Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Trening / silownia jak zaczac
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Misiek018 dnia Dzisiaj o 03:08 pm »
Cześć wszystkim , mam 30 lat 176 cm wzrostu i węże około 95 kg.  Chciałbym zacząć ćwiczyć na silownibale nigdy tego ni robiłem i nie wiem ja Ale to tego zabrać. Chciałbym pozbyć się uciążliwego brzucha i bloczków oraz poprawić trochę swój wyglad. Jak najlepiej zacząć ćwiczyć i jaki plan dobrać by móc schudnąć przy czym poprawić wyglad sylwetki? Jak najlepiej się odżywiać gdy zacznę ćwiczyć?   Bardzo bym prosił o jakieś porady. Dodam iż mam możliwość chodzenia na siłownię wieczorami 3-4 dni w tygodniu
2
Zdrowie / Odp: Regeneracja
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Dzisiaj o 11:21 am »
Duża ilość treningów może negatywnie wpłynąć na regenerację. Musisz stopniowo zwiększać ilość treningów i odczytywać sygnały jakie daje Twoje ciało, oraz kontrolować efektywność, jeżeli spadnie to znaczy, że taka ilość treningów wpływa na Ciebie niekorzystnie. Na pytanie o hantlach napisałem Ci w dziale treningowym.

Pozdrawiam.
3
Odżywianie / Odp: Pomoc w malych niedokonczeniach diety
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Dzisiaj o 11:01 am »
Kuba, sprawa wydaje się bardzo prosta, zmniejsz ilość produktów dostarczających białko, a zwiększ te które dostarczają węglowodany. Ustalenie diety wymaga czasu oraz poznania wielu szczegółów, dlatego też od tak nikt nie ułoży diety.  Podziałaj trochę na swojej manipulując ilością makroskładników.

Pozdrawiam.
4
Trening / Odp: Wieczorny trening
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Dzisiaj o 10:56 am »
Każde ćwiczenia mają sens, a ciężar hantli powinien być dobrany w taki sposób, aby zachowując poprawna technikę wykonać założoną w planie ilość powtórzeń. Nikt dokładnie nie napisze Ci ile masz podnosić, ponieważ jest to bardzo indywidualna sprawa.

Pozdrawiam.
5
Trening / Odp: Ilosc powtorzen na dane partie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Dzisiaj o 10:44 am »
Oczywiście są mięśnie które są zbudowane z większym stopniu z włókien wolnokurczliwych, wtedy lepiej reagują one na trening o zwiększonej objętości. Jednak najlepiej podejść do tematu ogólnorozwojowo, i w treningu danej partii uwzględnić pracę z dużym obciążeniem i małą ilością powtórzeń, oraz małym obciążeniem i duża liczbą powtórzeń.


Pozdrawiam.
6
Trening / Odp: Ćwiczenia na klatkę Pectus Excavatum
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Dzisiaj o 10:41 am »
Wszelkie ćwiczenia przy Twoim schorzeniu powinny być ustalane przez fizjoterapeutę w kontakcie bezpośrednim.  Będzie on w stanie wybrać właściwy plan ćwiczeń w oparciu o testy i analizę wady.

Pozdrawiam.
7
Trening / Wieczorny trening
« Ostatnia wiadomość wysłana przez WBH dnia Sierpień 19, 2018 »
Witam, 5 razy w tygodniu ćwiczę piłkę nożną , czy codzienny trening z hantlami pompkami i brzuszkami ma sens , jeżeli tak to ile kilo powinny ważyć takie hantle ?
15 lat 172 cm 56 kg
8
Zdrowie / Regeneracja
« Ostatnia wiadomość wysłana przez WBH dnia Sierpień 19, 2018 »
Witam , Mam 15 lat ,56kg wagi i 172 cm wzrostu. Trenuje piłkę nożną 5 razy w tygodniu + mecz w weekend. Chciałbym zacząć 2 razy w tygodniu trenować MMA i później dołożyć street workout. Wieczorem prawdopodobnie hantle (tylko pytanie do was w jakiej wadze powinny być te hantle). Czy jest to możliwe , czy to będzie przeciążenie dla moich mięśni? Czekam na odpowiedzi i pozdrawiam bardzo serdecznie
9
Dla Kobiet / Odp: Jak mogę poprawić pośladki i brzuch?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez alutka011 dnia Sierpień 19, 2018 »
ja też ćwiczę z chodakowską. Ma bardzo dobre ćwiczenia właśnie na pośladki. Po paru treningach już czułam leciutka różnicę, także polecam wypróbować
10
Trening / Ilosc powtorzen na dane partie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez AG87 dnia Sierpień 18, 2018 »
Kazdy jest inny ale powtorzenia jednak maja duza zasluge na wzrost miesni sam zauwazylem gdy robilem kazda partie w ilosci 8powtorzen.. na barki i biceps to nie zadzialalo..  aktualnie robie 10-12 biceps a barki 8-20 myslicie ze jest ok? Nie stosuje piramidy tylko np jedno cwiczenie 3x10 nastepne 3x8 kolejne 3x12 dzieki za pomoc

Cwicze splitem
Strony: [1] 2 3 ... 10