Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Trening / Masa czy redukcja ?!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez motys18 dnia Marzec 18, 2021 »
Witam, mam na imię Grzegorz, mam 24 lata i chciałbym przedstawić wam Moją sytuację.
A więc jak miałem 15 lat zacząłem ćwiczyć na siłowni nie było to jakieś profesjonalne ćwiczenie bo się nie miało o tym za wiele pojęcia, ale z czasem to pojęcie przychodziło, ćwiczyłem zazwyczaj na planach z internetu i większości ćwiczyłem masę mięśniową. Najwięcej podniosłem 100kg na klatę i to było jak miałem jakies 17-18 lat, ale później jako 18-latek na wakacjach wyjechałem za granice i tam zero ćwiczeń z 70 kg wzrosło na 80 kg przez jakies 3 miesiące i od powrotu tukłem się tylko w piłke nożną, zero siłowni, staż na siłowni to jakies 2-3 lata. A teraz aktualnie mam 87 kg i jakies 173 cm wzrostu, i postanowiłem rzucić piłke nożną bo już jakoś straciłem chęci i wrócić na siłownie , mam oczywiscie silownie domowa, na garazu: brame, sztange krotka/dluga, hantelki, jakies 300 kg obciazen, wyciag gorny, ławka (+) i drążek. Teraz Moje pytania brzmią czy po tak dużej przerwie i takiej nadwadze powinienem robic mase miesniowa czy redukcje ? bo czytalem o "Pamieci miesniowej" i czytalem taki artykul ze jest duże prawdopodobieństwo ze w Moim przypadku jest mozliwosc robienia masy miesniowej i zeby przy tym zrzucic troche tluszczu. Czy po prostu zająć się redukcja tluszczu i tzw rzeźbą tego tłuszczu czy sie wgl da tak zrobic czy nie ? Wiec mysle ze mi pomozecie Panowie i jakos nakierujecie co w takiej sytuacji robic ? Tez mam pytanie jakby sie Moje cialo zachowalo jakbym typowo siłówke robił ? Zrzuciłbym cos kilogramow i uwidocznil troche miesnie czy raczej pogorszyl to wszystko czy jak ? A więc chciałbym sie dowiedzieć co po takiej przerwie robic : mase, redukcje czy siłe ? Oczywiście po treningu na siłowni chce robic na biezni interwalowy trening i w dni wolne cardio i chciałbym trenowac 3 dni w tyg.
POZDRAWIAM.
2
Suplementacja / Booster Testosteronu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kamilosx77 dnia Luty 18, 2021 »
Witam ćwiczę na siłowni 2 lata, mam aktualnie 18 lat.
Nie chcę wchodzić na cykl typu testosteron, trembolon czy coś innego jedynie w miarę naturalnie podnieść poziom testosteronu by były efekty.
Znalazłem na necie, że bardzo polecany jest Biotech brutal Anadrol 90 kaps
Pytanie czy opłaca się w tym wieku to brać oraz czy dałoby to efekty.
3
Suplementacja / Odp: Połączenie odżywek
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Luty 08, 2021 »
Cześć!

Jeżeli chodzi o połączenie dwóch spalaczy, jest to niebezpieczny zabieg. W obydwu suplementach może znajdować się taka sama substancja aktywna, która przy zbyt dużej dawce, może powodować efekty niepożądane. Jeżeli chodzi o połączenie z kreatyną, tutaj nie powinno być problemu. Co do samego stosowania, zalecamy dawkę podawaną przez samego producenta na opakowaniu.

