Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Odżywianie / Odp: Jak zachować wagę po wyczerpujących „wakacjach”.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Czerwiec 26, 2020 »
Po pierwsze zachować odpowiedni sposób odżywiania. Jeżeli wrócisz i zaczniesz jeść znacznie więcej niż przez cały okres wyjazdu to nawet bardzo duża aktywność fizyczna nie pomoże. Musisz oszacować zapotrzebowanie energetyczne a następnie wyliczyć odpowiednią dietę.
2
Trening / Odp: początkujący: To dobrze/normalne? Osłabione ręce
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Czerwiec 26, 2020 »
Jak już wcześniej pisałem, zawsze jest sens ćwiczyć. Diety się nie obawiaj, nie ma na celu zredukowanie mięśni a jedynie tkanki tłuszczowej, wiec jeżeli nawet obwody maleją to nie wyniku utraty mięśni a własnie tkanki tłuszczowej.
Oczywiście dietę bez przetworów mlecznych także możemy ułożyć.
3
Odżywianie / Zgubienie tłuszczu a deficyt kcal
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Obiq dnia Czerwiec 19, 2020 »
Proszę o pomoc.
Chciałbym rozbudowac mięśnie jednocześnie odsłaniając brzuch. Czy jest to możliwe? Podam  przykład na w miarę prawidłowych kcal.
Moje dzienne zapotrzebowanie kcal to 2300 bez treningow
Planuje spożywać max 3tys kcal dziennie (tłuszczy tyle co w 150g orzechów mieszanych, nerkowiec laskowy, migdały i 150g wołowiny/piersi) reszta węgle i białko
Treningi delikatne w domu 4x w tygodniu swoją masą +hantle (176cm,67kg), żeby budować miesnie
2x w tygodniu mecz pilki nożnej gdzie dzienne spalanie dochodzi do 4k kcal.
Czy w takim przypadku będę spalał tłuszcz z brzucha, czy wręcz przeciwnie organizm będzie odkładać?
4
Odżywianie / Jak zachować wagę po wyczerpujących „wakacjach”.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Matt Damnati dnia Czerwiec 18, 2020 »
Cześć :) mam  33 l na karku i ponad 20kg nadwagi, głównie przez siedzący tryb życia.

Wyjeżdżam na borówki :P 12h w polu na stojąco i 3h sortowania, też stojąc. Do tego każdego dnia 14 km rowerem. I tak 6 dni w tygodniu przez dwa miesiące. Mam duże szanse, aby schudnąć.

Po powrocie co powinienem zrobić, aby zmniejszyć ryzyko „Jojo”,  i zachować wagę na stałe?

Dlugodystansowe biegi raczej, nie, co najmniej siłownia domowa, spacery i krotie biegi do 7 km raz na kilka dni.
5
Trening / Odp: początkujący: To dobrze/normalne? Osłabione ręce
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Vepikosu dnia Czerwiec 18, 2020 »
Tak więc,  gdybym dopiero w sierpniu zaczął stosować Waszą dietę i chciał zrzucić to co widać na zdjęciach to jest sens ćwiczyć(?) na tą chwilę tak jak to robię? Późniejsza dieta nie "zje" tego co teraz robię?
Wiem jest to mało efektywne ale czy do sierpnia mięśnie nabiorą trochę siły ćwicząc tak od poniedziałku do piątku/ soboty?
Załóżmy że skończę z pomyślnością dietę i będę chciał wykupić drugą dietę żeby przybrać trochę na rękach to czy nie marnuje efektów z brzucha?  Czy problemem w diecie będzie to, że nie mogę jeść i pić maślanki, kefiru serki wiejskiego, twarogu itp?
6
Trening / Odp: początkujący: To dobrze/normalne? Osłabione ręce
« Ostatnia wiadomość wysłana przez fabryka_siły dnia Czerwiec 18, 2020 »
Dziękuję za odpowiedź.
Rozumiem, że ciało się meczy Ale bywa, że ręka "Nie nadaję" się do użytku przez kilkanaście  minut - do około 30. Doprowadzać do takiego stanu czy lepiej  nie? Narazie nie odżywiam się super ale mam zamiar to zmienić. Czy same w sobie płatki Cork Flakes są dobrym pomysłem na śniadanie?

