Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Trening / Odp: Sprawdzenie planu treningowego Push Pull
« Ostatnia wiadomość wysłana przez frugo77 dnia Marzec 20, 2019 »
Miałem dać znać jak mi idzie,więc piszę. Idzie mi źle. To mało powiedziane ,bo ja jestem przerażony spadkiem formy. Kompletnie nie progresuję od momentu zmiany planu treningowego. Dzisiaj nie byłem w stanie zrobić całego treningu tak jak należy. W dodatku musiałem założyć mniejszy ciężar na sztangę ,bo siły mi zabrakło ,żeby to wycisnąć..Dlaczego? Zakupiłem ,,cudowną'' cytrulinę ,bo każdy tak zachwala a ja nie zauważyłem żadnych zmian na lepsze. To jakaś ściema jest ,więc podwoiłem dawkę i to samo..Jak mam progresować skoro ja mam gorsze wyniki niż jak zaczynałem? Zmiana kolejności ćwiczeń też nic nie dała.
2
Hyde part / Odp: Lekkie talerze do sztanki
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Marzec 14, 2019 »
Są to tkz. Bumper plates lub obciążenie olimpijskie. Oczywiście możesz także kombinować podkładając pod obciążenie podwyższenie, wtedy duże krążki nie będą Ci potrzebne.
Pozdrawiam.
3
Hyde part / Lekkie talerze do sztanki
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Matt Damnati dnia Marzec 13, 2019 »
Cześć :)
Kompletuję domową siłownię. Jednym z ćwiczeń jest Unoszenie bioder ze sztangą. Na siłowni do dyspozycji miałem duże lekkie talerze wykonane z plastiku lub gumy, aby sztanga mnie nie przygniotła w trakcie spoczynku. Niestety nie mogę takich nigdzie znaleźć. Jak się takie talerze nazywają, lub w jakim sklepie można je kupić?
4
Odżywianie / Odp: Dieta redukcja
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Marzec 13, 2019 »
Hej, to jeszcze nie jest rozpisana dieta, a tylko rozkład makroskładników oraz kaloryczność, pamiętaj aby w odpowiedni sposób dobrać produkty z których będzie się składała Twoja dieta. Same parametry diety wyglądają ok, ale najlepiej będzie wdrożyć taki sposób odżywiania w życie i sprawdzić jakie będą efekty. Suplementy mają być jedynie uzupełnieniem diety, wiec jeżeli będziesz dostarczać odpowiednią ilość minerałów i witamin nie będą potrzebne. Ewentualnie możesz zastanowić się nad kretyną. 
5
Trening / Odp: Rodzaje Ćwiczeń
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Marzec 12, 2019 »
Hej, warto byłoby skonsultować się z fizjoterapeutą odnośnie ćwiczeń które sprawdzą się najlepiej przy Twojej wadzie kręgosłupa ponieważ jedne ćwiczenia mogą być pomocne, a inne wręcz przeciwnie i mogą pogłębiać.
Jeżeli chodzi o sam trening to najlepiej ćwiczyć całe ciało. Na stronie Fabryki Siły jest cały atlas ćwiczeń, z którego możesz wyciągać poszczególne ćwiczenia.
Jeżeli chodzi o czas przerwy musisz dostosować go indywidualnie, a rozpocznij od 60-90 sekund. Wiele czynników wpływa na to jaki czas odpoczynku powinniśmy ustalić.
6
Trening / Rodzaje Ćwiczeń
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Monster dnia Marzec 11, 2019 »
Cześć
Mam 17 lat i chciałbym za pomocą ćwiczeń wykonywanych w domu wzmocnić sobie ręce, plecy, brzuch oraz nogi.
Chcę się dowiedzieć jakie ćwiczenia mam wykonywać w jakich odstępach czasowych itp.?
Dodam jeszcze że mam lekka wadę kręgosłupa przez co na wzmocnieniu dolnej partii pleców również mi zależy.
😁
7
Trening / Odp: Sprawdzenie planu treningowego Push Pull
« Ostatnia wiadomość wysłana przez frugo77 dnia Marzec 10, 2019 »
Dzięki za pomoc. To wszystko co chciałem wiedzieć
8
Suplementacja / Odp: Nitrobolon I czy II ??
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Marzec 08, 2019 »
Sprawdź co zawierają obydwa Nitrobolony i daj znać czym się różnią.
9
Trening / Odp: Powrót na siłownię po wieloletniej przerwie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Marzec 08, 2019 »
Wszystkie zmiany w diecie, wymagają czasu.

Ćwiczenie jak najbardziej na biceps, wszystkie lub większość ćwiczeń znajdziesz w Atlasie ćwiczeń Fabryki Siły.

Pozdrawiam.
10
Trening / Odp: Porady w dostosowaniu treningu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Marzec 08, 2019 »
Przykładowego treningu rozpisać nie mogę, ale dużo przykładowych możesz znaleźć na Fabryce. Możesz zrobić trening w sobotę, albo trening środa i czwartek ustalić tak, aby nie przeciążać jednej grupy mięśniowej przez 2 dni pod rząd, np plecy w środę zrobić lżej wiosłowaniem, a w czwartek ciężej np ściąganiem drążka z góry lub podciąganiem. możliwości jest dużo. Aczkolwiek zbudowanie odpowiedniego planu wymaga czasu tak, aby wszystko było odpowiednio dopasowane.
Strony: [1] 2 3 ... 10