Autor Wątek: Plan do oceny - cel przybrać na masie  (Przeczytany 43 razy)

Tektoniczny

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 3
Plan do oceny - cel przybrać na masie
« dnia: Wrzesień 09, 2019 »
Siema, od jakichś 3 tygodni lecę równo 4x w tygodniu na drążku i poreczach. Mój plan na początku wyglądał tak:
3 serie negatywów po 5 powtórzeń
Australijskie podciagniecia 6x 3 serie
Pompki 5x 3 serie
Szwedki 15x 3 serie
Wznosy nóg leżąc do 90 stopni
Krzesełka 10x 3 serie
Hollowbody 30 sekund 3 serie
Podciagniecia podchwytem ile dam radę
Na dobicie 10 pompek damskich 3 serie
No i lecialem tak przez dwa tygodnie
Zaczynajac trenować - ani razu się nie podciagalem nachwytem, Pompek robiłem z 15, o dipach nie było mowy
Aktualne wyniki :4/5 czystych podciagniec
4 dipy do 90 stopni
I z 20 pompek
Obrcnie cwiczę schematem piramidki która przerobiłem na swoją wersję, a mianowicie:
1 podciagniecie 2 dipy 2 Pompki bez przerwy między ćwiczeniami, po 1 "serii" 10 sekund przerwy
Potem 2 podciagniecia 3 dipy 4 Pompki 30 sekund przerwy
3 podciagniecia 3 dipy 6 pompek  45 sekund przerwy
4 podciagniecia 3 dipy 8 pompek 60 sekund przerwy
Na koniec dobijam się piramidką negatywów 1-przerwa-2-p-3-p-4-p -5-p-6-p po tym ręce już mi odpadają ale dopierdalam jeszcze izometrie podchwytem u góry 10 sekund w połowie 10 sekund i w xwisie 10 sekund
Jak mam siłę robię kilka pompek i Szwedki
Brzuch - te ćwiczenia co wymieniłem
Gdy wykonam wszystko dodaje 3 serie widzenia na drążku nachwytem po 30 20 i 15 sekund
Oceni to ktoś? Staram się jeść więcej niż jadłem, bardziej zwracam uwagę na makro składniki, jem regularnie co 3h, a moim celem jest choć trochę się "zwiększyć" zarówno pod względem siłowym jak i fizycznym. Nie liczę na cuda wianki że po 2 miesiącach będę wyglądał jak kura workout albo jakiś inny Maksym riznyk, jestem cierpliwy i systematyczny. Czy ten plan ma jakikolwiek sens jeśli chodzi o przyrosty siły i masy? Pozdro!
 




Ekspert Fabryki Siły

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 347
Odp: Plan do oceny - cel przybrać na masie
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 10, 2019 »
Jednym z podstawowych czynników związanych z treningiem jest progresywne przeładowywanie objętości treningowej. Jeżeli stopniowo będziesz zwiększał ilość powtórzeń, i będziesz jadł wystarczająco dużo (dodatni dzienny bilans kaloryczny) to z pewnością mięśnie urosną. Oczywiście z czasem będą potrzebne nowe bodźce jak dodatkowe obciążenie, zmiana ćwiczeń na cięższe, lub zmiana planu treningowego. Ale póki co systematyka i ciężkie treningi wystarczą.

Tektoniczny

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 3
Odp: Plan do oceny - cel przybrać na masie
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 10, 2019 »
Dzięki! Jeszcze parę pytań :
Jak to wygląda ze spalona seria? Dajmy na to zrobię piramidką od 1 do 5  i na 5 Spale to schodzić w dół od 5?
Czy ma sens zmienianie co trening schematu? Tzn 2x w tygodniu piramidką i 2x w tygodniu seriami?
Lub gdy będę już konkretniej wzmocniony silowo 2x w tygodniu piramidką a 2x w tygodniu serie np po 5 podciagniec pompek i dipow aż nie będę miał siły?

Ekspert Fabryki Siły

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 347
Odp: Plan do oceny - cel przybrać na masie
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 10, 2019 »
Jeżeli nie wykonasz 5 powtórzeń to schodząc w dół zaczynasz od 4 powtórzeń i idziesz w dół. Czy jest sens mieszać: tak , ale nie wiem czy nie lepiej byłoby robić to na zasadzie takiej, abyś miał dzień przerwy na regeneracje, musisz zostawić czas aby mięśnie rosły. Jeżeli będą cały czas katowane, możesz mieć problemy z ich rozbudową, a efektywność treningów może spadać.

Tektoniczny

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 3
Odp: Plan do oceny - cel przybrać na masie
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 10, 2019 »
Ćwiczę w poniedziałek, wtorek przerwa środa trening czwartek przerwa piątek trening sobota przerwa niedziela trening. Popróbuje tak przez miesiąc i zobaczymy, dzięki za odpowiedz! Pozdrawiam:)