Pozdrawiam!
4
Suplementacja / Połączenie odżywek
« Ostatnia wiadomość wysłana przez stonek dnia Luty 07, 2021 »
Witam.
Mam do was pytanie, proszę o wyrozumiałość i odpowiedź ;).
Jestem po przerwie spowodowanej operacja i w końcu mogę wrócić na siłownię. Jak wiadomo przy nic nie robieniu w domu można nabyć kilka niepotrzebnych kilogramów więc teraz muszę je zgubić ;). Zakupiłem więc odżywki i proszę o odpowiedź czy mogę je ze sobą łączyć i jeśli tak to w jaki sposób. Dodam, że ćwiczyłem i rozumiem, że bez diety i treningu się nie uda tak więc wracam zarówno do jednego i drugiego :D.

Kupiłem spalacz USA LABS Cutting EDGE,  FAT Transporter z Trec'a oraz jablczan Trec CM3 1250.

Proszę o pomoc i informacje czy mogę łączyć ze sobą wszystkie te suplementy?
Dziękuję za odpowiedź ;)
5
Suplementacja / Odp: Jakie odżywki do odchudzania?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Listopad 20, 2020 »
A więc!
Jakie najlepsze suplementy i odżywki i witaminy do szybkiego odchudzania? - z pewnością kompleks witam, aby uzupełniać ewentualne niedobory. Jeśli chodzi o suplementy które mogą wspomagać odchudzanie to z pewnością spalacze tłuszczu.

Jakie będą najlepsze połączenia? - najczęściej odpowiednie połączenia spotykamy w już gotowych suplementach dedykowanych na okres redukowania tkanki tłuszczowej.

Jakie są najważniejsze? - Tutaj wszystko także zależy od diety i treningu, w przypadku diety o obniżonej wartości kalorycznej warto rozważyć białko czy też aminokwasy, tak aby zapewnić ich odpowiednią ilość dla naszych mięśni.

Pozdrawiam!
6
Suplementacja / Odp: Jakie odżywki do przybraniu na masie mięśniowej?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Listopad 20, 2020 »
Hej! Dede1909 zadajesz bardzo ogólne pytania i z dotyczące odległych sobie celów.

Jakie najlepsze suplementy i odżywki i witaminy do szybkiego przybrania na masie mięśniowej? -  Śmiało można polecić gainery, odżywki węglowodanowe, odzywki białkowe oraz np kreatynę, co do witamin, stawiałbym na complex, tak aby uzupełniać ewentualne niedobory.

Jakie będą najlepsze połączenia? - połączenie właściwej diety, treningu i dostosowanej suplementacji.

Jakie są najważniejsze? - nie można jasno wyznaczyć jakie są naważenie, wiem że to może być już nudne, ale najważniejsze będą te, które uzupełniają naszą dietę.

Pozdrawiam!
7
Suplementacja / Odp: Czy łączenie ma sens?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Listopad 20, 2020 »
Hej!

Czy jak kupię sobie białko to czy też mogę kupić bcaa i eaa czy nie ma to sensu? - Jeżeli Twoja dieta dostarcza odpowiednią ilość białka oraz aminokwasów to nie ma konieczności kupowania suplementów. Warto policzyć makroskładniki diety i ewentualnie uzupełnić ją odpowiednim suplementem.

Samo białko jest lepsze od bcaa i eaa czy warto to dokupować? - Wszystko zależy od tego jak wygląda obecna dieta i charakter treningu, jeśli jesteś osobą początkującą, nie wyciągniesz większych korzyści z suplementacji.

Czy jak będę brał białko czy dokupować dodatkowo glutamina leucyna czy nie warto? - odpowiedź podobna do wcześniejszych - wszystko zależy od diety oraz treningów.

Czy kupowanie dodatkowo do białka beta-alanina ma sens? - są to suplementy o innym działaniu, także oczywiście można je stosować razem i ma to oczywiście sens jeżeli suplementacja wspiera w odpowiedni sposób dietę oraz założenia treningowe.

