Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Zdjęcia Użytkowników / Find Girls from your town for night
« Ostatnia wiadomość wysłana przez miSexXD dnia Czerwiec 13, 2024 »
[link widoczny po zalogowaniu]
2
Zdjęcia Użytkowników / Urgently needed: partner for fun, one night only
« Ostatnia wiadomość wysłana przez miSexXD dnia Maj 14, 2024 »
Connect casually with like-minded individuals on the ultimate dating platform.
Allow yourself the forbidden, one night only
Actual Girls
[link widoczny po zalogowaniu]
3
Zdjęcia Użytkowników / Finest Сasual Dating - Verified Females
« Ostatnia wiadomość wysłana przez miSexXD dnia Marzec 10, 2024 »
Break free from traditional dating norms and embrace the best in casual connections.
Verified Damsels  Super Сasual Dating
[link widoczny po zalogowaniu]
4
Zdjęcia Użytkowników / Premier Сasual Dating - Genuine Females
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kamis88 dnia Marzec 10, 2024 »
Casual dating at its finest – join the leading platform for relaxed and fun encounters!
Legitimate Girls  Supreme Сasual Dating
[link widoczny po zalogowaniu]
5
Inne sporty / Premier Сasual Dating Actual Girls
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kamis88 dnia Luty 24, 2024 »
Discover the ultimate in relaxed romance with the best casual dating platform!
Verified Damsels  Exemplary Сasual Dating
[link widoczny po zalogowaniu]
6
Inne sporty / Premier Сasual Dating Verified Females
« Ostatnia wiadomość wysłana przez miSexXD dnia Luty 22, 2024 »
Casual dating at its finest – join the leading platform for relaxed and fun encounters!
Verified Women  Unsurpassed Сasual Dating
[link widoczny po zalogowaniu]
7
Trening / Odp: Zmiana treningu w domu na trening na siłowni
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Czerwiec 21, 2021 »
Hej, wymiana ćwiczeń z wolnego ciężaru na rzecz maszyn nie zawsze może być korzystna. Pomimo dostępu bazuj jednak na ćwiczeniach złożonych, które możesz ewentualnie uzupełnić poprzez dodanie np. 3 serii izolowanych na maszynach. Maszyny to dobrze narzędzie do tego, aby bardziej rozbudować te miejsca z którymi możesz mieć problem. Wymiana ćwiczenia uginanie nóg z hantlą na uginanie nóg na maszynie będzie zdecydowanie na plus dla mięśni grupy kulszowo-goleniowej.
Pozdrawiam!
8
Trening / Zmiana treningu w domu na trening na siłowni
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mugolina dnia Maj 27, 2021 »
Witam :) Jak w temacie powoli siłownie otwierają w DE i w końcu będę mógł ruszyć na siłownie i ćwiczyć na profesjonalnym sprzęcie :D Aktualnie mam "świeży" plan i dobrze na nim mi się ćwiczy więc nie chciałbym go zmieniać o 180 stopni :D Chciałbym wprowadzić delikatne zmiany tzn wykorzystać sprzęt z siłowni na 100%. A mówiąc szczerze nie miałem okazji nigdy ćwiczyć na siłowni tylko zawsze w domu więc proszę was o pomoc co warto byłoby zmienić/wyrzucić/dodać/odjąć od tego planu. Po lewej stronie to jest jak wygląda to obecnie po prawej tzn po ---> myślę żebym wprowadzić takie zmiany.
Dodam też że za tydzień wchodzę na masę teraz końcówka redukcji.

Pozdrawiam :)

PUSH 1 6
- Przysiady ze sztangą 4x8-10
- Wyciskanie sztangi leżąc 4x8-10

- Rozpiętki 3 x 15
- Wyciskanie żołnierskie 4x8-10
- Wznosy hantli bokiem 4x10 ----> tu też myślę zostawić wznosy ale na maszynie 4x10
- Wyciskanie francuskie sztangą 4x8-10

-Triceps/ odwrotne pompki lub prostowanie ramion zza głowy z gumą 3x12 --> Ściaganie linki wyciągu górnego 3x12


PULL 1 6
- Martwy ciąg na prostych nogach 4x8-10 --> uginanie nóg na maszynie 4x10-12
- Podciąganie nachwytem 4x8-10
- Szrugsy 4x8-10
- Face pull 4x12
- Uginanie ramion z gryfem 3x12 Tu biceps mniejszy ciężar więcej powtórzeń

- Uginanie hantelek na ławce/biceps 3x10 tu też ----> modlitewnik tu bym zrobił

- Brzuch 2 ćwiczenia






PUSH 2 7
- wykroki z hantlami 4x10 ---> suwnica 4x10 większy ciężar

-bługarski przysiad 4x12 --->
- Wyciskanie sztangi leżąc 4x8-10 ---> tu bym zrobił to samo ale 5x5 i duży ciężar
- Wysikanie hantli na skosie dodatnim 3x8-10
- Wznosy w bok 4x8-10

