Autor Wątek: Sprawdzenie planu treningowego Push Pull  (Przeczytany 314 razy)

frugo77

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 12
Sprawdzenie planu treningowego Push Pull
« dnia: Luty 10, 2019 »
Cześć.
Proszę o sprawdzenie nowego planu treningowego ponieważ, przechodzę po roku z fbw na push pull i chciałbym ,żeby ktoś kompetentny ocenił czy taki plan jest ok. Dzięki wielkie za pomoc ;) Nie wiem czy nie za mało ćwczeń bo na tył barków ,bym coś jeszcze dorzucił i też korci mnie żeby dodać coś na kaptury bo nie są zbyt rozwinięte.
 
Trening 3 razy w tygodniu na początek
Push
-przysiad ze stangą 4X
-wyciskanie sztangi na ławce leżąc 4X
-wyciskanie hantli na skosie dodatnim 4X
-wyciskanie żołnierskie 4X
-wznosy hantli bokiem 4x
- francuz hantlem 4X
Pull
-martwy ciąg na ugiętych nogach x4
-wyprosty nóg na maszynie 3x
-wiosłowanie sztangą 4x
-podciąganie na drążku na nachwytem 4x
-uginanie ramion ze sztangą 4x

Ekspert Fabryki Siły

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 337
Odp: Sprawdzenie planu treningowego Push Pull
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 11, 2019 »
W treningu Pull zamień wyprosty nóg na maszynie na uginanie. Dodatkowo w treningu pull możesz dodać jakieś ćwiczenie na tył barków jak np. Odwodzenie linek w tył, lub wznosy z hantlami w opadzie tułowia.
Martwy ciąg bardzo dobrze wpływa na rozwój "kapturów" wiec myśl, że nie ma sensu dodawać kolejnego ćwiczenia, ale jeżeli odczuwasz taka potrzebę to czemu nie.
Pozdrawiam.

frugo77

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 12
Odp: Sprawdzenie planu treningowego Push Pull
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 11, 2019 »
Wielkie dzięki. Czyli ćwiczenie na kaptury dodać do Pull tak?

Ekspert Fabryki Siły

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 337
Odp: Sprawdzenie planu treningowego Push Pull
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 12, 2019 »
Tak :)

frugo77

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 12
Odp: Sprawdzenie planu treningowego Push Pull
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 13, 2019 »
Super,to mi wszystko ułatwia;) Mam drążek w domu i dodatkowo chciałbym się podciągać ,ale nie wiem jak pogodzić to z tym treningiem. Bardzo będzie to kolidowało z push pull?

Ekspert Fabryki Siły

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 337
Odp: Sprawdzenie planu treningowego Push Pull
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 13, 2019 »
Wszystko zależy od Twoich zdolności do regeneracji. Jeżeli będziesz się katować codziennie na drążku, mięśnie grzbietu oraz ramiona mogą być przemęczone co może wpłynąć negatywnie na efektywność treningową. Możesz dodawać sobie w niektóre dni treningowe podciąganie, jednak pamiętaj aby się przed tym ćwiczeniem rozgrzać. Jeżeli efektywność będzie spadać to lepiej odpuść.

frugo77

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 12
Odp: Sprawdzenie planu treningowego Push Pull
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 15, 2019 »
Dzięki wielkie. Już wszystko jasne. Pozdrawiam

Ekspert Fabryki Siły

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 337
Odp: Sprawdzenie planu treningowego Push Pull
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 15, 2019 »
Powodzenia! Dawaj znać jak idzie

frugo77

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 12
Odp: Sprawdzenie planu treningowego Push Pull
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 26, 2019 »
Wiem ,że już po temacie ,ale zapomniałem zapytać ,czy kolejność wykonywanych ćwiczeń w treningu push pull ma jakieś znaczenie?

Ekspert Fabryki Siły

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 337
Odp: Sprawdzenie planu treningowego Push Pull
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 04, 2019 »
W każdym treningu ma znaczenie, najlepiej rozpoczynać od ćwiczeń złożonych angażujący największe mięśnie lub ich największą ilość, większe ćwiczenia wymagają więcej energii.

frugo77

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 12
Odp: Sprawdzenie planu treningowego Push Pull
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 10, 2019 »
Dzięki za pomoc. To wszystko co chciałem wiedzieć

frugo77

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 12
Odp: Sprawdzenie planu treningowego Push Pull
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 20, 2019 »
Miałem dać znać jak mi idzie,więc piszę. Idzie mi źle. To mało powiedziane ,bo ja jestem przerażony spadkiem formy. Kompletnie nie progresuję od momentu zmiany planu treningowego. Dzisiaj nie byłem w stanie zrobić całego treningu tak jak należy. W dodatku musiałem założyć mniejszy ciężar na sztangę ,bo siły mi zabrakło ,żeby to wycisnąć..Dlaczego? Zakupiłem ,,cudowną'' cytrulinę ,bo każdy tak zachwala a ja nie zauważyłem żadnych zmian na lepsze. To jakaś ściema jest ,więc podwoiłem dawkę i to samo..Jak mam progresować skoro ja mam gorsze wyniki niż jak zaczynałem? Zmiana kolejności ćwiczeń też nic nie dała.
« Ostatnia zmiana: Marzec 20, 2019 wysłana przez frugo77 »

Ekspert Fabryki Siły

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 337
Odp: Sprawdzenie planu treningowego Push Pull
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 26, 2019 »
W takim razie zmiana mogła się okazać całkiem nie potrzebna, na brak efektywności może wpływać znacznie więcej czynników niż tylko zmiana planu treningowego. Nieodpowiednia dieta, bark odpowiedniego czasu regeneracji, przemęczenie, mogą powodować spadek formy. Możliwe też że warto byłoby się zastanowić nad Deload'em czyli lekkim roztrenowaniem. Zmniejszenie intensywności i objętości treningów pozwoli na pełniejszą regeneracje, a to z kolei pozwoli ruszyć mocniej do przodu. Jest Zbyt dużo zmiennych które mogą wpływać na taki rozwój wydarzeń, żeby można było jasno określić przyczynę.

frugo77

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 12
Odp: Sprawdzenie planu treningowego Push Pull
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 26, 2019 »
Możesz mieć rację z tym że mogę być lekko przemęczony bo od ponad roku nie robiłem praktycznie żadnych przerw i ciągle tylko napieram na ciężar...Dzięki