Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Trening / Odp: Trening FBW u 16 - latka
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kacper013 dnia Styczeń 19, 2019 »
Chciałbym jeszcze zapytać, czy do wakacji przy trzymaniu diety, oraz tego zestawu ćwiczeń powyżej, jest szansa, że do wakacji ukształtuje mi się sylwetka, oraz widać będzie lekko rzeźbę, czy nie za bardzo? Planuję pół roku uprawiać FBW, potem wziąć się za SPLIT-a, ale nurtuję mnie to pytanie.
2
Trening / Odp: Trening co i jak
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Styczeń 18, 2019 »
https://www.fabrykasily.pl/treningi/jak-powinna-wygladac-rozgrzewka

W tym artykule możesz zobaczyć jak powinna wyglądać rozgrzewka, a w atlasie ćwiczeń w kategorii rozciąganie znajdują się ćwiczenia rozciągające. Mięśnie klatki piersiowej, najszersze grzbietu, mięśnie czworogłowe ud, dwugłowe oraz łydki warto rozciągać po każdym treningu. Oprócz tego warto dodatkowo rozciągać mięśnie które wykonywały większą pracę podczas treningu.
3
Trening / Odp: Trening co i jak
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zedziak15 dnia Styczeń 18, 2019 »
A jakieś ćwiczenia na rozgrzewkę i rozciąganie?
4
Trening / Odp: Trening co i jak
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Styczeń 17, 2019 »
Ćwiczenia które są ze sztangą można wykonywać z hantlami. Przeanalizuj sobie ćwiczenia jakie znajdują się w atlasie. Wykonuj trening, a pomiędzy zostawiaj dzień na regenerację. Masa ciała nie ma wpływu na to czy ćwiczenie będzie do wykonania ciężkie czy nie. Z treningami i odpowiednią dieta, masa ciała wzrośnie.
5
Suplementacja / Odp: Jakie suplementy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Maciekkub3 dnia Styczeń 17, 2019 »
Dzięki za odpowiedź, co drugi lub trzeci dzień jem rybę wiec myśle ze z kwasami omega 3 nie ma problemu.
6
Trening / Odp: Trening co i jak
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zedziak15 dnia Styczeń 17, 2019 »
Zapomniałem jeszcze powiedzieć, że za niedługo kończę 16 lat, ważę 46kg przy 165cm, więc wydaje mi się, że jest to bardzo mało inne osoby z mojej klasy które mają 170/171 ważą ponad 65, czy to dobra waga czy raczej będzie mi ona utrudniać niektóre ćwiczenia?
7
Trening / Odp: Trening co i jak
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zedziak15 dnia Styczeń 17, 2019 »
Co do ćwiczeń z atlasu ćwiczeń to: Mogę je robić w jakieś inne dni poza treningiem czy lepiej żeby się wszystko wtedy regenerowało?
8
Trening / Odp: Trening co i jak
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zedziak15 dnia Styczeń 17, 2019 »
Dobrze, mam rozumieć "manipulowanie ćwiczeniami" jako zmienianie ich co jakiś czas? Czy to jest ten trening fbw, o którym Pan mówi? https://www.fabrykasily.pl/porady-trenerow/trening-fbw-tego-nie-wiedziales problem jest w tym, że patrzyłem na niektóre ćwiczenia i nie posiadam pewnej części sprzętu, mam jedynie hantle z możliwością zmiany obciążenia, gumę do ćwiczeń i drążek. Jakie ćwiczenia zamiast tych (nie mam takiego sprzętu).
1. Przysiad ze sztangą trzymaną z tyłu (high bar) 6 serii, 6 powtórzeń
2. Wyciskanie stojąc 5 × 8
3. Hip thrust 4 × 12
6. Pallof press 3 × 12

1. Przysiad ze sztangą trzymaną z przodu 5 × 4
2. Wyciskanie leżąc na ławce płaskiej 5 × 8
3. Martwy ciąg 6 × 6
4. Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia 4 × 8

Chyba tyle, jeszcze chciałbym się dowiedzieć jakie ćwiczenia do rozgrzewki i na rozciąganie, bo podobno to jest bardzo ważne.
9
Trening / Odp: Trening FBW u 16 - latka
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Styczeń 17, 2019 »
Powodzenia i trzymamy kciuki, w razie wątpliwości zawsze można podpytać.
10
Suplementacja / Odp: Jakie suplementy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Styczeń 17, 2019 »
Jak obecnie wygląda Twoje odżywianie? To jakich suplementów potrzebujesz najlepiej własnie ocenić po diecie, jeżeli jest w niej zbyt mała ilość białka to jak najbardziej białko będzie dobrym rozwiązaniem. Kreatyna też będzie skuteczna, jeżeli chodzi o węglowodany z nimi na ogół nie ma problemu, jakiś owoc po treningu i już uzupełnisz zapasy energii. Zastanów się nad kwasami omega 3 i witaminą D. W naszym klimacie nie dostarcza się tych mikroskładników zbyt dużo i warto suplementować.
Strony: [1] 2 3 ... 10