Autor Wątek: Pomoc w zaczeciu treningu  (Przeczytany 158 razy)

Ziut23

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 1
Pomoc w zaczeciu treningu
« dnia: Czerwiec 03, 2018 »
Wiek:16
Wzrost:188cm
Waga:84kg
Ob talia:92cm
Ob szyja:39,5cm
Procent tłuszczu w organizmie:około 19%
Cześć jestem Wiktor chciałbym zacząć chodzić na siłownię żeby moje ciałko wyglądało w miarę nie jestem jakiś opasly mam taką małą oponke na brzuchu jak siedzę . Moim celem jest zrobienie sobie płaskiego brzucha nie musi być jakiś umiesniony zwykły płaski brzuch i ogólnie wyrzezbienie fajnej sylwetki (nie mega umiesnionej) zacząłem biegać z kolegą i nawet mi się to spodobało i zamierzam to robić regularnie 2-3 dni w tygodniu , gram często w piłkę jako bramkarz czasem też lubię iść pograc w tenisa Plus chciałbym zacząć chodzić na siłownię również mogę ćwiczyć w domu (bez sprzętu) lecz nie wiem czy mam zacząć robić ćwiczenia na redukcję tłuszczu czy robić rzeźbę. Liczę na szybką pomoc jestem ZMOBILIZOWANY DO ĆWICZEŃ :)
Edit:
Zapomniałem dodać jem obecnie 200-500 kalori mniej niż moje zapotrzebowanie.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 03, 2018 wysłana przez Ziut23 »

Ekspert Fabryki Siły

  • Global Moderator
  • Full Member
  • *****
  • Wiadomości: 132
Odp: Pomoc w zaczeciu treningu
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 04, 2018 »
Cześć !

Jeżeli chodzi o ćwiczenia na siłowni, treningi opieraj o pracę z ciężarem własnego ciała oraz z wolnym ciężarem. Nie ma różnicy pomiędzy ćwiczeniami na redukcję czy też na rzeźbienie. Staraj się podczas każdego treningu, zaangażować jak najwięcej mięśni. Wszelka dodatkowa aktywność będzie mile widziana, także pozostań przy bieganiu oraz piłce nożnej. Jeżeli jednak będziesz odczuwać przemęczenie, na pewien czas zrezygnuj z jednego treningu na siłowni i jednej sesji biegania, tak aby Twój organizm był w stanie wypocząć.  Jeżeli masz problem z ustaleniem dla siebie planu ćwiczeń oraz diety, polecam współpracę z Fabryką.

Pozdrawiam.