Autor Wątek: Dieta dla endomorfika i moze cos z supli:P  (Przeczytany 1151 razy)

Rumcajs;P

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 3
Dieta dla endomorfika i moze cos z supli:P
« dnia: Luty 24, 2015 »
Siemka. Przez ostatnie pól roku redukowałem swoja wagę ze 115 kg na dzien dzisiejszy 93. Teraz przydało by sie nabrać trochę suchej masy mięśniowej. Jestem endomorfikiem i są u m nie problemy z odkladaniem tkanki tłuszczowej. Jakieś sugestie na temat dietki, i suplementacji?

Grammatikk

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 66
Odp: Dieta dla endomorfika i moze cos z supli:P
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 24, 2015 »
Witaj. Postaram się pomóc. Pamiętasz ile kalorii aktualnie spożywasz? Jak wygląda Twoja obecna dieta? teraz waga stoi w miejscu?

Rumcajs;P

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 3
Odp: Dieta dla endomorfika i moze cos z supli:P
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 24, 2015 »
Ogólnie to nie posiadam takiej dokładnej diety. Staram sie jesć te 5-7 posiłków,nie najadając sie nimi. Na pewno jem zdrowiej i czytam skład produktów. waga aktualna to 93,4 kg, a kalorii nie liczyłem:(

Kuba96

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 133
Odp: Dieta dla endomorfika i moze cos z supli:P
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 24, 2015 »
No to będzie trzeba ułożyć dobrze zbilanowaną diete, ale zanim do tego przejdziemy, mam do Ciebie dwa pytania. Czy jesteś pewny, że chcesz masować, zamiast zbić jeszcze wage? 93kg to jeszcze w miare duża waga, ale wszystko zależy od tego jaki jest Twój poziom tłuszczu. Jeśli wynosi więcej niż 14% to zaleciłbym Ci jeszcze redukować. Czy stosowany jest trening siłowy?

Rumcajs;P

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 3
Odp: Dieta dla endomorfika i moze cos z supli:P
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 25, 2015 »
Trening siłowy jest stosowany. Staram sie cwiczyc na siłowni  3-4 razy w tygodniu.Ale z przyczyny takiej ze uprawiam taki sport a nie inny chcialbym troszke "zbyczyć" bo  przy innych wyglądam teraz jak wysoki chuderlak

Kuba96

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 133
Odp: Dieta dla endomorfika i moze cos z supli:P
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 25, 2015 »
W takim razie potrzebna będzie dieta z dodatnim bilansem kalorycznym. Zacznij od obliczenia swojego zapotrzebowania kalorycznego - pamiętaj, żeby uwzględnić każdą aktywność fizyczną. Do otrzymanego wyniku dodaj 200-300 kcal, makroskładniki ustal sobie: białko - 2g na 1kg masy ciała, tłuszcze - 1g na 1kg masy ciała, węglowodany - reszta zapotrzebowania. Według tego ułóż sobie diete, rozkładając wszystko na 5-6 pełnowartościowych posiłków. Bazuj na produktach pełnowartościowych i jak najmniej przetworzonych.