u dietetyczki, rozpisała mi dietę i stosuje ją do dziś, wczoraj będąc na wizycie kontrolnej waga wskazywała 73,8kg, poziom tłuszczu spada itd. wszystko fajnie, tylko ciągle widzę, że brzuch dalej otoczony tłuszczem, możliwe, że już mniejszy ale ciągle jest. Ze strony fabrykasiły.pl zamówiłem trening na redukcję i też od tamtego dnia systematycznie trenują co drugi dzień, wszystko tak jak mam rozpisane. I teraz sedno, dalej ciągnąć tak jak jest, aż do upragnionego celu, czyli płaskiego brzucha? Bo zastanawiałem się czy nie dokupić jakiegoś spalacza tłuszczu? Dietetyczka mi powiedziała, że ona zaleca tylko naturalne sposoby i nie pomoże mi w tej kwestii i powiedziała, abym skonsultował to już z jakimś trenerem personalnym. Tak więc jeśli ktoś mógłby napisać co o tym myśli będę bardzo wdzięczny.

Brzuch, podobnie jak i całą sylwetkę buduje się w kuchni :) Mimo lecącej wagi brzuch pozostaje bez zmian, w związku z czym gdzieś leży problem w odżywianiu. Pokombinowałbym nad proporcjami tłuszczy i węgli, być może Twój organizm jest bardziej wyczulony na któryś z tych składników co powoduje ograniczenia w uzyskaniu smukłej sylwetki ;)

Inna sprawa to wrzucenie diuretyka, zakup opakowanie pokrzywy i wypijaj rano do śniadania. Z pewnością pozwoli na usunięcie nadmiaru podskórnej wody co powinno dodatkowo odsłonić sylwetkę. Dodatkowo warto dodawać dużo przypraw do swoich posiłków: pieprz, ostra papryka, kurkuma, imbir i zioła (np. pietruszka, lubczyk) - to wszystko cenne antyoksydanty, które potęgują przemianę materii i nasilają tempo metabolizmu. Co do suplementów, możesz zainwestować w spalacz lecz dopiero przy niskiej kaloryce diety - póki masz z czego ucinać kalorie to proponowałbym nie inwestować ;).

Skoro zakupiłeś plan w FS to radzę im zaufać, eksperci dysponują naprawdę imponującą wiedzą. Ona natomiast ma dosadne przełożenie w praktyce, co potwierdzają metamorfozy na portalu.