Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Uwagi / Aplikacja Fabryka Sily na - Apple watch
« Ostatnia wiadomość wysłana przez benek1881 dnia Dzisiaj o 01:42 pm »
Witam korzystam z aplikacji fabryka sily podczas treningow ktora mi ulatwia monitorowanie moich postepow - niestety musze caly czas chodzic z telefonem a posiadam apple watch na ktorym moglbym zainstalowac aplikacje i korzystac tylko z niego podczas treningu - niestety jak narazie aplikacja nie dziala na moim zegarku - wiec mam pytanie czy istnieje mozliwos modernizacji aplikacji tak aby dzialala na apple watch? i na reszczcie smart watchy? mysle ze to ulatwi sprawe nie tylko mi ale i wielu innym - smart watche staja sie coraz bardziej popularne i coras wiecej ludzi z nich korzysta wiec bedzie to dobra okazja zeby byc pred konkurencjia ktora proponuje podobny servis... z gory dziekuje za odpowiecdz. pozdrawiam
2
Odżywianie / Odp: Rozkład makro, spowolniony metabolizm
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Luty 21, 2020 »
Hej, w związku z tym że masz zdiagnozowane choroby jak Hashimoto oraz podejrzenie insulinooporności to Twoja dieta powinna być ściśle skonsultowana z lekarzem prowadzącym. U specjalisty dokładnie dowiesz się ile i czego możesz jeść a czego nie, jakie zasady odżywiania wprowadzić i jakich zachowań unikać.
Pozdrawiam!
3
Odżywianie / Rozkład makro, spowolniony metabolizm
« Ostatnia wiadomość wysłana przez biszopik dnia Luty 19, 2020 »
Cześć,

Mam problem z rozkładem makro w diecie. Korzystałam z apki Fitatu aczkolwiek tam zapotrzebowanie na białko wynosiło dla mnie 12-15 % i ok. 1700 kcal. Jak chce ustawić swoje cele to wychodzą jakieś dziwne rzeczy.
Przy pomocy internetu obliczyłam, że białko wg aktywności fizycznej i masy ciała to ok 132g ;)
Mam Hasimoto i wstępne IO dlatego też wydaje mi się, że białko jest bardzo istotne w mojej diecie, waga xiaomi wskazuje niedobory (13% zamiast 16% ale no.. to tylko waga) i zaniżoną podstawową przemianę materii co oznacza wolny metabolizm.

Podsumowując, jaki powinien być rozkład i stosunek białka, tłuszczy i węglowodanów dla mnie oraz ile kcal powinnam jeść? Wiem, że nie mogę rezygnować z węgli przy chorobie tarczycy.

Czy 1750 kcal z rozkładem B25% T 25% W 45% to ok?  :)

Waga 66 kg
Wzrost 158
Aktywność fizyczna: 2x w tyg trening cardio, 1x siłowy obwodowy. Czasami wrzucę stepper skrętny pomiędzy tym.
Praca siedząca ale staram się dużo chodzić w międzyczasie

W przyszłości zamierzam wykonywać siłowy 3x i raz cardio no ale jeszcze nie daję rady.
4
Suplementacja / Odp: Witaminy na siłowni
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Luty 18, 2020 »
Ciężko powiedzieć, wrócę tutaj do poprzedniej wiadomości, najlepiej byłoby po prostu jeść warzywa i owoce jako dodatek do każdego posiłku i na 90% uzupełnisz wszystkie witaminy. Jeżeli odczuwasz, że których z witamin może brakować, warto zrobić badania krwi i skonsultować je z lekarzem. Możliwe, że wcale nie masz niedoboru witamin w diecie i dodatkowa suplementacja nie jest konieczna.

Pozdrawiam.
5
Suplementacja / Odp: Witaminy na siłowni
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zbuntowany9978 dnia Luty 17, 2020 »
Dzięki za odpowiedź. A dobea Multiwitamine jakiej firmy są najlepsze? Nie chce lykac na darmo dziadostwa
6
Suplementacja / Odp: Witaminy na siłowni
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Luty 17, 2020 »
Możesz rozpocząć od podstawowego kompleksu witam (multiwitamina), aczkolwiek jeżeli w diecie będziesz spożywać odpowiednią ilość warzyw i owoców, a dieta będzie zróżnicowana to myślę, że spokojnie będziesz zapewniać odpowiednią ilość witamin. Jedną z witamin którą ciężko jest dostarczyć to witamina D, którą czerpiemy ze słońca.
7
Trening / Odp: Plan treningowy, dieta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Luty 17, 2020 »
Jeżeli chodzi o metodę treningową to zdecydowanie wybierz FBW. Wykonuj takie treningi aby na każdym wykonywać ćwiczenia całego ciała. Co do samego doboru ćwiczeń skorzystaj z atlasu Fabryki siły, znajdziesz tam ćwiczenia które możesz ze spokojem wykonywać przy użyciu dostępnego Ci sprzętu. Jeżeli chodzi o dietę to jest to zbyt obszerny temat, najważniejsze jest abyś jadł regularnie, nie podjadał pomiędzy posiłkami i korzystał ze zdrowych produktów. Jeżeli chcesz dokładnie się dowiedzieć co możesz jeść i ile polecam dietę z fabryki, wtedy po dokładnej ankiecie dostaniesz gotowy jadłospis na każdy dzień, wraz z listą zakupową. Dodatkowo rozszerzając pakiet o trening, trener ustali dla Ciebie odpowiedni plan z uwzględnieniem umiejętności, doświadczenia i dostępnego dla Ciebie sprzętu.
Pozdrawiam!
8
Suplementacja / Witaminy na siłowni
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zbuntowany9978 dnia Luty 14, 2020 »
Witam. Mam 25lat 189cm wzrostu i 75.5kg wagi. Zacząłem ćwiczyć, ale również pracuje fizycznie. Chciałbym się dowiedzieć jakie podstawowe witaminy brać, ponieważ w diecie tego nie uzeplniam całkowicie. Pozdrawiam
9
Trening / Plan treningowy, dieta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ivanovsky dnia Luty 13, 2020 »
Witam.
Postanowiłem zrobić swoją siłownię w domu. Jak narazie mam tylko giętą sztangę, prostą sztangę, dwie hantle, ławeczkę i drążek do podciągania plus obciążenie.
Chciałbym zmienić swoją sylwetkę. Ostatnimi czasy trochę mi się przytyło. Aktualnie ważę 89kg przy 180cm wzrostu. Pracuję w biurze więc jakiejś specjalnej formy ruchu tu nie mam. Chciałbym was prosić żeby ktoś doradził mi jak powinny wyglądać moje treningi oraz dieta. Nie wiem co powinienem robić sobie na śniadanie do pracy żeby sprawnie zrzucić te 15kg oraz jakie ćwiczenia wybrać patrząc na mój sprzęt. Dodam też że ostatnio zacząłem biegać. Co prawda nie są to długie trasy ale staram się wyciskać z siebie jak najwięcej. Doradzicie coś ? Naprawdę mi zależy.
Dziękuje.

Dodam że posiadam suplementy diety takie jak cm3 oraz białko.
10
Zdrowie / Odp: BOL PLECOW Czy ćwiczyć?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Luty 06, 2020 »
No to śmiało możesz działać! Technika najważniejsza i warto dumę schować do kieszeni i początkowo bardzo rozsądnie wybierać obciążenie, wręcz zaniżać.
Pozdrawiam!
Strony: [1] 2 3 ... 10