Autor Wątek: Dobra rzeźba.  (Przeczytany 1150 razy)

msl94

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 3
Dobra rzeźba.
« dnia: Maj 08, 2014 »
Witam FS.

Od jakiegoś czasu próbuję ułożyć sobie dietę na trening rzeźby, lecz kompletnie nie mam pojęcia, nie wiem jak. Dane na profilu swoim uzupełniłem, więc myślę, że to będzie jakieś dla was ułatwienie, fachowców. Potrzebowałbym też pomocy odnośnie treningu na rzeźbę. Dotąd (dokładnie od stycznia aż do teraz, bo tyle czasu chodzę na siłownię) robiłem tzw. "suchą masę". Ciało się poprawiło, ale tłuszczu jeszcze trochę jest, a trzeba się go pozbyć. Prosiłbym o pomoc w planie treningowym, jak zmniejszać ciężary, o ile, itp.
Z góry wielkie dzięki, pozdrawiam.

Fantomik

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 268
Odp: Dobra rzeźba.
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 08, 2014 »
Witaj Msl94!

Twój ogólny staż treningowy to 4 miesiące?

Czy uprawiałeś jakieś sporty wcześniej? Jeśli tak to w jakim zakresie, przez jaki czas i z jaką częstotliwością?

Dobrze byłoby gdybyś opisał jak wyglądał Twój dotychczasowy trening.

Napisz jak jadłeś do tej pory oraz jakie masz możliwości jeżeli chodzi o siłownię.


sportowe pozdrowienia

msl94

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 3
Odp: Dobra rzeźba.
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 08, 2014 »
wcześniej to chyba jak każdy młody chłopak, piłka nożna :) po kilka razy w tygodniu. intensywność treningów bywała zróżnicowana.
co do tej pory jadłem? nim zacząłem chodzić na siłownię nie przywiązywałem do tego uwagi, teraz staram się jeść "lepiej", choć diety specjalnej nie mam, wiem tak "na oko" co można, a czego nie.
a moje możliwości? wiadomo, z tygodnia na tydzień lepsze :)

Fantomik

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 268
Odp: Dobra rzeźba.
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 10, 2014 »
Witaj Msl94!

Przy Twoim stosunkowo krótkim stażu proponujemy rozpocząć treningi oraz całe podejście do tematu od zupełnych podstaw.

Opanujesz technikę, poprawisz czucie mięśniowe, o wiele bardziej poznasz swoje ciało, swój organizm.

Możliwości o które pytaliśmy, to wyposażenie siłowni oraz dostęp do sprzętu.

Kontuzji nie masz żadnych?

Co do treningu to w początkowej fazie(4 tygodni) zalecamy skorzystać z tej rozpiski :http://forum.fabrykasily.pl/index.php?topic=55.new#new

Zajrzyj również tutaj - http://forum.fabrykasily.pl/index.php?topic=7.0

a jeżeli chodzi o żywienie to możesz wzorować się na tym planie:

I posiłek

4 białka jaj + 2 żółtka/200 g chudej wędliny
80 g płatków owsianych lub orkiszowych/ 3 kromki chleba żytniego
15 ml oleju lnianego lub oliwy z oliwek
Owoce (3 sztuki średniej lub małej wielkości)

II  posiłek
Ryba/owoce morza/Wołowina/Kurczak 150g
Ryż brązowy /basmati 80g
Warzywa 300g
10 ml oliwy z oliwek

III posiłek
Kurczak/Indyk/Wołowina 100 g
Warzywa 300g
15 ml oliwy z oliwek

IV posiłek
Jogurt naturalny 300 ml/2 białka jaj /100 g chudej wędliny
Sałatka warzywna 300 g

"/" - oznacza wybór
*produkty przyrządzasz tak jak chcesz
*możesz stosować przyprawy
*mięso i ryby warzysz po obróbce termicznej a ryż/płatki owsiane przed obróbką termiczną

Wyeliminuj słodycze oraz wszelkie "złe" produkty.


Zacznij działać!

Sportowe pozdrowienia

msl94

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 3
Odp: Dobra rzeźba.
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 13, 2014 »
Ciało swoje już dość dobrze poznałem, kilka razy dałem mu w kość, by odczuć, co "mocniejsze, a co słabsze", wiem na co mnie stać i ile mogę pozwolić sobie na treningu na daną partię. jeżeli chodzi o te możliwości, to prócz suwnicy na nogi jest wszystko, siłownia "w piwnicy" :)
dzięki bardzo za dietkę, tego mi trzeba było, pozdrawiam :)