Autor Wątek: Posiłek po wieczornym treningu  (Przeczytany 1312 razy)

Patorikku

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 3
Posiłek po wieczornym treningu
« dnia: Listopad 26, 2017 »
Cześć,
trzy tygodnie temu rozpocząłem treningi, 2 dni w tygodniu (poniedziałek, czwartek). Mam pytanie dotyczące posiłku po treningowego i suplementów. Ze względu na prace moje treningi kończą się w pobliżu godziny 21, następnie spać chodzę o godzinie 23. Chciałbym przedstawić dwie propozycje:
Pierwsza:
1.Od razu po treningu banan lub SANTE Go On Protein
2.po powrocie do domu (około 15-20 minut później)  WPC80
3.30 minut później (około 21:45 Twaróg półtłusty 100g, 2 kromki żytniego pieczywa 

Dodatkowo: w dzień treningowy w trakcie dnia koktajl białkowy(WPC80); w dzień po treningowy koktajl białkowy(WPC80) po śniadaniu. Reszta dni bez suplementów. 

Druga:
1.Przed treningiem 5g BCAA
2.Od razu po treningu  5g BCAA
3.po powrocie do domu (około 15-20 minut później) WPC80
4.30 minut później (około 21:45) Twaróg półtłusty 100g, 2 kromki żytniego pieczywa 

Dodatkowo: w dzień treningowy w trakcie dnia koktajl białkowy(WPC80); w dzień po treningowy koktajl białkowy(WPC80) po śniadaniu. Każdego dni rano po śniadaniu 5g BCAA.

Prosiłbym o pomoc, ocene tych pomysłów i ewentualne wskazówki co mogło by być inaczej.
Z góry dziękuje za pomoc  :D
Pozdrawiam

Abetalipoproteinemia

  • Global Moderator
  • Full Member
  • *****
  • Wiadomości: 117
Odp: Posiłek po wieczornym treningu
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 27, 2017 »
Cześć!

O wiele lepszym sposobem będzie przedstawienie całego menu, a wówczas postaramy się jakoś skomponować odpowiedni posiłek po treningowy. Czekam więc na nieco więcej informacji o kompletnym planie żywieniowym.

Patorikku

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 3
Odp: Posiłek po wieczornym treningu
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 27, 2017 »
1. Śniadanie 6 rano
    a.   z 2-3 jajek jajecznica, 1-2 kanapki
    b.   3-4 kanapki
    c.   Owsianka
2. II posiłek o 9
    250-500ml maślanki naturalnej + owoc
3. Obiad o 12-13
    Tu są różne potrawy: najczęściej kurczak/kotlet schabowy, surówka, ryż/ziemniaki gotowane; ale również: spaghetti, chińszczyzna, zapiekanki  domowe(makaron, kurczak, warzywa). Do przygotowania posiłków używam makaronu pełnoziarnistego i ryżu brązowego.
4. IV posiłek o 16-17
    2-3 kanapki: ser i szynka, ryba, pasztet
5. V posiłek o 19-20 lub po treningu
    a. 50-100g twarogu półtłustego
    b.   Serek wiejski, 1 kanapka
    c.   Wafle ryzowe

Wiem, że to nie jest pełno wartościowa dieta ale chcę wyrobić sobie nawyk regularnego jedzenia. Takie proporcje również sprawiają, że nie czuje się przejedzony oraz nie muszę podjadać.

Abetalipoproteinemia

  • Global Moderator
  • Full Member
  • *****
  • Wiadomości: 117
Odp: Posiłek po wieczornym treningu
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 28, 2017 »
Na ten ostatni posiłek, który de facto będzie Twoim po treningowym, proponowałbym serek wiejski/twaróg z dodatkiem orzechów (lub ziaren/gorzkiej czekolady) oraz jakieś owoce (suszone lub zwykłe).

Patorikku

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 3
Odp: Posiłek po wieczornym treningu
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 29, 2017 »
Dzięki za szybką odpowiedź i pomoc.