Autor Wątek: Rodzaje Ćwiczeń  (Przeczytany 23 razy)

Monster

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 1
Rodzaje Ćwiczeń
« dnia: Marzec 11, 2019 »
Cześć
Mam 17 lat i chciałbym za pomocą ćwiczeń wykonywanych w domu wzmocnić sobie ręce, plecy, brzuch oraz nogi.
Chcę się dowiedzieć jakie ćwiczenia mam wykonywać w jakich odstępach czasowych itp.?
Dodam jeszcze że mam lekka wadę kręgosłupa przez co na wzmocnieniu dolnej partii pleców również mi zależy.
😁

Ekspert Fabryki Siły

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 269
Odp: Rodzaje Ćwiczeń
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 12, 2019 »
Hej, warto byłoby skonsultować się z fizjoterapeutą odnośnie ćwiczeń które sprawdzą się najlepiej przy Twojej wadzie kręgosłupa ponieważ jedne ćwiczenia mogą być pomocne, a inne wręcz przeciwnie i mogą pogłębiać.
Jeżeli chodzi o sam trening to najlepiej ćwiczyć całe ciało. Na stronie Fabryki Siły jest cały atlas ćwiczeń, z którego możesz wyciągać poszczególne ćwiczenia.
Jeżeli chodzi o czas przerwy musisz dostosować go indywidualnie, a rozpocznij od 60-90 sekund. Wiele czynników wpływa na to jaki czas odpoczynku powinniśmy ustalić.