Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Trening / Trening, Lejkowata klatka piersiowa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Rukens dnia Maj 22, 2019 »
Witam,
Chciałbym dowiedzieć się jak ma wyglądać mój trening (w domu)
Chce zbudować mase mieśniową a przy tym wykonwywac ćwiczenia na lejkowatą klatke piersiową
Wiek: 15
Masa: 50 kg
Wzrost: 175
 Od razu możecie doradzić co powinno znajdowac sie w mojej diecie
PS: Jestem ciemny jeśli chodzi o trening, diety itd
2
Odżywianie / Odp: za dużo białka w ryżu,kaszy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Maj 21, 2019 »
Jaką ilość białka masz zalecaną w ciągu dnia? Jesteś pewny, że wszystkie wartości odpowiednio wprowadzasz? Warto żebyś zawsze opisał dokładniej swoją sytuacje, czy jesteś na diecie redukcyjnej czy może na masę, ile razy trenujesz , jakie masz doświadczenie. Takie informacje to naprawdę minimum żeby się można było do czegokolwiek odnosić.
3
Trening / Odp: Podciąganie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Maj 20, 2019 »
Podciągania australijskie wykonuj pod coraz większym kątem, będzie znacznie ciężej. Wykonuj ćwiczenia w bardziej siłowym zakresie, np ściąganie drążka z górnego wyciągu na 5-6 powtórzeń. Kolejna rzecz oprócz opuszczania dołącz izometrie, czyli np wisisz na drążku w ustawieniu jak w końcowej fazie podciągania, potem jak w połowie ruchu oraz tak jak w dolnej części lecz w tak zwanym zwisie aktywnym. Opuszczania wykonuj powoli z dużą kontrolą, możesz też do tego opuszczania dokładać pauzy w trakcie ruchu.
4
Trening / Podciąganie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez malinaexe dnia Maj 19, 2019 »
Witam!

Jak nauczyć podciągać się na drążku?

Podchwytem umiem robić tylko negatywne, nachwytem ani zwykłych ani negatywnych, a australijskich robie 10.
5
Odżywianie / Odp: Nabieranie tłuszczu pomimo nieobfitej diety
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Quartino dnia Maj 17, 2019 »
No w zasadzie tak, to dopiero początek, poczekam jeszcze kilka tygodni przynajmniej, wtedy dam znać czy coś się zmieniło, co do sauny to czytam w Internecie bardzo różne opinie na ten temat, jedni mówią, że szkodzi inni, że wręcz pomaga, nie wiadomo komu wierzyć w końcu, heh... No ale dzięki za odpowiedź w każdym razie ;-) :-)
6
Odżywianie / za dużo białka w ryżu,kaszy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Pelsonn dnia Maj 16, 2019 »
Witajcie
jako iż jestem nowy na forum witam wszystkich bywalców :)

pomóżcie proszę problem mam taki jak w temacie
uzywam aplikacji MyFitnessPal do ustalania posiłków
i problem mam taki że gdy dodam do posiłku ryż lub kaszę owy ryż/kasza wypełnia prawie zapotrzebowanie na białko w danym posiłu a ja jeszcze nie dodałem piersi kurczaka do dania :/ gdy dodam jeszcze pierś kurczaka, białka jest ponad dwukrotnie więcej jak powinienem zjeść :/ czytałem że białko roślinne nie jest pełnowartościowe i trzeba przede wszystkim bazować na mięsie i nie wiem jak to wszystko ogarnąć żeby było dobrze

i jeszcze jedno pytanko pracuję na 3 zmiany po nocnej zmianie idę prosto na siłownie i dopiero spać
czytałem żeby węgli przed snem nie przyjmować ale tłuszcze już tak i teaz
posiłek przed treningiem jem o 5 później na 7 siłownia 8-9 kończę trening i 1h później już śpię

i teraz z racji tego że 2h po treningu będę już spał czy mogę podczas treningu pić węgle ?
i jakie białko po treningu ? izolat ? czy kazeina ? czy może wymieszać oba białka 50:50