Pozdrawiam!
8
Odżywianie / Odp: Rekompozycja czy masa?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Listopad 20, 2020 »
Oczywiście ciężko jest odpowiedzieć jednoznacznie na Twoje pytanie. Jeżeli ostatnim czasem zgubiłaś tak dużo kilogramów, zdecydowanie lepiej będzie teraz pozostać na większej kaloryczności. Aby w odpowiedni sposób pracować nad rozbudową masy mięśniowej warto wprowadzić trening stricte siłowy.
Jeśli czujesz, że obecna kaloryczność wpływa powoli wpływa na zwiększenie masy ciała lub obwodów to pozostań przy tej ilości kalorii, jeżeli jednak zauważysz, że wszystko rośnie zbyt szybko, zredukuj minimalnie kaloryczność, tak aby mieć wszystko pod kontrolą.
9
Odżywianie / Rekompozycja czy masa?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez RaspberrySherbert dnia Listopad 20, 2020 »
Cześć wszystkim!
Pytanie w sumie jak w temacie - nie wiem, czy powinnam budować masę, czy raczej spróbować rekompozycji.
Obecnie ważę ok 53 kg przy wzroście 170, po prawie 25 kg spadku wagi - niezdrowo i szybko, głównie przez stres. Moim problemem są wygląd i konsystencja ciała. Trenuję od ok 3 miesięcy, ale regularnie 4-6 razy w tygodniu, głównie treningi modelujące (ostatnio staram się dokładać obciążenie albo miniband) i interwały, pracę mam co prawda siedzącą, ale do i z pracy idę szybkim tempem (huawei gt2 zlicza mi to jako aktywność umiarkowana do wysokiej). Dziennie to ok 50 minut marszu i spalone jakieś 300 kcal. Z treningami, w zależności od dnia, spalam 500-600 kcal.
Dietetyk obliczył mi zapotrzebowanie na poziomie 2500 na budowę masy, ale nie jestem pewna, czy jest to właściwe. Sporo mam jeszcze tłuszczu (chyba jest to tłuszcz, różni się mocno w dotyku od skóry na brzuchu 🤔) na udach i pośladkach. Staram się trzymać tej kaloryki od ok 3 tygodni, ale czuję się tylko odrobinę jędrniejsza, za to dużo większa. Może to tylko wrażenie, bo jeszcze się mieszczę w ubrania 😂🙈.
Dajcie znać co myślicie, pozdrawiam! 😇
10
Odżywianie / Odp: Jakie produkty sprzyjają szybkiemu odchudzaniu?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Listopad 19, 2020 »
Hej :) Pytanie które zadałeś ma bardzo obszerną odpowiedź, tak naprawdę na ten temat można by było napisać książki, Postaram się odpowiedzieć po krótce na każde z tych pytań.

Jakie produkty sprzyjają szybkiemu odchudzaniu? - z pewnością produkty nieprzetworzone, warzywa oraz owoce, produkty bez cukru, produkty o stosunkowo niskim indeksie glikemicznym.

Jak się odżywiać żeby szybko spalić tkankę tłuszczową? - regularnie i w kontrolowany sposób, czyli jeść w miarę równych odstępach czasu, unikać jakiegokolwiek podjadania.

Kiedy jeść ile jeść i co jeść? - To pytanie jest połączeniem 2 poprzednich - jedz produkty zdrowe oraz regularnie w wyznaczonych przez siebie momentach dnia. Dzień można podzielić na 3-4-5 posiłków, wszystko zależy od tego jak wygląda dzień.

Jakich produktów itp. nie jeść żeby nie hamować odchudzania? - produktów wysoko przetworzonych, takich które zawierają dużą ilość cukru oraz tłuszczów.

Jakie produkty jeść żeby były dobre do odchudzania? - jest to takie samo pytanie jak to pierwsze.

Mam nadzieję, że choć trochę rozjaśniłem, jeżeli nie, możesz śmiało zadawać pytania, im będą one bardziej konkretnie skierowane, tym lepszą odpowiedź dostaniesz:)
Pozdrawiam!
Strony: [1] 2 3 ... 10