- Wznosy w przód talerzem 4x12
- pompki na poręczach/dipy 4x8-10

PULL 2 6
- Martwy ciąg klasyczny 4x8-10
- Uginanie nóg z hantlą 4x10 ----> uginanie nóg na maszynie 4x10
-wyciąg górny chwyt szeroko 3x-8-10

-wyciąg/chwyt wąsko/pozycja siedząca 4x8
- Wiosłowanie hantlą 3x-8-10 ----> to samo bym zostawił ale może rotował co tydzień maszyna/hantla
- Młotki duży ciężar 3x8

-Brzuch 2 ćwiczenia

9
Trening / Odp: Ocena planu push pull
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Maj 21, 2021 »
Hej, będąc na końcowym etapie redukcji może się okazać, że zwiększenie obciążenie będzie problematyczne. Zastanów się czy nie lepiej rzeczywiście przedłużyć jeszcze ćwiczeń tym planem i dopiero od rozpoczęcia kolejnego etapu zwiększyć intensywność ćwiczeń kosztem objętości. Przeładowanie może być rzeczywiście problemem skoro kończysz redukcję. Mniej pożywienia + częste treningi = słaba regeneracja. Możesz spróbować zmniejszyć ilość treningów do 3 i np. wrócić do planu FBW. Mięśnie będą dalej na bieżąco stymulowane,  a mniejsza ilość treningów pozwoli na lepszą regenerację. Ostateczna decyzja będzie jednak należała do Ciebie.
Pozdrawiam!
Daj znać na co się zdecydujesz i jak poszło!
10
Trening / Ocena planu push pull
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mugolina dnia Maj 19, 2021 »
Witam 🙂 Mógłby ktoś rzucić okiem na ten plan czy jest ok ? Napisałem go sam pod siebie z 3 tyg temu i w miarę jest ok ale czegoś mi brakuje 😃 A jak waszym zdaniem to wygląda ? Myślę żeby jeszcze zmienić push1 i push2 tzn w obydwóch tych dniach mam wyciskanie na poziomej ławce 4x8-10. Myślę żeby może to zmienić tzn w push2 dać 5x5 i większy ciężar ? Żeby trochę inny bodziec był ? Aktualnie jestem na końcówce redukcji 🙂 Kilka osób powiedziało mi, że ten plan przeładowany jest ale nie czuję tego.

Wstawię tu też swoją ankietę :

1. Mężczyzna
2. 25 lat
3. 70 kg
4. 176 cm
5.Cel - Ładna sylwetka/redukcja
6. Staż na siłowni rok czasu
8. Miejsce ćwiczeń - Aktualnie w domu. Ale mam sporo sprzętu tj ławka regulowana, stojaki do siadów, drążek, wyciąg górny, hantle, sztangę i dużo obciązenia :D
9. Trzymam tradycyjne makro czyli redukcja 2.5 b 0.8-1 t reszta wegle
10. Dolegliwości - Ból kolana
11. Suplementacja - kreatyna, cytrulina
12.Poprzednie plany - push pull legs, split 5x
13. Wyniki siłowe - martwy 120 kg, siad 115, ławka 100


PUSH 1 6

- Przysiady ze sztangą 4x8-10
- Wyciskanie sztangi leżąc 4x8-10
- Rozpiętki 3 x 15
- Wyciskanie żołnierskie 4x8-10
- Wznosy bokiem z użyciem gumy 4x10
- Wyciskanie francuskie sztangą 4x8-10
-Ściąganie gumy z góry 3x12

PULL 1 6

- Martwy ciąg na prostych nogach 4x8-10
- Podciąganie nachwytem 4x8-10
- Szrugsy 4x8-10
- Face pull 4x12
- Uginanie ramion z gryfem 3x12 Tu biceps mniejszy ciężar więcej powtórzeń
- Uginanie hantelek na ławce/biceps 3x10 tu też
- Brzuch 2 ćwiczenia

PUSH 2 7

- wykroki z hantlami 4x10
-bługarski przysiad 4x12
- Wyciskanie sztangi leżąc 4x8-10
- Wysikanie hantli na skosie dodatnim 3x8-10
- Wznosy w bok 4x8-10
- Wznosy w przód talerzem 4x12
- pompki na poręczach/dipy 4x8-10
-Odwrotne pompki 3x12

PULL 2 6

- Martwy ciąg klasyczny lub rumuński 4x8-10
- Uginanie nóg na maszynie 4x10
-wyciąg górny chwyt szeroko 3x-8-10
-wyciąg/chwyt wąsko/pozycja siedząca 4x8
- Wiosłowanie hantlą 3x-8-10
- Młotki duży ciężar 3x8
-brzuch 2x
Strony: [1] 2 3 ... 10