Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Zdrowie / Porada
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kubbba dnia Wrzesień 19, 2019 »
Cześć mam 16 lat trenuje 3 razy w tygodniu (2,5-3h) sport dość wymagający fizycznie + od stycznia 1 raz w tygodniu (1h) siłownia z trenerem personalnym. I mam pytanie co mam zrobić żeby niepotrzebny tłuszcz spalić bo uda pośladki brzuch mam go sporo . Waga 72 wzrost 180
2
Trening / Odp: Pojawia się coraz więcej siłowni plenerowych z regulowanym obciążeniem
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kr@k@dyl dnia Wrzesień 18, 2019 »

Własnie znalazłem stronki dwóch Polskich dystrybutorów Ukraińskich siłowni zewnętrznych Brustyle/Miros :

[link widoczny po zalogowaniu]

[link widoczny po zalogowaniu]

Tak wygląda realizacja gdzieś w Małopolsce ale nie powiem gdzie żeby nie robić tłoku :




Ale inna ciekawa informacja jest taka że na facebooku Polskiego dystrybutora firmy MB Barbell pojawiła się informacja że na siłowni plenerowej w Leżajsku, postawili pierwszą w Polsce ławkę do wyciskania leżąc z regulowanym obciążeniem do 220 KG :



[link widoczny po zalogowaniu][0]=68.ARCk9ApYSaTZEBbPLTylphYFK5fzjyUSm-nWT5wDISDcef9uDwVfFhTOIP7xCAc9cJyFBwk5iluNrDthkdfPP3z7zoNVXozF2oSx-6EOVSSEH-mgonAeO8Eis0TQUL5-srZ1pw2TzJ_scY5LPVL2NHR5bh766ZrakVrWmHuJrETXtdn3dlFB9OIQ4Ek-j0ji0IGUH0y78_2c5Xb54U3Rw_-yh1AoxkdzBjx5QGScKri1TbeRuV_zFVMMK6zs3BBy1bskyud9XlAL6fW9b3G4o9neGjztPmXyxpz_YvxTLEzmvPrT6y7ieOSqf1woUbo4Od1F7dZjqKwqNfuIItO4acU&__tn__=-R

Pojawiły się też trzy filmiki instruktażowe jak ćwiczyć na maszynach siłowni plenerowych MB Barbell, filmik jest znowu z Rosji ale to po prostu wynika z tego że tam wcielono państwowy program na wielką skalę o nazwie ''sport to norma życia'' i dosłownie wszędzie gdzie się tylko da stawiają profesionalne siłownie zewnętrzne i streat workout parki, zresztą różnych firm ale warunek jest taki że te wszystkie sprzęty muszą mieć konstrukcję umożliwiającą przeprowadzanie pełnowartościowych treningów i tylko taki konstrukcje są dopuszczane a te dotychczasowe które nie spełniają tych warunków są masowo wycinane i oddawane na złom a w ich miejsce wstawiane są już pełnowaartościowe instalacje.

[link widoczny po zalogowaniu]

[link widoczny po zalogowaniu]

[link widoczny po zalogowaniu]

Poniżej jeden z przykładów (bo wszystkiego nie ma co wklejać bo by nawet kilkadziesiąt stron wątku nie wystarczyło) pełnowartościowej siłowni plenerowej zainstalowanej na wsi :

[link widoczny po zalogowaniu]


Jeszcze takie filmiki z osiedla w Ivanowie :

[link widoczny po zalogowaniu]

[link widoczny po zalogowaniu]

[link widoczny po zalogowaniu]

[link widoczny po zalogowaniu]


[link widoczny po zalogowaniu]

Ciekawa maszyna do ćwiczeń bicepsów :

[link widoczny po zalogowaniu]


Na krymie powstało 10 takich placyków :

[link widoczny po zalogowaniu]


Powstają też takie placyki street fight :

[link widoczny po zalogowaniu]
3
Trening / Proszę o pomoc w ocenie planu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ticked dnia Wrzesień 12, 2019 »
Witam czy możecie mi pomóc w ocenie 5  planów które ułożyłem dla siebie? Proszę powiedzcie mi jakbyście mieli jakieś uwagi np. Zbyt częste trenowanie partii mięśni lub podobnie działające ćwiczenia  w ciągu jednego planu. Może któreś ćwiczenie zastąpić innym. A może odpuścić FBW i zastąpić go innym treningiem? Każda uwaga cenna ;)
celem jest zbudowanie masy.
Poniżej wstawiam plany.

Plan 1
-przysiady fronty
-rumuński martwy ciąg
-Wiosłowanie hantla jednorącz w oparciu
-Wyciskanie hantli leżąc na płaskim np.(materac)
-podciąganie się wąskim chwytem (biceps)
-prostowanie przedramienia z hantelka w opadzie tułowia
-zwis na drążku z unoszeniem kolan do brzucha

Plan 2
-martwy ciąg klasyczny
-przysiady bułgarskie
-wyciskanie hantli na skosie dodatnim
-uginanie przedramion ze sztanga
-pompki szwedzkie(dipy)
-wiosłowanie hantlami w oparciu o ławkę skośna
-plank z uniesiona ręka i noga

Plan 3
-przysiad
-prostowanie na ławce rzymskiej
-podciąganie się na drążku nachwytem na szerokość barków
-wyciskanie na klatkę na maszynie (siedząc)
-uginanie przedramion z hantlami z supinacją
-wyciskanie francuskie
-wyciskanie żołnierskie