To normalne, ale przez parę dni takich ćwiczeń masz... zręczniejsze ręce? Zrób coś bardziej manualnego to zobaczysz co mam na myśli. Motoryka też się ćwiczy - z początku ręka jest jak u paralityka, ale potem jak u zegarmistrza czy rysownika. Nie wiem jak to dokładniej się nazywało niestety.
7
Trening / kompletny brak siły po 4 miesiącach
« Ostatnia wiadomość wysłana przez fabryka_siły dnia Czerwiec 18, 2020 »
Z początku ćwiczenia faktycznie były przyjemne i dobrze się po nich czułem. Po trzech miesiącach zniknął nawet ból Po mikrourazach, bo ciało się już przyzwyczaiło. Niestety każdy trening był po prostu męczący i nudny. Trening i dieta poszły tylko na lepsze, bo już zaczynałem wiedzieć co robić, a czego nie.

Po pewnym czasie znowu chciałem wrócić i wytrzymałem 2 miesiące.

W tym miejscu nie ma absolutnie nic ciekawego. Czujesz poprawę, ale tylko na początku. Mam wrażenie, że tylko przez początkową poprawę (skok endorfin) i późniejsze, minimalne efekty (1 cm więcej w bicku ...) ludzie ćwiczą dalej.

Wykorzytuje się prawie codziennie 4-5 godzin na ćwiczenia, by ładniej wyglądać i wmawiać sobie jakąś walkę jakbyś się z kimś ciągle bił, nie szkoda wam na to czasu? Oczywiście można powiedzieć, że się nie znam, że coś robię źle, ale liczę w zasadzie na jakieś sensowne wyjaśnienie mi czy jestem w jakimś błędzie.
8
Trening / Odp: początkujący: To dobrze/normalne? Osłabione ręce
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Czerwiec 17, 2020 »
Z pewnością będziesz miał więcej siły robiąc cokolwiek, niż nie robiąc nic. Czy będziesz widział jakieś efekty - bez odpowiedniego sposobu odżywiania najprawdopodobniej nie, przy diecie która ma na celu budowanie masy, zapewne obwody mogą wzrosnąć, przy diecie mającej na celu redukcje obwody zmaleją a mięśnie mogą nagrać kształtów.

Tak jak pisałem, każde ćwiczenia będą lepsze od ich braku, ale jeżeli chcesz widzieć efekty dieta jest konieczna. 
Zamiast próbować na własną rękę wypróbuj miesięczny pakiet dieta + trening na Fabryce. Dostaniesz dietę skrojoną dokładnie pod Ciebie oraz trening dopasowany do Twoich możliwości.
9
Trening / Odp: początkujący: To dobrze/normalne? Osłabione ręce
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Vepikosu dnia Czerwiec 17, 2020 »
Czy możliwe jest uzyskanie na sile i widoczne efekty na rękach
Robiąc 3 czasem 4, 5 serii
Pompki zwykle / na kolanach -> 2,3 do 5 podciągnięć się na drążku ->  podnoszenie na leżąco zgrzewki wody (6*1.5) nad klatką piersiową ?
Czy można do tego dorzucić co jakiś czas ćwiczenie na podwórkowej siłowni (odbitek) żeby zrzucić trochę tłuszczu z brzucha?
Pojęcie o czemu mam porównywalne z pojęciem o budowie rakiety kosmicznej.
10
Trening / Odp: początkujący: To dobrze/normalne? Osłabione ręce
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Czerwiec 17, 2020 »
Ciężko określić, jeżeli czujesz, że to zmęczenie powoduje, że ręka nie nadaje się do użytku to nie jest to przeciwwskazanie do dalszych ćwiczeń, jeżeli zaś to uczucie wydaje Ci się bardzo nienaturalne skonsultuj to z fizjoterapeutą.

Nie można dalej odpowiedziec czy płatki są dobrym pomysłem na śniadanie. Posiłki bilansuje się względem całego dnia. Mogą być dobrym pomysłem ale równie dobrze nie muszą. Postaraj sie zbilansować większość posiłków w  ciągu dnia, aby kaloryczność pojedynczego posiłku składała się w 50% z węglowodanów , 30 % z białka i 20% z tłuszczy. Jeżeli zachowasz takie wartości w posiłkach to każdy będzie dobry bez względu co to jest.

Zapomniałem o najważniejszym
Cementować poprzedni post ale Widzę że nie można
Czy w taki sposób ma w ogóle jakiś sens?

- rozwiń proszę bo nie rozumiem
Strony: [1] 2 3 ... 10