Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
Suplementacja / Witaminy na siłowni
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zbuntowany9978 dnia Luty 14, 2020 »
Witam. Mam 25lat 189cm wzrostu i 75.5kg wagi. Zacząłem ćwiczyć, ale również pracuje fizycznie. Chciałbym się dowiedzieć jakie podstawowe witaminy brać, ponieważ w diecie tego nie uzeplniam całkowicie. Pozdrawiam
22
Trening / Plan treningowy, dieta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ivanovsky dnia Luty 13, 2020 »
Witam.
Postanowiłem zrobić swoją siłownię w domu. Jak narazie mam tylko giętą sztangę, prostą sztangę, dwie hantle, ławeczkę i drążek do podciągania plus obciążenie.
Chciałbym zmienić swoją sylwetkę. Ostatnimi czasy trochę mi się przytyło. Aktualnie ważę 89kg przy 180cm wzrostu. Pracuję w biurze więc jakiejś specjalnej formy ruchu tu nie mam. Chciałbym was prosić żeby ktoś doradził mi jak powinny wyglądać moje treningi oraz dieta. Nie wiem co powinienem robić sobie na śniadanie do pracy żeby sprawnie zrzucić te 15kg oraz jakie ćwiczenia wybrać patrząc na mój sprzęt. Dodam też że ostatnio zacząłem biegać. Co prawda nie są to długie trasy ale staram się wyciskać z siebie jak najwięcej. Doradzicie coś ? Naprawdę mi zależy.
Dziękuje.

Dodam że posiadam suplementy diety takie jak cm3 oraz białko.
23
Zdrowie / Odp: BOL PLECOW Czy ćwiczyć?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Luty 06, 2020 »
No to śmiało możesz działać! Technika najważniejsza i warto dumę schować do kieszeni i początkowo bardzo rozsądnie wybierać obciążenie, wręcz zaniżać.
Pozdrawiam!
24
Trening / Odp: redukcja siła wytrzymałość
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Luty 06, 2020 »
Ogólnie rzecz biorąc ciężko jest pogodzić te wszystkie trzy cele, aczkolwiek z racji, że jesteś osobą początkującą pierwsze treningi przyniosą zarówno poprawę siły jak i wytrzymałość. Oczywiście z czasem będzie trzeba bardziej ukierunkować swoje treningi czy potrzebujemy być silniejsi czy też wytrzymalsi. Jeżeli chodzi o schudnięcie to tutaj najważniejszym czynnikiem będzie dieta. Suplementację odstaw także na później. Po pierwsze dieta i trening, a za jakiś czas gdy bardziej wkręcisz się w tematykę będzie łatwiej określić Ci szczegółowe cele.
Co do diety... jest to ogrom informacji, ale na początku najważniejsze:
-oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne, na początku odejmij 100-150 kcal i tyle spożywaj
-jedz regularnie dość równe posiłki, kolacje mogą być mniejsze
-postaw na same zdrowe produkty, ogranicz słodycze, fast foody, alkohol
Na początek powinno być ok.
Pozdrawiam!
25
Trening / Odp: Proteiny, kreatyne i aragina. Jak to razem stosować i czy w ogóle można to razem
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Damian87 dnia Luty 03, 2020 »
Ok. Dzięki bardzo kolego
26
Trening / redukcja siła wytrzymałość
« Ostatnia wiadomość wysłana przez beata893 dnia Luty 03, 2020 »
Witam.
Wczoraj pierwszy raz byłam na siłowni, ale nie dostałam konkretnej porady, a mianowicie co zrobić jeśli chcę jednocześnie schudnąć ok. 15 kg, zwiększyć wytrzymałość i siłę. Mam czas ok. 3 miesięcy. Chodzi o przygotowanie do testu sprawnościowego do policji.
Nie wiem jaką suplementację stosować, co jeść i jak pogodzić wszystkie te rzeczy naraz.
27
Dla Kobiet / Odp: Początki, co i jak?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Luty 03, 2020 »
Oczywiście możesz iść na siłownię, na początek wszystko będzie lepsze niż siedzenie w domu, także czym prędzej ruszaj. Na większości siłowni są dostępni instruktorzy, który z chęcią Cię wprowadzą i powiedzą od czego rozpocząć przygodę na siłowni.

Co do samego odżywiania, po pierwsze jedz regularnie, podziel dzień na 4-5 równych posiłków, postaraj się aby w każdym była porcja białka, węglowodanów oraz tłuszczy, pamiętaj  także o warzywach i owocach. Jak wprowadzisz te podstawowe zasady i będziesz regularnie ćwiczyć efekty z pewnością przyjdą.

Jeżeli masz jeszcze jakieś pytania to śmiało!
28
Odżywianie / Odp: Dieta na brzuch
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Luty 03, 2020 »
Po pierwsze dieta musi być z lekkim deficytem kalorycznym, spalanie tkanki tłuszczowej bez deficytu jest praktycznie niemożliwe. Zostań przy treningu FBW, możesz oczywiście dołożyć trening cardio w celu zwiększenia wydatku energetycznego. Kontroluj stale masę ciała oraz obwody, jeżeli obwód w okolicy talii zacznie spadać to jesteś na dobrej drodze, jeżeli nie to znów minimalnie obetnij kalorie.
29
Odżywianie / Odp: Ile kosztują produkty na diecie redukcyjnej? [Pytanie]
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Luty 03, 2020 »
Koszt diety zależny jest od wielu czynników, od tego czy jest ona zróżnicowana, jak często mogą pojawiać się takie same posiłki, od kaloryczności oraz przede wszystkim od cen produktów w sklepie. Jednak przy założeniach diety o najniższym budżecie, i małej różnorodności, koszty diety są zdecydowanie mniejsze niż odżywiania się w sposób nieusystematyzowany.

Pozdrawiam.
30
Trening / Odp: Plan fbw + dieta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Luty 03, 2020 »
Trening wygląda ok, tylko warto byłoby z czasem w treningu zwiększać ilość stosowanego obciążenia lub manipulować ilością powtórzeń i serii tak, aby każdy kolejny trening stawał się intensywniejszy od poprzedniego to warunek rozwoju. Jeżeli chodzi o brak efektów z poprzedniego treningu to sam sobie odpowiedziałeś, diety nie było, a jeżeli chcemy widzieć efekty a nie tylko odczuwać (zwiększona siła) to dieta jest czynnikiem kluczowym. Co do obecnej to ciężko powiedzieć, przytrzymaj w 100% przez tydzień, a dowiesz się czy to nie jest przypadkiem za mało i warto by było zwiększyć kaloryczność.
Pozdrawiam.
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10