pozdrawiam
7
Odżywianie / Odp: Nabieranie tłuszczu pomimo nieobfitej diety
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Maj 16, 2019 »
Quartino niestety w taki sposób jaki opisałeś dietę ciężko powiedzieć czy jesz za dużo czy za mało. Musisz obliczyć kaloryczność spożywanych posiłków i wszystko pododawać , wliczyć te batoniki, oraz np napoje zawierające cukier, dosłownie wszystko. Może okazać się, że wbrew pozorom nie jest tego tak mało. Kolejna rzecz to dopiero początki wiec nie oczekuj w pierwszych tygodniach jakichś ogromnych zmian, daj sobie więcej czasu. Jeżeli chodzi o saunę po treningu to nie jest to za dobre rozwiązanie, z sauny korzystaj w dni nietreningowe.
Dopóki sposób odżywiania i trening nie będą odpowiednio ustabilizowane to ciężko powiedzieć co będzie miało wpływ na efekty. 
8
Odżywianie / Nabieranie tłuszczu pomimo nieobfitej diety
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Quartino dnia Maj 16, 2019 »
Witam, mam pytanie, od niedawna (jakieś 4 tygodnie) chodzę na siłownię 3 razy w tygodniu, robię trening FBW około godziny, zacząłem nieco więcej jeść, żeby zwiększyć masę, ale nie jem jakoś specjalnie dużo, wręcz powiedziałbym, że ta dieta nie jest jakaś bogata, czyli konkretnie: zjadam codziennie rano o 8:00: dwa jajka na twardo, dwie kanapki z ¼ awokado i to w zasadzie tyle, później na obiad około 12:00 zjadam: w dzień, kiedy idę na siłownię – około 2/3 torebki ryżu i jedną(czasem trochę mniej) pierś z kurczaka i do tego tylko jakiś sos pomidorowy itp. W dzień bez treningu: około 2/3 torebki ryżu lub makaronu np. z tofu (żeby nie jeść codziennie mięsa).
Potem po treningu około 18:30 jem kolację, bo jestem głodny po siłowni, ale też niespecjalnie dużą, zwykle dwie kromki chleba, jedno lub dwa jajka i zdarzy się serek wiejski np. A w nie treningowe dni jem jeszcze mniej na kolację o ile w ogóle.
Od czasu do czasu zdarzy się niestety coś słodkiego, bo bardzo lubię słodycze niestety… Powiedzmy jeden batonik na 1 – 2 dni :-P 😉 Nie wiem czy to dużo czy nie, heh 😉 :-P
Nie rozpisywałem sobie żadnej diety, po prostu jem tak jak napisałem wyżej, ale teraz do rzeczy: chodzi o to, że mam wrażenie, że przybieram tłuszczu na sobie, zwłaszcza niestety w miejscach, gdzie przybieram zawsze, czyli w okolicach twarzy i szyi no i nieco na brzuchu… Wyglądam trochę jak pucek na twarzy przez to, haha :-P 😉 I tak się zastanawiam, czy robię po prostu za mało ćwiczeń czy o co biega? Ważę teraz około 82 – 83 kg. Robię rozgrzewki niedużo, bo tylko jakieś 5 minut biegania na bieżni przez ćwiczeniami i później 5 minut na koniec, no i później zawsze sauna na koniec. 

Powinienem ograniczyć jedzenie czy może po prostu więcej ćwiczyć, żeby nie przybierać tłuszczu…?

Pozdrawiam

PS. Zaznaczam, że nie mam "fioła" na punkcie siłowni, chciałbym tylko trochę przybrać, ale niestety am wrażenie, że przybieram tłuszczu nieco więcej niż chciałbym.
9
Trening / Odp: Pompki z klaśnięciem
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Maj 15, 2019 »
Staraj się na ten moment po prostu wybijać coraz wyżej, bez chęci klaśnięcia. Gdy będziesz już na odpowiedniej wysokości na spokojnie będziesz mógł wykonać klaśnięcie.
10
Trening / Pompki z klaśnięciem
« Ostatnia wiadomość wysłana przez malinaexe dnia Maj 14, 2019 »
Witam, nie wiem czy dobry dział, ale mam pytanie odbośnie pompek z kląśnięciem
Przy zwykłych nie ma problemu, ale jak próbuje się wybić to odrazu spadam na ręce, nawet nie mam czasu żeby oderwać je od ziemi a co dopiero klasnąć, jak moge trenować to wybicie żebym mógł zrobić pompke z klaśnięciem?
Strony: [1] 2 3 ... 10