Autor Wątek: Początek siłowni dla chudego byka.  (Przeczytany 133 razy)

poggu

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 3
Początek siłowni dla chudego byka.
« dnia: Czerwiec 01, 2019 »
Witam serdecznie forumowiczów. Mam 17 lat i w związku z kończącym sie rokiem szkolnym, postanowiłem, że zacznę ćwiczyć. Mam 184 cm wzrostu i ważę zaledwie 61 kg, co powoduje, że wyglądam jak szkielet do anatomii, a o moje obojczyki mozna sobie wybić zęby. Z moją wagą, sytuacja wygląda tak, że nie ważne czy nie zjem nic, czy zjem wyjątkowo dużo, nic się nie zmienia. Moim celem jest przybranie na masie i jednocześnie jakaś ładna sylwetka. Nie miałem do tej pory przygód z siłownią ani z dietą. Prosiłbym o jakiś plan treningowy najlepiej pod to dostosowany i wskazówki co do odżywiania.

Dodam jeszcze, że mam lejkowatą klatkę piersiową i przydałyby sie na to jakieś ćwiczenia.

Pozdrawiam serdecznie.

Ekspert Fabryki Siły

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 347
Odp: Początek siłowni dla chudego byka.
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 03, 2019 »
poggu, aby stworzyć plan treningowy, potrzebne jest znacznie więcej informacji niż podałeś. Dodatkowo jeżeli masz wadę postawy jaką jest klatka lejkowata, to warto byłoby udać się do specjalisty, aby po pierwsze sprawdzić co można zrobić z samą wadą , czy nie jest ona przeciwwskazaniem do ćwiczeń i czy można wprowadzić jakieś ćwiczenia, które będą dodatkowo pomagać. Jeżeli chcesz przybrać na masie to dieta też będzie odgrywać duże znaczenie. Sugerowałbym się po części oddać w ręce specjalistów, lub rozpocząć edukacje samego siebie tak, abyś dzięki podstawom mógł, sam dobrać dla siebie odpowiednią dietę oraz ustalić ćwiczenia.