Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 8 9 [10]
91
Suplementacja / Odp: Odżywki
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Październik 07, 2019 »
Hej, a jaki jest obecnie cel? I jakich efektów oczekujesz?
92
Suplementacja / Odżywki
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Lalka17czarna dnia Październik 05, 2019 »
Witam zaczelam po 3 latach znow cwiczyc i dbac o siebie zaczelam z waga 63 kg obecnie 58 mam 159 cwicze codziennie i pije odzywke bialkowa oraz carbo a chce dodać tetaz jeszcze creatine monohydrat oraz glutamine. Moje pytanie jak teraz je polaczyc ile razy pic by pomogło w efektach.
93
Trening / Odp: FBW i dieta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Październik 02, 2019 »
Aby odpowiednio obliczyć ilość kalorii jaką powinieneś spożywać nie wystarczy tylko fakt, że masz zamiar wykonywać trening FBW. Tak naprawdę jest to ostatnia rzecz jaka doliczasz do bilansu energetycznego. Należy wliczyć dzienna aktywność fizyczną, ile wynosi podstawowa przemiana materii, i na końcu dodać jeszcze wydatek związany z treningiem. Dopiero od sumy tego wszystkiego należy uwzględnić początkowo niewielki minus kaloryczny, powiedzmy około 100-200 kcal mniej nić wychodzi z wyliczeń oraz z czasem manipulować tą wielkością, mając na uwadze pomiary masy ciała oraz obwodów. 
94
Trening / Odp: Początek na siłowni
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Październik 02, 2019 »
Hej, to czy powinieneś budować mięśnie czy też redukować nie zależy bezpośrednio od masy ciała. Decydujący wpływ ma ilość tkanki tłuszczowej, jeżeli jest jej za dużo, to budowanie kolejnych kg nie ma większego sensu. wtedy najlepiej zredukować nadmiar tłuszczu i skupić się na budowaniu mięśni.
95
Trening / FBW i dieta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez BRODZIATY dnia Wrzesień 30, 2019 »
Witam,mam pytanie czy do treningu FBW optymalna będzie dieta ubogoenergetyczna ok 2000kcl..Mam cel zrzucenia 10kg mam 172cm waga 86kg wiek 37
96
Trening / Początek na siłowni
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kacper4523 dnia Wrzesień 30, 2019 »
Witam, chciałbym otrzymać trochę rad od bardziej zaawansowanych.
Waga 73
Wzrost 181
Czy dobrym posunięciem będzie zrobienie masy na jakieś 77/78kg maksymalnie 80kg i wtedy robić rzeźbę? Na więcej kg nie chce robic bo trenuje piłkę i za długo by to zajęło. Da to jakieś efekty czy lepiej od razu myśleć coś o tej rzeźbie bez robienia masy?
97
Trening / Odp: Proszę o pomoc w ocenie planu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Wrzesień 30, 2019 »
W jaki sposób będziesz realizować ten plan? 5 dni w tygodniu pod rząd? Czym kierowałeś się ustalając taki plan działania? Masz jakieś doświadczenie związane z treningami?
98
Odżywianie / Odp: Bulion warzywny w butelce vs. w kostce
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Wrzesień 27, 2019 »
Z reguły takie buliony można spotkać w większych supermarketach. Zawsze też można się pokusić o to, aby przygotować taki bulion samemu w większej ilości i zamrozić na przyszłość, nie straci on swoich właściwości. Kostkę rosołową najlepiej rozpuszczać zgodnie z zaleceniem producenta.
Pozdrawiam.
99
Zdrowie / Odp: Porada
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ekspert Fabryki Siły dnia Wrzesień 26, 2019 »
Jeżeli chodzi o spalanie tkanki tłuszczowej podstawą zawsze jest odpowiednio skomponowana dieta. Skoro dużo ćwiczysz sugerowałbym wyliczyć ją tak, aby kaloryczność diety oscylowała w granicach 0 lub niewiele na minusie. Dzięki temu będziesz w stanie spalać tkankę tłuszczową, bez problemu że stracisz wypracowane mięśnie. 
100
Odżywianie / Bulion warzywny w butelce vs. w kostce
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MrSoulCk dnia Wrzesień 20, 2019 »
Cześć wszystkim,
Powiedzcie mi gdzie kupujecie bulion warzywny w butelce? Szukam i nie mogę znaleźć...
A może ktoś wie w jakiej ilości wody zagotować kostkę bulionu warzywnego żeby roztwór miał stężenie identyczną co bulion warzywny w butelce?
Strony: 1 ... 8 9 [10]