Autor Wątek: Co jeść bezpośrednio po treningu i ile? [redukcja]  (Przeczytany 1623 razy)

kamyk

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 4
Hej.
16 lat 170cm wzrostu. Mam lipomastie po tym jak schudłem sporo kilogramów.
Ćwiczę regularnie na siłowni i zdecydowałem się na białko.
Doczytałem się, że białko najlepiej spożyć około 45 minut po treningu, a bezpośrednio po treningu węglowodany i bcaa. Jeżeli jest ktoś na redukcji to po treningu tylko bcaa a weglowodany po jakiejś 1.5h.

Moje pytanie brzmi, co mam spożyć po treningu, jakie suplementy i kiedy? Zależy mi na redukcji i wyrzezbienie miesni. Najbardziej na pozbycie się lipomastii czyli z tego co się dowiedziałem to redukcji. BCAA nie posiadam, posiadam tylko białko. Jak wyszło masło maślane to pytajcie a wytlumacze jeszcze xd

Abetalipoproteinemia

  • Global Moderator
  • Full Member
  • *****
  • Wiadomości: 117
Odp: Co jeść bezpośrednio po treningu i ile? [redukcja]
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 25, 2018 »
Cześć!

Prawdę powiedziawszy główną rzeczą jaką należy zjeść po treningu jest zbilansowany posiłek, który zawiera odpowiednie proporcje białek/węgli/tłuszczów. Nie ma lepszej bomby energetycznej dla mięśni, bez względu na to czy jest to redukcja czy budowanie masy :).

Jeżeli chodzi o skuteczną redukcję to tutaj ponownie zahaczamy o temat odżywiania. Deficyt kaloryczny jest najlepszym i zarazem naturalnym sposobem do pozbycia się niechcianej tkanki tłuszczowej. Dlatego jeżeli zależy Ci na zdobyciu smukłej sylwetki to w pierwszej kolejności musisz dopieścić ten aspekt. Nie powinno Cię zdziwić, że najlepszym rozwiązaniem będzie sięgnięcie po dietę od Fabryki Siły :). Masz wówczas pewność co do tego, ze wszystko jest realizowane profesjonalnie i bez żadnych błędów.

Wracając jednak do Twojego pytania, ja osobiście poleciłbym jedynie BCAA na redukcji. Przed lub w trakcie treningu i na pewno po jego zakończeniu. Aminokwasy egzogenne to moim zdaniem fundament każdej suplementacji pod kątem sportowym. Białko możesz sobie darować póki co bo dostarczysz je bez problemu z diety.