Autor Wątek: Utrata tkanki tłuszczowej, a węglowodany?  (Przeczytany 541 razy)

Archtenshi

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 1
Utrata tkanki tłuszczowej, a węglowodany?
« dnia: Wrzesień 05, 2018 »
Witam serdecznie.

Chcę zrzucić trochę tkanki tłuszczowej z brzucha i zacząłem od jakiegoś czasu jeździć na rowerze, i robić brzuszki, a teraz zainteresowałem się żywieniem. Mój dzień/plan wygląda następująco :

Około godziny 14 jem obiad, o 16 idę na rower, bezpośrednio po skończeniu jazdy zjadam jabłko, wracam do domu i po ~15-20 minutach robię brzuszki, po nich zjadam pół grejpfruta, po ~2 godzinach, czyli ~ 20:00 jem pełnowartościowy posiłek węgle + białko (zazwyczaj jakiś makaron/pieczywo z twarogiem + jogurtem naturalnym z zawartością 0% tłuszczu lub serek wiejski lekki). Taki plan ma szansę powodzenia, a przynajmniej w jakimś stopniu pomoże zrzucić tłuszczyk? Jedni piszą, że przy odchudzaniu lepiej nie jeść węglowodanów od razu po treningu (owoce w moim przypadku), ale dopiero po około 2 godzinach, a inni, żeby jeść. Ktoś pomoże rozwiać wątpliwości? Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

Ekspert Fabryki Siły

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 423
Odp: Utrata tkanki tłuszczowej, a węglowodany?
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 07, 2018 »
Podczas diety redukcyjnej wszystkie posiłki powinny być pełnowartościowe, co oznacza, że muszą składać się zarówno z odpowiedniej ilości białka, tłuszczu, a także węglowodanów. Sam owoc nie stanowi pełnowartościowego posiłku, warto dodać połączyć je np. z jogurtem, płatkami i owsianymi i orzechami i spożyć w formie koktajlu. Kluczową kwestią w procesie redukcji tkanki tłuszczowej jest odpowiednia wartość energetyczna diety. Liczbę kilokalorii należy dobrać indywidualnie, odejmując odpowiednią ilość kilokalorii od całkowitej przemiany materii.

Pozdrawiam.