Plan 4
-wiosłowanie półsztnga
-wyciskanie na klatkę  sztangi ławka pozioma
-młotki uginając rękę do wewnątrz
-wyciskanie hantli oburącz zza głowy
-wznosy boczne hantlami
-wykroki chodzone
-hip thrust

Plan 5
-wypychanie nóg na suwnicy
-zakroki ze sztanga
-wiosłowanie sztanga
-wyciskanie sztangi ławka pozioma z rękami blisko siebie
-wznosy hantli przed siebie
-facepull
-skręty tułowia leżąc dłonie dotykają kostek naprzemian lub russian twist

4 serie po 10 - 12 powtórzeń czy może inna kombinacja.
Z góry dziękuje za rady ;)







4
Trening / Odp: Regeneracja mięśni
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Wrzesień 12, 2019 »
Trenuj śmiało, odżywiaj się zdrowo, wysypiaj się i nie powinno być problemów. Nie martw się na zapas. Jeżeli po jakimś czasie będziesz odczuwać przemęczenie lub niechęć do treningów to zrób sobie np środę wolną a na siłownie idź w czwartek i sobotę, albo odpuść jeden dzień w tygodniu całkowicie.

Pozdrawiam.
5
Trening / Regeneracja mięśni
« Ostatnia wiadomość wysłana przez SPRINtPL13 dnia Wrzesień 11, 2019 »
Witam, mam pytanie odnośnie regeneracji mięśni. Chodzę na siłownię w poniedziałki, środy i piątki. Trenuje też trochę boks. No i tutaj właśnie pytanie czy dzień po treningu na siłowni, intensywny trening bokserski ok. 1h zaszkodzi w regeneracji mięśni? Przykładowo w poniedziałek siłownia a we wtorek boks?
6
Trening / Odp: Plan do oceny - cel przybrać na masie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tektoniczny dnia Wrzesień 10, 2019 »
Ćwiczę w poniedziałek, wtorek przerwa środa trening czwartek przerwa piątek trening sobota przerwa niedziela trening. Popróbuje tak przez miesiąc i zobaczymy, dzięki za odpowiedz! Pozdrawiam:)
7
Zdjęcia Użytkowników / Odp: Ocena, pytanko itp.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Wrzesień 10, 2019 »
Ciężko ocenić coś ze zdjęcia. Nie da się za bardzo zobaczyć proporcji ponieważ zdjęcie jest ucięte. Zdjęcia do oceny powinieneś robić zawsze w takiej samej pozie, najlepiej przy pomocy samowyzwalacza i przy dość dobrym oświetleniu. Wtedy za jakiś czas jak zrobisz kolejne będziesz mógł się odnieść do poprzedniego. Jeżeli każde zdjęcie będzie robione w innych warunkach tak naprawdę ciężko będzie z nich cokolwiek wyczytać. Jeżeli chodzi o asymetrie nie martw się każdy jakąś ma. Zbuduj trochę mięśni i wszystko powinno się poprawić.  Możesz powoli myśleć o masie, tylko nie zalewaniu się tkanką tłuszczową, tylko budowaniem mięśni. Będzie to wymagać ciężkich systematycznych treningów oraz dobrze ustalonej diety z lekkim dodatnim indeksem kalorycznym. Dzięki temu będziesz w stanie stopniowo i w kontrolowany sposób budować sylwetkę.
8
Trening / Odp: Plan do oceny - cel przybrać na masie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Wrzesień 10, 2019 »
Jeżeli nie wykonasz 5 powtórzeń to schodząc w dół zaczynasz od 4 powtórzeń i idziesz w dół. Czy jest sens mieszać: tak , ale nie wiem czy nie lepiej byłoby robić to na zasadzie takiej, abyś miał dzień przerwy na regeneracje, musisz zostawić czas aby mięśnie rosły. Jeżeli będą cały czas katowane, możesz mieć problemy z ich rozbudową, a efektywność treningów może spadać.
9
Trening / Odp: Plan do oceny - cel przybrać na masie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tektoniczny dnia Wrzesień 10, 2019 »
Dzięki! Jeszcze parę pytań :
Jak to wygląda ze spalona seria? Dajmy na to zrobię piramidką od 1 do 5  i na 5 Spale to schodzić w dół od 5?
Czy ma sens zmienianie co trening schematu? Tzn 2x w tygodniu piramidką i 2x w tygodniu seriami?
Lub gdy będę już konkretniej wzmocniony silowo 2x w tygodniu piramidką a 2x w tygodniu serie np po 5 podciagniec pompek i dipow aż nie będę miał siły?
10
Trening / Odp: Plan do oceny - cel przybrać na masie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Wrzesień 10, 2019 »
Jednym z podstawowych czynników związanych z treningiem jest progresywne przeładowywanie objętości treningowej. Jeżeli stopniowo będziesz zwiększał ilość powtórzeń, i będziesz jadł wystarczająco dużo (dodatni dzienny bilans kaloryczny) to z pewnością mięśnie urosną. Oczywiście z czasem będą potrzebne nowe bodźce jak dodatkowe obciążenie, zmiana ćwiczeń na cięższe, lub zmiana planu treningowego. Ale póki co systematyka i ciężkie treningi wystarczą.
Strony: [1] 2 3 ... 10