Autor Wątek: Witek 39 lat.  (Przeczytany 653 razy)

vito

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Nie ma....nie potrafię,nie mogę,nie umiem.
Witek 39 lat.
« dnia: Lipiec 31, 2014 »
Witam Fabrykę Siły oraz wszystkich forumowiczów.
Jak już wspomniałem w Temacie mam 39 lat,może to i późny wiek na konkretne decyzje,ale chcę zmienić całkowicie swoje życie,dietę i przede wszystkim wygląd.Do tej pory miałem problem z nadwagą,4,5 miesiąca temu wynosiła ona 118,7kg,obecnie 107,4kg.Zawdzięczam ten spadek wagi najstarszej diecie na Świecie MŻ,czyli mniej żreć ;-).Ale na tym nie koniec.Chcę zrzucić jeszcze zbędny tłuszczyk i zapracować sobie na większe mięśnie.I tu zaczyna się moja prośba.Chciałbym prosić Fabrykę Siły o pomoc w wybraniu stosownej diety,oraz jeśli to możliwe,pomoc w ustaleniu programu treningowego dla mnie.Z suplementacji stosuję obecnie tylko EXTREME POWER,ale chciałbym też prosić o informacje jaka suplementacja w moim przypadku była by najodpowiedniejsza.Wszelkie porady będą dla mnie cenne.
Pozdrawiam!.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 02, 2014 wysłana przez vito »

Fantomik

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 268
Odp: Witek 39 lat.
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 01, 2014 »
Witaj Witek,

Z racji dość sporej wagi, zalecamy dla Ciebie orbitrek, wioślarz lub szybkie marsze, ewentualnie marszo biegi 3-4 x w tygodniu po 45-60 min intensywność 70-80%

Zwracasz uwagę na kolana i kręgosłup, w przypadku wystąpienia dolegliwości bólowych bądź dyskomfortu wypadałoby skonsultować się z doświadczonym fizjoterapeutą.

Dodatkowo rozpoczynasz odżywianie

I posiłek

5 białek jaj + 2 żółtka/200 g chudej wędliny
100 g płatków owsianych lub orkiszowych/ 3 kromki chleba żytniego
15 ml oleju lnianego
Owoce (3 sztuki średniej lub małej wielkości)

II  posiłek
Ryba/owoce morza/Wołowina 150g
Ryż brązowy 100g
Warzywa 300g
10 ml oliwy z oliwek

III posiłek
Ryba/owoce morza 100 g
Warzywa 300 g

IV posiłek
80 g chudej wędliny
Sałatka warzywna 300 g
10g oliwa z oliwek

Możesz stosować przyprawy.
Waga mięsa, ryb po obróbce termicznej
Waga warzyw oraz płatków przed obróbka termiczną

Dodatkowo
 Brzuch: 4-5 ćwiczeń x 3-5 serii po 15-20 powtórzeń
*Stretching po każdym treningu!
 *Pamiętaj o napinaniu mięśni brzucha, oddychaniu, prostych plecach, rozciąganiu pleców oraz klatki piersiowej
* Możesz stosować również basen wymiennie z jednym z treningów w ciągu tygodnia.

Nie zalecamy na ten moment treningów domowych w postaci pompek, przysiadów itp.

Rozpoczniemy stosowanie treningu z obciążeniem własnego ciała przy wadze 99,9kg

Suplement który stosujesz jest w porządku.

Na ten czas nie potrzebujesz dodatkowych suplementów jednak po wakacjach będziemy mogli zastosować u Ciebie dodatkowe odżywki.

sportowe pozdrowienia

vito

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Nie ma....nie potrafię,nie mogę,nie umiem.
Odp: Witek 39 lat.
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 02, 2014 »
Dziękuję Fabryce Siły za informacje,wprowadzam je w życie od zaraz.Co do brzucha,bo nie wspomniałem w poprzednim poście,pozbyłem się go w ciągu właśnie tych 4,5 miesiąca,teraz jest płaski a mięśnie są wyczuwalne.Do tej pory moje treningi ograniczały się do właśnie pompek,przysiadów na rękach z nogami w przodzie (na taboretach).Moja waga poza nadmiarem tłuszczyku bierze się też ze wzrostu 184cm.No trochę duży jestem  :)
Zatem,stosuję się do rad i jeszcze raz dziękuję za okazaną pomoc.O postępach będę informował na bieżąco.
Pozdrawiam.