Autor Wątek: Trening  (Przeczytany 40 razy)

Piotr

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 2
Trening
« dnia: Kwiecień 13, 2019 »
Cześć!
Co myślicie o takim planie treningowym:
5-10 minut cardio.
Koło 10 minut rozgrzewka dynamiczna, przygotowanie stawów przed trengiem głównym.
1. Ściągnie obciążenia w wyciągu górnym na klatkę.
2. Wyciskanie leżąc.
3. Wiosłowanie sztangę.
4. Przysiady.
5. Martwy ciąg.
 Każde ćwiczenie zaczynam od 5-10 powtórzeń na małym obciążeniu potem z 3 na większym. Na przykłąd wyciskanie na pustej sztandze, potem 40kg przerwa z 2 minuty i seria główna 4 serie 50 kg po 6-8 powtórzeń.5 serię wykonuje z większym obciążeniem, zależy jak się czuję, nie na siłę  :)
Zazwyczaj ćwiczę środa, piątek,niedziela. Jeśli chodzi o cardio wybieram bieganie, choć chyba nie jest najlepszym wyborem. Jestem początkujący i na takim planie udaje mi się progresować jeśli chodzi o zwiększanie obciążenia.

Ekspert Fabryki Siły

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 286
Odp: Trening
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 15, 2019 »
Jeżeli plan jest skuteczny i osiągasz swój założony cel to myślę, że nie ma co kombinować, jak przestaniesz progresować, albo założysz sobie jakiś inny cel treningowy, wtedy zastanów się nad tym czy nie warto czegoś zmienić. 

Piotr

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 2
Odp: Trening
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 15, 2019 »
Dziękuję za odpowiedź. Chciałbym się spytać czy przy wadze 75 kg wzroście 178 cm możliwa jest rekompozycja? Biegiem regularnie od około 2 lat genetycznie mam dosyć duże nogi jak w całej mojej rodzinie. Biegam po górskich terenach na siłownię chodzę od grudnia ale trening który napisałem stosuje od 6 tygodni chodząc 3 razy w tygodniu na siłownię. Jeśli chodzi o dietę stara się  pilnować W zdrowym rozsądku swojej diety i dostarczać bialka w przedziale 140-160g.

Ekspert Fabryki Siły

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 286
Odp: Trening
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 15, 2019 »
Jeżeli wcześniej nie wykonywałeś treningu siłowego, to przy odpowiedniej kaloryczności jest szansa na to, że nastąpi lekka rekompozycja. Oczywiście nie jest to pewne. Sugeruję żebyś określił sobie jeden cel, czy budować teraz mięśnie, czy ukierunkować się jednak na redukcję tkanki tłuszczowej. Tak z pewnością będzie łatwiej osiągnąć Ci założone sobie cele.